otrdiena, 2014. gada 29. aprīlis

Uzmanību!!! Pludmales sezona tuvojas!

Patiesībā es neesmu no tiem cilvēkiem, kuri mīl brīvās vasaras dienas pavadīt pludmalē. Pirmkārt jau tāpēc, ka es neprotu peldēt, un otrkārt - man šausmīgi nepatīk smiltis... kad tās salien visās iespējamās un neiespējamās vietās un tad man liekas, ka mani zobi jau šņirkst no smiltīm.
Nē, nē... uz pludmali es neeju (pat tad, kad vēl dzīvoju Jūrmalā, nieka 200 m attālumā no kāpām, pludmali izmantoju vien tad, kad braucu ar riteni), jo sauļoties man vislabāk patīk manā dārzā starp ziediem un zaļo, svaigi nopļauto zāli).
Bet par ko ir šis stāsts - man beidzot ir "Pludmales soma", kuru protams izmantošu vasaras brīvdienās, kas noteikti nebūs pludmalē
Dziju pirku jau sen - pirms gada. Visu laiku zināju, ka gribēšu no tās tamborētu somu, taču nebija skaidra gala doma. Kad nu to ieraudzīju vienā no franču tamborēšanas žurnāliem, tad paņēmu dziju un žurnālu un... ar žēla suņa skatienu gāju izlūgties pie mammas, lai man uztamborē, jo šajā jomā viņa ir vienkārši ģēnijs - var uztamborēt jebko kaut vai tikai pēc bildes (šajā gadījumā šis bija tas variants, jo apraksts bija nevis shēmas zīmējumā, bet franču tekstā)

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru