pirmdiena, 2014. gada 8. decembris

Dāvana *** Regalo *** Подарунок

Mani ir pilnībā pārņēmusi svētku sajūta, jo es ne tikai gatavoju dažādus sīkumus Ziemassvētkiem, bet saņēmu jau pirmo Ziemassvētku dāvanu !!!
Dāvana atceļoja pie manis piektdien, bet es joprojām esmu šī pārsteiguma sajūtu varā...

Piektdiena man izvērtās par īstu Ziemassvētku dienu, tādu, ko var katrs izjust savā sirdī, kad tiek saņemta pārsteigumu pilna dāvana!!! Man tā bija ne tikai pārsteigumu pilna, bet arī sirds siltuma un mīlestības pilna, jo man to atsūtīja no Ukrainas, Kijevas mana ļoti mīļa un īpaša draudzene Ирочка!!! Mēs iepazināmies vien šogad, bet man ir tāda sajūta, ka es viņu zinu visu savu apzināto mūžu.... un pazīstamas mēs esam tikai virtuāli, bet man ir sajūta, ka mēs jau esam kopā sēdējušas pie daudzām kafijas krūzītēm un pļāpājušas, pļāpājušas .....
Šis gads man ir bijis ļoti neparasts un interesantu notikumu pilns. Viens no daudzajiem Iras nopelniem ir tas, ka pateicoties viņai, manā blogā ir uzradušies mīkstie pūkaiņi - lāčukiņi...

Tad lūk... atgriezīsimies pie piektdienas...
Piektdien pusdienlaikā saņēmu Aicinājumu no pasta un es uzreiz sēdos mašīnā un braucu pakaļ pārsteigumam!!! Kaste bija tik liela, ka bez mašīnas man būtu kārtīgs stiepiens....
Kad vēru vaļā kasti, un laukā no tās "nāca" pārsteigums pēc pārsteiguma, man brīžiem likās, ka vajadzēs ožamo spirtu..... Lai gan nē... man likās, ka esmu kādā filmā par Ziemassvētkiem, jo tā taču realitātē nemēdz būt!!!!....
Ak Dievs, Ирочка, tu tik daudz brīnišķīgu lietu priekš manis esi uzbūrusi, tik daudz laika veltījusi un tik daudz sirds mīļuma tajā visā ielikusi!!!!! Es pat nezinu, kā lai pasaku Tev paldies, jo tas ir kaut kas tāds, kas nav izmērojams pateicības vārdos.....

Mīļā, mana mīļā draudzenīte.... varu pateikt vienu - cik labi, ka Tu man esi!!!!!

Bildes tapa ne pirmajā dienā, bet mazliet pēc tam, jo saule mūs, diemžēl, ir pametusi pilnīgā mākoņu varā((((
Pārsteiguma kastē bija sarūpēts mīļš mīksts britu zilais kaķis (es viņam devu vārdu FABIO), kuru sīkāk varat aplūkot šeit, neparasti mīksti pūkaina aitiņa, izšūts ierāmēts kaķēns no Dimensions, zīžaina persiku krāsas mohēras kažokāda manam jaunajam lācītim (tādu es pirms tam jau biju noskatījusi vienā veikalā, bet, diemžēl uz to brīdi tā bija jau izpirkta...), koka sirsniņpodziņas, lentīte ar Ziemassvētku lācīšiem un saldumi (lielākā daļa jau apēsta, vien atstāju tik, lai ir ko nofotografēt...)

Ирочка, ikviens lielākais burvis un feja tavā priekšā nobāl!!!!!

Un tagad katru dāvanu sīkāk nofotografēju......

šajā sarkanajā namiņā atceļoja mīļā aitiņa)))))

un šajā mājīgajā namiņā atlidoja mans mīļais Fabio..... tik mīļš un smieklīgs)))))

šis ir tas, kas palika uz fotografēšanas brīdi..... konfektes ir ļoti garšīgas, tāpēc bija grūti šīs pēdējās "mohikānes" nosargāt)))

Спасибi Ирочка!!!!!

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

p.s. tagad man mājās ir divi kaķi.... "viņš un viņa")))


15 comments:

  1. Яночка, ты так душевно и трогательно написала! Очень приятно...
    Рада была тебе доставить минуты счастья!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка, дорогая..... эти не просто минуты счастья...... я до сих пор в поднятом настроении от твоих теплых, сердечных подарков!!!!!

      Dzēst
  2. Jana, Tev tiešām ir sperīga draudzenīte un noteikti zinu, ka Tu tāda esi arī viņai. Es pricajos par Jums abām! Un dāvaniņa ir kolosāla.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Aivuk:)))). Īsti draugi ir nenovērtējami!!!

      Dzēst
  3. Яна, чудесные подарочки!!!! У Ирочки милейшие игрушки и этот котик просто чудо!!!:) Вышивка тоже прекрасна - трогательная и милая! И барашка- брошечка - прелесть!!!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Да!!! Все работы Ирочки просто светится душевной теплотой)))))
      Спасибо, что зашла в гости:)))

      Dzēst
    2. Забыла написать... моя овечка с красочной петелькой и я ее на праздники буду вешать на елочку, а в остальное время как милое создание оно меня будет радовать в рукодельном уголочке))))

      Dzēst
  4. Яночка, поздравляю с такими душевными , чудесными подарочками!!!

    AtbildētDzēst
  5. Ох, девченки, на слезу пробило. Какие вы умнички!!!!!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Лена))) ... и меня на слезу пробило....

      Dzēst
  6. Dāvanas -nu tādas nezināmas, negaidītas vienmēr ir patīkami saņemt. Un kur nu vēl nu tādas, kas ir no vienādi domājoša drauga... super!

    AtbildētDzēst
  7. Jā, tas prieks un pārsteigums ir vienkārši neaprakstāms))))).... ka kāds par tevi ir tik ļoti piedomājis...

    AtbildētDzēst
  8. Трогательно всё это. Молодцы вы, порадовали друг друга празднично и душевно.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Да... главное, что душевно)))

      Dzēst