pirmdiena, 2013. gada 5. augusts

Un vēl mazliet no senākajiem darbiem...


Izrādās, ka ir vēl palikuši daži neatrādīti pavasara beigās un vasaras sākumā tapušie darbiņi.....  un tā.....

Ģimenes vainags. Kā noformēšu, vēl nezinu...... gaidu. Reizēm paiet gads, kamēr rodas ideja, ko darīt tālāk ar izšūto darbiņu:)
p.s. ceru, ka šoreiz gads nebūs jāgaida



Mani fascinē Barbara Ana Designs košie darbiņi. Tik dzīvespriecīgi un tik krāsaini. Ieraugot šo zaķēnu, nolēmu, ka jāizšuj gan angļu, gan franču variants. Itāļu diemžēl nebija, bet nekas.... to es pati izveidošu:)


Un šis ir atsevišķs stāsts ar garu turpinājumu, kas vēl tikai sekos....   Country Cottage Needleworks sērija "Santa's Village".
 Sākumā, kad tikko parādījās 1-SANTA'S HOUSE un 2-POINSETTIA PLACE, es vēl nezināju, ka to būs veseli 12!!!!!. Tāpēc savā neziņā uz atsevišķa auduma gabaliņa izšuvu Nr.2

   
Kad http://www.countrycottageneedleworks.com/santasvillage.html izlasīju par šo sēriju (sākot no 2012.gada novembra katru mēnesi tiek izlaists jauns Santa's Village namiņš un tā šis stāsts turpināsies līdz šī gada oktobrim, kad sagaidīts tiks pēdējais - 12.namiņš) un nolēmu, ka man vajag visus 12 namiņus un tieši tādā noformējumā, kādā piedāvā CCN. Tad nu es no jauna iegādājos Lambswool 32.izmēra linu, podziņas un diegus (uz šo brīdi man viss ir sagatavots priekš 9 namiņiem) un gaidu septembri, kad ķeršos klāt Ziemassvētku krustiņdarbiem:)

John Clayton panelīši  PORTOFINO un VENEZIA
(šie divi darbiņi man tapa atvaļinājuma laikā Toskānā un pie Gardas ezera)



un... Michael Powell MINI LIGHTHOUSE

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru