piektdiena, 2014. gada 6. jūnijs

Dimensions #06883 "Beacon at Daybreak"

Un lūk, beidzot arī varu atrādīt savu jaunāko veikumu, lai no malas neizskatās, ka es tikai kaut ko pērku un pērku.... Jā, es grēkoju - es diezgan regulāri papildinu savus krājumus, bet .. tai pat laikā es arī izšuju un izšuju. Man tas ir kā elpot!
Tātad šādi mana bāka izskatījās 26.05.:

... un... precīzi pēc nedēļas, t.i. 02.06., tā izskatījās jau šādi:

šis skaistais skats ar bāku tapis pēc Andreas Orpinas oriģināla

Šī ir pirmā manis izšūtā bāka (bet ne pēdējā). Iespējams, ka darbs tik ātri gāja uz priekšu tāpēc, ka izšujot šo darbiņu, man prātā visu laiku bija viena īpaša vēlēšanās. Kāda? To, protams, nedrīkstu teikt:)... Tagad atliek vien divas lietas - gaidīt manās vēlēšanās piepildīšanos un, protams, noformēt pašu darbiņu!

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

2 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Спасибо:), жаль только, что фото не передает всю яркость красок....

      Dzēst