svētdiena, 2014. gada 6. aprīlis

........ viss kas notiek, notiek uz labu


Jau ļoti, ļoti sen "dzinu pēdas" diviem Dimensions/Sunset komplektiņiem. Tik ļoti vēlējos tos iegūt savā īpašumā, ka izmeklējos visos iespējamos interneta veikalos. Kad sāku jau pamazām atslābt, nejauši tos uzgāju izliktus Ebay izsolē burtiski ar dažu stundu starpību. Neskatoties uz to, ka abiem komplektiem pārdevējs bija norādījis, ka izsūta tos tikai UK teritorijā, es nolēmu tomēr piedalīties izsolē. Uz labu laimi:) (varēju jau aizrakstīt sākumā ar lūgumu atļaut arī man, Latvijā dzīvojošajai, piedalīties, bet... prieks bija tik liels, ka par to neiedomājos).
LIELS bija man prieks, ka pirmo komplektu no SUNSET "French Flower Shop" novinnēju, pie tam vēl par labu cenu un pie tam vēl no Anglijas, kur nav jāuztraucas, ka saņemot būs jāmaksā muitas nodeva, kas draudētu Amerikas gadījumā. Nu jā... pie šīs pašas Pārdevējas nejauši novinnēju vēl vienu retu Janlynn Lavandu komplektu (vienmēr cenšos lavandas nelaist garām).
Mans nākamais solis bija aizrakstīt Pārdevējai, ka esmu no LV un vai viņa būtu tik laipna un atsūtītu man rēķinu ar sūtīšanas izmaksām uz Latviju. Pārdevēja bija ļoti laipna un pretimnākoša un rēķins tika saņemts un apmaksāts!!!! Joprojām nespēju noticēt savai veiksmei. 
(vēlāk mani gaidīja vēl viens pārsteigums - Pārdevēja man atrakstīja, ka izsūtījusi abus komplektus un pastā no sevis vēl mazliet piemaksājusi klāt, lai tie ietu "kā ierakstīti", BET no manis viņa nevēlas pieprasīt šo nelielo starpību, jo tas bija viņas lēmums un punkts. Lūk, tas ir Pārdevējs ar lielo burtu!)
Lūk arī mani skaistumi:

Tas bija pirmais stāsts, bet tagad sekos otrais....
Otra mana lielā nepiepildītā mīlestība bija Dimensions "Teddies on Quilt".
Šis komplekts man par neticību, parādījās šajā pašā Ebay burtiski tajā pašā dienā, vien pāris stundas vēlāk. Diemžēl, pārdevēja bija cita (šeit es apzināti rakstu ar mazo burtu). Arī šis tika izsolīts tikai UK teritorijā. Ar lielu nepacietību gaidīju izsoles beigas un lēkāju aiz prieka, kad to vinnēju. Taču ātri tiku nosēdināta vārda burtiskā nozīmē, jo.... šī pārdevēja kategoriski atteicās sūtīt uz LV, visu laiku man bakstot ar to, ka es redziet, neesmu pirms tam apjautājusies par sūtīšanu ārpus viņas Karalistes. 
Mēģināju viņu visādi pierunāt... pat piesolot maksāt pasta izdevumus 4x vairāk (20GBP), izstāstot to, cik ļoti ilgi šos lāčus meklēju (tā bija tīra patiesība, jo ASV Ebay tie nebija redzēti veselas divas mūžības), bet atdūros pret neiejūtīgu, absolūti principiālu cilvēku. Es pat viņai jautāju, kur ir problēma - es taču par sūtīšanu samaksāšu, pat vairāk, viņai tikai uz aploksnes UK andreses vietā viņas pašas dzimtajā valodā jāuzraksta mana Latvijas adrese. Bet tad sapratu, ka cilvēks vienkārši principiāli nevēlas to darīt! Fui!!!
Vēl ilgi jutos kā ar aukstu ūdeni aplieta...
Bet mana vēlēšanās pēc šiem lāčukiem bija tik liela, ka krustiņfeja, kas piepilda mūsu karstākās vēlēšanās, nolēma mani nepamest:)..... un tā, nākamajā nedēļā internetā meklējot citus lāčus, vienā Spāņu interneta veikaliņā pilnīgi nejauši uzgāju savus Teddies on Quilt, pie kam par ļoti labu cenu un pēdējo komplektu!!!! Lūk..... un lāči jau ir pie manis:)
p.s. rezultātā es par šiem lāčiem samaksāju mazāk, nekā būtu maksājusi tai anglietei. Lūk, tagad es zinu, kāpēc vienmēr "viss, kas notiek, notiek uz labu"

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru