svētdiena, 2013. gada 6. oktobris

Mani vērtīgie pirkumi Provansā

.... šādu nelielu, bet ĻOTI vērtīgu žurnālu kaudzīti esmu atvedusi no sava pēdējā ceļojuma - Francijas, Provansas...


Pirmo reizi mūžā tiku pie svaigām, dārzā lasītām (viss bija legāli, jo tās savā dārzā salasīja un mūs brokastīs cienāja mājas saimnieki, pie kuriem mēs bijām apmetušies) vīģēm. Ja es dzīvotu Provansā, tad pilnīgi noteikti kļūtu no tām atkarīga (vismaz tās 7 dienas, kuras tur nodzīvojām, es biju vīģu varā)...
Esmu nolēmusi tuvākajā laikā noteikti izšūt MTSA vīģes!!!
***
Mazliet Provansas šarma:

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif


2 komentāri:

  1. Es laikam ziņas lasu nepareizā secība no jaunākam uz vecakām :D bet tas noteikti nemainīs lietas būtību, ko es Tev, Jana, vēlos pateikt. Tev ir tik kolosali krājumi, gan gramatas, gan žurnali, gan izšūšanas komplektiņi..un tik daudz feinu lāčuku...īsti atradumi!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies:))) Daru ko varu.....)))))))))))))

    AtbildētDzēst