otrdiena, 2014. gada 7. oktobris

Mans pirmais lācītis....

Jā, beidzot es esmu piepildījusi vēl vienu savu mazu sapnīti.... uzšuvusi lācīti
Man ļoti patīk dažādi rokdarbu veidi, bet protu es tikai dažus no tiem. Daudzi ir manu slepeno vēlmju "gribu iemācīties" sarakstā, bet bieži vien trūkst uzmundrinājuma, "grūdiena" no malas.
Tagad mans saraksts ir par vienu punktu mazāks!
Pateicoties manas Īpašās Draudzenes morālam un arī materiālam (visu nepieciešamo materiālu pirmā lācīša izgatavošanai es saņēmu nenovērtējamā dāvanā) atbalstam, es varu katru mīļu brīdi apmīļot savu mīļo lāčukiņu)))). Paldies Tev Draudzenīt par šo lielo lielo lielo dāvanu!!!

Izvedu savu ķepainīti pastaigāties dārzā, kur tika savākta ābolu raža un protams arī violetas puķes, kādas vēl bija atrodamas rudens dārzā. Sākumā bildējāmies zem spilgtajiem rudens saules stariem, taču jau uz beigām mākoņi guva virsroku....

Lācītis šūts no itāļu plīša auduma, melnas stikla actiņas, izmantoti 5 diskveida stiprinājumi (kuri atļauj grozīt galvu, kājiņas un ķepiņas) un kaklu rotā lavandas krāsas zīda lentīte. Lācīša augums ir 20 cm.


rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

10 comments:

  1. Яночка! Ну, до чего же он классный у тебя получился!!!!
    Невероятный!
    Рад, что список твоих желаний и умений уменьшается! Такое впечатление, что это не первый твой мишка))) И не последний, уж точно!!!!!
    Фото классные!!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо милая! Да, ты права... он не последний.... это только начало)))))
      Процесс был не легкий, но это не главное! Главное результат и то, какие чувства во время процесса/рождения мишки))))

      Dzēst
  2. Поздравляю, Яна! Какой получился очаровательный, и такой приятный спутник прогулки в саду!

    AtbildētDzēst
  3. Atbildes
    1. Спасибi, мне самой до конца еще не верится, что это я сделала))))

      Dzēst
  4. такой хорошенький!!!!! мимимишечка!!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо))) так приятно что и другим он понравился. Это много для меня значит)))

      Dzēst
  5. Kolosāls lāčuks! Un Tu to pati šuvi!? Tev tacu ir zelta rokas! Lāčuks izskatās kā no dārgaka veikala! Un lāčuks var grozīt galvu!?! nesaprotu kā Tu to dabūji gatavu, man tā ir morzas ābece :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tā kādreiz likās kā īsta morzas ābece.... Bet tad salasījos citu meiteņu blogos un tie mani tā iekārdināja, ka nebija vairs miera))))

      Dzēst