otrdiena, 2013. gada 19. novembris

Pirkumi #5

Šie ir mani novembra mēneša "laupījumi" .....

Ļoti sens (1984. gads) vintāžas izšūšanas komplekts. Kā redzams otrā bildē, audums jau ir "sazīmēts" un izšūšana notiek ar vilnas diegiem gludajā rakstā. Kad saņemšos, šī būs mana pirmā šāda veida izšūšanas pieredze

***
Dimensions komplekts No. 13688 EAGLE IN MOONLIGHT (diemžēl jau noņemts no ražošanas).

***
Mans laupījums no www.casacenina.com
***
un ...... mans īpaši vērtīgs laupījums no www.ebay.fr (izsolē iegūta grāmata par ļoti demokrātisku cenu 18 EUR). Arī šo Agenda 2011 nekur vairs nav iespējams iegādāties. Man palaimējās, ka pēdējā gada laikā to pirmo un arī vienīgo reizi izlikta izsolē. Paldies, Tev, labā francūziete:)


rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru