piektdiena, 2013. gada 20. decembris

Pirkumi #6

Šīs skaistās lietas (audumi, izšūšanas komplekti un franču grāmatas) steidzu iegādāties www.casacenina.com pasludinātajā "Melnajā piektdienā " 29.novembrī. Šajā dienā visas pieejamās preces (izņemot grāmatas) bija nopērkamas ar 25% atlaidi.
Paldies Tev mīļā Casacenina par sagādāto dāvanu:)
 Belfast lini 32.ct., Tildas audumiņi un Sajou šķērītes ar kaula rokturi

Sen jau biju metusi acis uz šiem Riolis komplektiņiem un The Sweetheart Tree kaķumīļu biskorniņu....

 Lai arī uz grāmatām lielā atlaide neattiecās, es tās tomēr nopirku "pie reizes"... Man tur šā kā tā ir pastāvīgā klienta atlaide 10% (uz pilnīgi visu, tai skaitā grāmatām)

Šo Dimensions komplektu ar lāčukiem nopirku Ebay. Tas mēroja garu ceļu....  Austrālija-Latvija

Arī šīs japāņu dizaineres grāmatas Kazuko Aoki grāmatas pirktas Ebay. Tāds saldēdiens...

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

3 komentāri:

  1. Oho, Jana - laimīgā, Tev ir tādas bagātības! Tādas skaistas grāmatas. Kazuko Aoki tiešāms ir saldēdiens. Viņam rezervēta vieta manā vēlmju sarakstā. Pagaidām gan man pieticīgā rocība nesniedzas līdz viņam, bet gan jau reiz arī šī vēlēšanās piepildīsies. Man tieši šobrīd top šāds skaistums no Kazuko Aoki - http://astescakas.blogspot.com/2015/03/vasaru-gaidot-jauns-process-no-kazuko.html

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Agnes, Tev taisnība! Es varu pat atteikties no kādas kleitas par labu pāris labām rokdarbu grāmatām:))
      Ļoti skaists vainags Tev top!

      Dzēst
    2. Jā, Agnes, Tev taisnība! Es varu pat atteikties no kādas kleitas par labu pāris labām rokdarbu grāmatām:))
      Ļoti skaists vainags Tev top!

      Dzēst