piektdiena, 2013. gada 31. maijs

Iepazīsimies:)

 

Labdien. Mani sauc Jana. Šie ir mani darbi uz šodienu:
Buongiorno, mi chiamo Jana. Queste sono le mie opere per oggi:

Mans pirmais darbs 12.2010 - 01.2011
Il mio primo lavoro 12.2010 - 01.2011

Un mani pārējie darbi uz šo brīdi
Ed altri miei lavori fatti fino ad oggi

Mans otrais darbs - dāvana mammai
Il mio secondo lavoro - il regalo per mia madre

***


***


***


***


***

Michael Powell . Venice Palazzo

***

Michael Powell . Mini Tuscany

***

Michael Powell . Mini Greek Islands

***


***

Sarah Kay

     ***


    ***

Dimensions . Dreaming of Tuscany

***

Dimensions . Mediterranean Flavors

***

Dimensions . Christmas Village Ornaments
 

***


***

     
***


***

John Clayton
   

***


***


***

Beatrix Potter

***


***

***


***


***


***

ANCHOR

***

DMC . Winter Nostalgia

***
 DIMENSIONS

***


***

 
  
***


***

RIOLIS


***


***

Veronique Enginger





 ***
 

  ***

  ***

Veronique Enginger. Provence

 ***
  
 
***


***

***


rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif
















10 comments:

  1. Яна! Здравствуйте!
    Когда ваш блог стал для меня открытием, я посмотрела практически все его странички, а поскольку увлеклась, проникнувшись до глубины души - иначе и не скажешь, то посмотреть в состоянии удовольствия оставила для отдельных визитов. Вот, сегодня воскресный день, и я претворяю в жизнь своё желание, и бесконечно благодарю вас! Сейчас насладилась всеми опубликованными здесь вашими произведениями. Натурально растрогалась - какая же вы молодец!!! - и по количеству вышитого, и по выбранным дизайнам, и по оформлению - да, истинная любовь к вышивке, красоте, уюту + вкус, которому я высказываю свой восторг. Пусть моя признательность откликнется благодатью в вашей жизни. До встречи и в дальнейшем!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cпасибо Наташа за Ваши душевные слова. Постараюсь и впредь доставлять Вам удовольствие своими работами)))))

      Dzēst
  2. Ja es teikšu, ka pirmo reizi redzu šo ziņu, traki melošu, jo tavas bloga ziņas esmu katru izskatījusi pa 10x...ja ne vairāk un melots te nav ne grama. Bet šodien izdomāju nodarboties ar matemātiku. Un šobrīd viena pati te izbrīnas pilnām acīm sēžu un elpoju... Bieži mēs ar Luīzi divatā pārskatām tavus darbus, jo viņas nākotnes plānos Kleitona panelīši.
    Bet atpakaļ pie manas matemātikas... skaitīju un šķiroju pa savam...kurus dimus kopā,kurus kā atsevišķu darbiņu....
    Rezumē-ziņā ir
    -atrādītas 4 ziemassvētku zeķes,
    -25 neierāmēti darbiņi, jeb nenoformēti....
    -38 ierāmēti darbi, jebšu noformēti....
    -5 dažādi mazdarbiņi....
    -13 spilventiņi....
    KOPĀ-85!!!!!!!!!!! darbi.... nu kādam skaitot būs citi cipari, jo es pa savam...piemēram Povelīšu dubultbildītes skaitīju kā 4 darbiņus, lai arī ierāmēti kā divi.... uttt.....
    ko lai saka..bagāta ziņa, kopš tāsir pagājuši mazliet vairāk kādivi gadi... būtu atkal interesanta matemātika..
    Tu esi super-duper krustiņotāja... ar tevi var lepoties :D

    AtbildētDzēst
  3. Sandru, es godīgi.. godīgi esmu Tev ļoti pateicīga, ka izdarīji to manā vietā... jo man kā grāmatvedim brīvajā laikā pilnīgi negribas darboties ar ciparošanu un tāpēc priecājos par tavas kā brīvprātīgās grāmatvedes ieguldījumu))) Paldies daudzas reizes!!!!
    Man īpašs prieks, redzot ciparus, ka tomēr noformētie darbiņi ņem virsroku, jo citādi mani jau sirdsapziņas rūķis ir pamatīgi nograuzis par to, ka tik daudz kā nenoformēta...(((( Tāpēc šogad esmu apņēmusies maksimāli vairāk nodarboties ar veco darbu noformēšanu.... un vēl jau gads nav galā!!!!! Drīzumā parādīsies vēl jauni Vecie darbi)))
    Vai es arī varēšu no Tevis cerēt saņemt jaunā gada Bilanci/Gada pārskatu? :)))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. .. vispār man ļooti patīk statistika... nu tāda loģiskā, nevis 100 cilvēkus aptaujā un statistika valstī :)))))
      Parasti jau neskaitu nekad darbus.. vienkārši skatos, iedvesmojos, bet šoreiz tā ziņa paķēra mani savādāk- no cita skatu punkta :))))) ... nu cipari vienkārši skaisti, bet darbi vēl SKAISTĀKI ;)

      Dzēst
  4. Огогошеньки !!! сколько работ в одном мести, просто голова кругом пошла, от этой красоты!!!
    Браво Яночка!!!Снимаю шлюпу , Шикарно всё!!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ларисочка, спасибо дорогая!!! Это у меня накопилось))))... Да у тебя у самой очень шикарная коллекция!!! Чесно! Я твой блог открыла для себя еще тогда, когда у меня и в мыслях небыло о своем блоге ...

      Dzēst
  5. Ну все! Мне кердык!!!!Когда ж ты успела столько вышить!!!!! А какое все чудесно-потрясающе-красивое!!!!! Сапожок дочкин просто чудо! Такой классный, шкодный!
    Яна, а что букет роз в вазе? это чья схема? не лесли триер? какой красивый! а рама шикарная! Ну до чего же ты рукодельница!!!!! Надо будет еще раз все все посмотреть!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :))))) Эти вышивки из начало моей вышивальной жизни))), т.е. с 2010 годя накопились...
      А букет этот Veronique Enginger из журнала "Creation point de croix"

      Dzēst
    2. ой да! у нее же тоже чудные букеты!
      а я в вышивку вернулась в 2011 году)) что то ковыряла понемногу раньше, потом бросила. в 2010 дочка родилась и как с рук слезла, стала спать в кроватке, я вдруг вспомнила про вышивку и понеслось - не остановишь) но у меня раза в три меньше работ чем у тебя!!!

      Dzēst