trešdiena, 2014. gada 3. septembris

Fichi

Kopš pagājušā gada rudens, kad Provansas ceļojumā atklāju, kā garšo svaigas vīģes, tās nekavējoties ieņēma pirmo vietu manā augļu Top 10!!!! Es vispār ļoti mīlu augļus un dārzeņus. Bez tiem es nespēju iedomāties savas dienas maltītes.

Šis raksts ir veltīts manām Capri Fichi.

Man ar ģimeni bija tā lielā, neizmērojamā laime dzīvot pie viena īpaša pāra - Tony un Giusy, kas ar savu sirsnību, dāsnumu un cilvēkmīlestību mūs lutināja ne tikai ar mājīgo viesu mājiņu, bet arī ar daudziem, vienkārši "with pleasure" traukiem ar gardajām Capri vīģēm. Tā kā ģimenē man vienīgajai trūkst sāta sajūtas uz šiem gardajiem augļiem, tad šoreiz man bija tā laime to daudz maz apmierināt... Bet ja kas ļoti garšo, tad tas nekad nav par daudz))))))) (vismaz man).

Nofotografēju katru atnesto vīģu trauku, klāt pieliekot datumus....
Manai nostaļģijai:))))))

16.augusts

20. augusts

21. augusts

23. augusts

24. augusts

26. augusts

28. augusts

rose_mini.gif
rose_mini.gifGrazie mille Tony e Giusy!!!rose_mini.gif
rose_mini.gif

4 komentāri:

  1. Ммммм... Яна, какие дары вам преподносили! Как в Раю!
    Корзинки впечатляют!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Даааа.... я как вспомню.....
      Я как ребенок прыгала от счастья каждый раз, когда увидела эту корзину))))) Иногда даже они по тихоньку приносили (как гномики))))) ) и оставили на столе возле двери..... то рано утром, то в полдень, когда мы уставшие возврощались с прогулки...

      Dzēst
  2. Какое всё-таки чудо - фотография! Такая красота запечатлена, а вместе с ней воспоминание и незабываемая доброта.
    Яна, спасибо! Рада, что ЭТО было и до сих пор с вами!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Я очень рада тому, что вовремя решила, что надо каждый раз "их доброту" запечетлить))))))) Я бы все равно никогда не забыла эту доброту, но лишний раз это вспоминать "глазами" все же приятно!!!

      Dzēst