otrdiena, 2014. gada 15. aprīlis

FINALMENTO FINITO!!!!! Dimensions 35151. Buttons 'n Bears

Beidzot, beidzot, beidzot esmu pabeigusi savus lāčus. Procesa ilgums  28.02.-15.04.2014 (pa starpu tika veikti šādi tādi citi darbiņi, jo ko lai dara - es nemāku pievērsties tikai vienam darbam, man visu laiku ir procesā 4-5 darbi). Godīgi sakot, es nedaudz skumšu pēc šo lāču izšūšanas procesa, jo man patīk, ka bija tik daudz krāsas un interesantas detaļas. Eh, mani lāčuki.....


un tagad ar maniem darba rīkiem... diegu spolītēm un šķērītēm

Lūk oriģinālais darbs, pateicoties kuram Dimensions komanda deva iespēju izšūt šo skaisto Lāču darbnīcu
Janet Kruskamp "Teddy Bear Works"

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif



4 komentāri:

  1. Восторг!!!!! Восхищаюсь!
    Ваша работа вдохновляет на новый процесс!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо. Мне самой не верится, что я их вышила... Вот только остается решить на счет правильного оформления. Я этим обычно медлю, пока окончательно не уверена, что "да, вот этот вариант в самую точку"

      Dzēst
    2. Смотрела я, смотрела и... заказала этот набор))) Спасибо, тебе опять за вдохновение!

      Dzēst
    3. Ирочка, я очень рада, что соблазнила тебя на эту работу)))))

      Dzēst