pirmdiena, 2013. gada 29. jūlijs

Kāmja krājumi

Lai jaunā darba nedēļa tā skaisti iesākas, nu ļooooti gribas palielīties ar savu nestandarta diegu krājumu.......
Pateicoties dažādu rokdarbnieču blogu apmeklēšanai, esmu iepazinusi tādas lietas, par kuru eksistenci man bija vien neliela apjausma. Piemēram, kaut vai tas, ka izšūšanas diegi ir ne tikai DMC, Madeira un Anchor, bet ir arī daudz, daudz dziļāki ūdeņi.
Tad nu es "ieniru" šajos ūdeņos un šo to no dzelmes arī izvilku:)
Šie tad ir mani īpašo diegu krājumi, kurus esmu iepirkusi reizi pa reizei nepilna gada garumā


...... nu un vēl, tepat Rīgas veikaliņā, esmu iegādājusies šo burvīgo koka lādīti, kuru esmu ieplānojusi nokrāsot krēma krāsā un ovālā iestrādāt krustdūrienā izšūtu lavandu (motīvs jau ir atrasts franču žurnālā Creation Point de Croix).
Pats izšūšanas process ieplānots augusta mēnesī, bet lādītes noformēšana tiks atlikta uz rudeni, jo vasarā atļaujos tikai izšūt, par cik to es varu darīt arī ārā, atpūšoties svaigā gaisā.
Rudenī un ziemā, kad aiz loga sitas lietus vai sniegs un gaudo trakie Mārupes vēji, tad ir īstais laiks, lai brīvajos brīžos nodotos izšūto darbu noformēšanai, maciņu šūšanai un ceru, ka šoruden arī beidzot saņemšos kartonāžai (kartons, pamācības grāmatas un audumi jau iepirkti, trūkst tikai drosmes "pirmā kucēna slīcināšanai")


 

Par vāka iekšpuses noformēšanu manas domas vēl dalās. Vai nu es to noformēšu ar vēl vienu izšūtu lavandas motīvu, vai arī dekupāžas tehnikā noformētu kartonu (man jau ir tālredzīgi iepirktas dažas salvetes ar lavandām), kuru pēc tam pielīmēšu vāka iekšpusē.... Laiks rādīs

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru