otrdiena, 2014. gada 2. decembris

Ciemiņš no Provansas.....

....turpinu skaitīt....  šis ir mans trešais lācītis )))
Iepazīstieties, tas ir viņš!!!! Tas ir Lavandas zemes lāčuks))))
Pūkainis tapa pamazām.... sākumā izgriezu detaļas, bet tad gandrīz mēnesi gaidīju, kad būs iespēja iegādāties atbilstošas krāsas diegus....
Pēc tam jau atlika vairs visu sašūt kopā! Process ilga ar pārtraukumiem 4 dienas. Tā lēnām, nesteidzoties (patiesībā es nemaz nemācētu ātrāk sašūt... )
Vārda viņam pagaidām vēl nav, jo tā kā viņš tika manas meitas privatizēts, vārdu viņam vēl nav izdomājusi - esot skolā tik daudz jāmācās, ka neesot laika izlemt un tādu lietu nedrīkstot sasteigt.... Tā lūk!
Bet man viņš paliks par Lavandas zemes lācīti))))
Pūkainis šūts no ar roku krāsotas JUAR mohēras kažokādas (pirkta šeit), spalvu garums 15mm, melnas stikla actiņas, izšūts deguntiņš, rokas, kājas un galva grozās un lāčuks prot pats ne tikai sēdēt, bet arī stāvēt))))
Augumā padevies uz 23cm
 

lūk... mans lācītis atceļoja no šīs romantiskās Lavandas zemes....

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

10 comments:

  1. Аааааааа....Какой он классный!!!!
    Яночка, он бесподобен! Такой мимишный... так бы и обняла его...
    Поздравляю с очередным творением!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спосибо подружка!!!! Твое мнение для меня всегда важно!))).... пошив мишек такой затягивающий процесс, что жалею, что раньше этому не научилась..... но... значит так и должно было быть, надо было созреть)))))

      Dzēst
  2. Яночка, медведик чудесный получился!!! :))) такой милый и трогательный :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка))) у него такая мягенькая шубка, что сама его время от времени поглажу.... (когда никто невидит, как тетенька ласкает игрушку))).....)

      Dzēst
  3. Яна, в моём восприятии сам факт сшитой игрушки - уже признательность и аплодисменты, а когда ещё и идея успешно воплощается, и характер внешним видом передаётся, то и вовсе восторг!
    Мне вдобавок переводчик помог задорным, в тему словцом: "руки, ноги и голова ВЕРТЛЮГИ"! Сразу представился шагающим из этих наполненных лавандой мест - бодрый, нарядный, неутомимый, жизнерадостный, с такими выразительными любознательными глазками, с вызывающим симпатию и умиление аккуратненьким носиком.
    Вот, игрушка, вроде бы, а сразу настрой на улыбку, юмор, на нарядное вИдение повседневности.
    Яна! Спасибо тебе и твоему творению!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа! ха-ха..... да, ноги, ругки и голова такие Вертлюги, что мишка разбегается с отдной комнаты, на другую..... в руках новой хозайки)))))
      Уже после третьего мишки я понела, как важно вышить правильно ротик... от того сразу меняется вид и настроение мишки)))

      Dzēst
  4. Januk, Tev top pasakaini lāčuki. Visi tik skaisti, tāpēc es pat nebrīnos, ka visi nonāk Tavas meitas īpašumā!:))))

    AtbildētDzēst
  5. Sveika Jana....

    Nejauši atklāju tavu blogu un tajā pazudu. Iepriekš biju pamanījusi tavs darbiņus iekš Fotki.lv. Un vienmēr iedvesmojos un apbrīnoju gan izvēli, gan ātrumu, gan rūpīgumu. Nu viss pa smuko- bauda ne tikai acīm... Un tad nu kādu laiku nesapratu, kas noticis.. viss it kā apstājies.. un re!- viss notiek...

    Man protams jautājumi- pa kuru laiku tas viss top.. es zinu, zinu,krustiņš pie krustiņa, ja šuj- viss notiek... bet ja ir ģimene, māja, dārzs... es labprāt uzzinātu kādu tavu iedvesmas noslēpumu :))

    Un vēl- man visu laiku urda jautājums- varbūt kaut kur rakstīts, bet nepamanīju, kāda saistība ir ar Itāliju... Jo to nevar nepamanīt....

    Lai jaukas brīvdienas...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies)))) Prieks, ka Tev patīk mana nelielā rokdarbu pasaulīte))))
      Noslēpuma man nav..... tikai pārmantotā no manas mammiņas mīlestība uz rokdarbiem.... man tas ir kā ieelpot plaušās svaigu gaisu!!! Un ātrums... nu man jau liekas, ka nav nekāds ātrums.... vnk tie, kas mani labi pazīst, zin, ka man viss notiek ātri.... jebkurā manā darbībā, ne tikai rokdarbos.... sevišķi saldējuma apēšanā manu ātrumu neviens vēl nav pārspējis))))
      Ar Itāliju mani saista mana bezierunu mīlestība uz šo zemi, visu visu, kas ar to saistīts!!!!! Kas zin, varbūt man būs lemts tur pavadīt vecumdienas.... kas to lai zina...
      Kad pirmo reizi braucām ar ģimeni uz Romu, es biju spiesta iemācīties kaut nedaudzus vārdus itāļu valodā, jo vīrs atteicās savu galvu piebāzt ar vēl vienu svešvalodu (viņš jau runā angliski un vāciski) un tā arī iesākās šis mīlas stāsts.... tagad nespēju iedomāties savu dzīvi bez šīs pasakainās zemes apciemojuma vismaz reizi gadā......
      Lai arī Tev skaistas, omulīgas brīvdienas))))
      Vēlreiz... priecājos par Tavu apmeklējumu!!!

      Dzēst