piektdiena, 2014. gada 21. marts

Pirkumi #10

Vakar pēc pāris nedēļu gaidīšanas beidzot saņēmu ilgi gaidīto paciņu no Casacenina. Es, protams zināju, kas būs paciņā, bet tik un tā.... atvērt to vaļā un ņemt vienu dārgumu pēc otra.... tā ir svētlaime
Lūk viss kopskatā:

 Mana ilgi izsapņotā Rose Redoute no Thea Gouverneur (šī pati roze ir arī firmai "Alisa", taču es priekšroku dodu Teai) un Ziemas ainava no Riolis (no sērijas "Četri gadalaiki". Man jau ir nopirkta "Rudens ainava", bet nākamo plānoju pirkt "Pavasara ainavu", jo pēdējā Riolis katalogā atzīmēts, ka Pavasaris ir noņemts no ražošanas. Savukārt Ziema un Rudens nemaz vairs nav jaunajā katalogā)
 Franču grāmatiņa ar kaķu izšuvumiem. Šī ir pati pirmā grāmata (#01) plašajā sērijā (Uz šo brīdi ir izdotas pie 30 grāmatām), un melnais Lugana Evenweave 25 ct. Paredzēts izšūšanai ar senlaicīgām rozēm (pašlaik gaidu, kad pa pastu atceļos somas aizdare)
 Un... visbeidzot ar atlaidēm (nepilni 3 eiro) Dimensions bukletiņi. Kā parasti - mani kaķīši un lācītis

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru