sestdiena, 2013. gada 2. novembris

Marie-Thérèse Saint-Aubin. Les Fleurs....

Šis ir īpašs stāsts ar labām (pat pārāk labām) beigām...
Diemžēl tikai 2012. gada rudenī es iepazinu franču dizaineru radītos pasakaini skaistos un izsmalcinātos dizainus izšūšanai krustdūrienā. Tik daudz kas jau bija palaists garām:(......
Ieraugot Marie-Thérèse Saint-Aubin ziedus, es vienkārši kļuvu mēma... šis gaisīgums un vieglums... kā zelta puteklīši. Tā nu es sāku meklēt visos iespējamajos interneta veikalos MTSA grāmatas, lai tās iegūtu savā īpašumā. Diemžēl... diemžēl grāmata "Roses au point de croix" tieši tad arī visur jau bija izpārdota, ar piebildi, ka atkārtoti grāmatas vairs netiks izlaistas. Un tieši rozes, kuras man ir īpaši mīļas.
Bet es cerību neatmetu. Aizrakstīju pašai māksliniecei uz viņas blogu, ar lūgumu "varbūt pie viņas vēl ir iespēja iegādāties šo grāmatu", taču arī viņa man nevarēja palīdzēt, apstiprinot, ka arī viņas krājumi ar pārdodamajām grāmatām ir izsīkuši un jauna grāmatu metiena vairs nebūs.
Un es joprojām cerību neatmetu...... turpināju atkārtoti "čekot" man zināmos veikalus, un regulāri, katru dienu ieskatījos ebay.fr, ja nu gadījumā tur kāds Privāts tirgotājs izliek pārdošanā šo manās acīs neaprakstāmo vērtību. Un tā dienu no dienas, nedēļu no nedēļas, mēnesi no mēneša es apņēmības pilna "gāju" uz ebay.fr (tā jau bija kā mana rīta kafija).
Nepagāja ne gads (lai gan nē... tieši gads arī pagāja), kad franču ebay tika izlikta šī grāmata izsolē. Es protams tai pieteicos (neskatoties uz to, ka grāmatas izsūtīšana tika norādīta tikai Francijas teritorijā, bet sazinoties ar Pārdevēju, saņēmu piekrišanu, ka kā Latvijā dzīvojošā varēšu šo grāmatu saņemt). Līdz izsoles beigām bija palicis mazāk par 12 stundām (12 stundas pirms izsoles beigām nedrīkst atteikt savu līdzdalību), kad šajā pašā ebay cits Pārdevējs izlika šo grāmatu pārdošanā (bez izsoles).
Biju dilemmas priekšā - ko darīt???? No izsoles atteikties nevarēju, bet vai es beigās vinnēšu, arī nevar paredzēt. Un ja nu es izsolē zaudēju un pa šo laiku otru grāmatu jau kāds cits nopērk (kas bija ļoti ticami). Tā nu es ņēmu un nopirku šo grāmatu no otrā Pārdevēja un gaidīju... gaidīju kā beigsies izsole pie pirmā Pārdevēja.
Nu ko... laikam tik ļoooti es šo grāmatu vēlējos, ka rezultāts ir tāds kā ir.... vinnēju arī izsolē izlikto grāmatu. Un kas pats interesantākais, abu grāmatu cena bija + / - vienāda.
Tagad esmu veselu divu šo grāmatu īpašniece. Otru grāmatu es gan domāju pārdot, jo kam gan man divas, ja citam nav nevienas (zinot, kāda "Neiespējamā misija" ir iegūt šo grāmatu savā īpašumā)
Grāmatas cena ir 50 LVL jeb 70 EUR (grāmatu nopirku par 60 EUR + 25 EUR sūtīšanas izdevumi)

Lūk, abas dvīnes:)

Un šeit redzama visa mana MTSA ziedu grāmatu kolekcija. Mans lepnums un prieks!


rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru