pirmdiena, 2014. gada 29. septembris

LES TROIS FIGUES /Marie-Therese Saint-Aubin/

Kā jau rakstīju iepriekšējos rakstos, vīģu debešķīgo garšu pirmo reizi iepazinu pagājušā gada septembrī, ceļojot pa Provansas reģionu. Kaut ko tik gardu es vēl nekad nebiju ēdusi!!!!
Pēc atgriešanās mājās, es biju cieši apņēmusies izšūt Marie-Therese Saint-Aubin vīģes, jo pirmkārt, mani ir pilnībā apbūris viņas neparastais dizains un otrkārt - es arī neesmu sastapusi cita dizainera "radītās" vīģes.  Bet.... tik un tā esmu pārliecināta, ka viņa vīģes man patiktu vislabāk, jo tās ir tik īstas!!! Pagaidām darbs nav noformēts, bet plānoju to izdarīt līdz oktobra beigām.

Izšūts saskaņā ar atslēgu ar DMC diegiem vienā diegā caur vienu diegu uz lina auduma Zweigart Belfast 32.izmēra "Flax"


Un mazs ieskats vīģu pasaulē....
Vīģeskoks (Ficus carica) ir zīdkoku dzimtas augs. Šie augi to augļu (vīģu) dēļ tiek plaši kultivēti Vidusjūras zemēs, īpaši Turcijā, Itālijā un Grieķijā. Tie ir kultivēti vairāk nekā kā 5000 gadu.
Vīģeskoki ir koki un krūmi, kuri izaug no 4.6 līdz 9 m  augstumam!!!
Vīģes satur daudz cukura, kalcija, A vitamīnu, fosforu un kāliju. 

***

Bildes no mana personiskā arhīva


Violetās vīģes

Zaļās vīģes

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif



6 komentāri:

  1. Яночка! Восторг! Всматриваюсь в крестики... это невероятно... Такие мелкие, такие аккуратные!
    Восхищаюсь твоим трудолюбием! Очень-очень красиво!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка!!! Я раньше боялась этих малюсеньких крестиков, но когда начала, то поняла, что это был страх моих глаз))))) Единственное для облегчения работы - поменяла привычную иглу №26 на №28 и сейчас просеццы MTSA идет как по маслу))))) .... поючи....

      Dzēst
  2. Вкуснотища! И инжир, и вышивка

    AtbildētDzēst
  3. Яна, очень понравилось сочетание фотографий вышивки и тех, что из личного архива, почувствовалось настроение, и вышивка стала ближе по ощущению и восприятию. Смотрела на вышитое и думала о вашем мастерстве, терпении и любви и к вышивке, и к жизни. СПАСИБО!

    AtbildētDzēst
  4. Спасибо Наташа))) Я знаю, что очень многие вышивальщицы очень любят дизайн Marie Therese Saint-Aubin из за легкость, которая ощущается в каждой ее работе.

    AtbildētDzēst