sestdiena, 2014. gada 1. marts

Pirkumi #9

Skaistas un arī saimniecībā noderīgas lietas tika iegādātas februāra mēnesī:

Šīs pogas iegādājos tepat Rīgā. Perlamutra pogas ar rozīšu rakstu. Tā kā tām bija 70% atlaide (cena bez atlaides 0.87 EUR gabalā), tad nolēmu, ka vai nu tagad vai nekad...
Melnais audums arī pirkts tajā pašā veikalā. Atlaides nebija, bet tieši šādu audumu es meklēju rokassomiņas šūšanai. Priekšpusē uz melna auduma tiks izšūti Viktorijas laika ziedi no Rafaellas Serenas grāmatas..
***
Dimensions #35039. A Row of Love
Dimensions #35205. Winter Retreat
Diemžēl abi šie komplekti jau noņemti no ražošanas. Iegādājos tos, kamēr vēl cena nav sakāpusi debesīs kā "reti pieejamiem"
 ***
Līdz šim vēl nav sanācis izšūt Fujico skaitās ziedu kompozīcijas. Atsauksmes esmu dzirdējusi daudz un tikai labas. Tā kā Ebay viena japāniete šos pārdeva par salīdzinoši lētām cenām, tad nolēmu, ka pienācis arī mans laiks Fujico.
Vispār reti jau tos izliek pārdošanā, vismaz Eiropas pārdevēji un ja ir, tad cenas ir sākot no 50EUR
 ***
Dimensions #6883. Beacon at daybreak
 ***
Dažādas sagataves brošiņām, somiņām, maciņiem....
 ***
ĀRKĀRTĪGI RETS šis Dimensions #35151. Buttons 'n Bears
Nu ko lai saka... man palaimējās.
Šis komplekts man ir tik ļoti mīļš un iiilgiiii meklēts, ka sāku to izšūt tajā pašā dienā, kad kurjers man to atveda.... (tā ar mani gadās pirmo reizi)
 ***
Dimensions #13693. Honey Bear (noņemts no ražošanas)
Vēl viens reti sastopams lācītis:)
 ***
un atkal jaunākie žurnāliņi no www.journaux.fr
 ***
Noslēgumam
... ne jauni, ne veci....
Dimensions #06994. Ahoy! Bears
Dimensions #35270. Sorrento Hotel

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru