pirmdiena, 2014. gada 15. decembris

Mana bibliotēka 5

Tā klusi, nemanot ir piezadzies decembra vidus.... un tik pat nemanot arī nākamnedēļ pienāks Ziemassvētki un garās brīvdienas...))))



Pa šo laiku man ir iekrājusies paprāva kaudzīte ar jauniem rokdarbu žurnāliem un grāmatām)))... Nu ko lai dara, ka es nespēju lasīt grāmatas un žurnālus elektroniskā veidā. Jā, par nožēlu manam budžetam, bet... par prieku manai dvēselei!!! Mana vājība.... pie krūzes ar aromātisku kafiju šķirstīt, pāršķirstīt, plānot, pārplānot un ieelpot tipogrāfijas smaržu))).
Protams, es apzinos, ka nav iespējams izšūt visus iepatikušos motīvus, bet arī bauda acīm ir bauda, vai ne?


rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

17 comments:

  1. Яночка, поздравляю! Новинки бесподобные пополнили твою библиотеку!!!
    Сколько же нас ждет новых шедевров! Вдохновения тебе!!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо дорогая))))) жаль, что лишние рабочие руки не продаются)))))))

      Dzēst
    2. ))) Надо поискать в интернете, а вдруг...)))) Я тоже о них мечтаю))))

      Dzēst
    3. )))))) если где найду, подам тебе знать!!!!!

      Dzēst
    4. Как вы меня рассмешили, девушки!

      Dzēst
    5. Яна, подай мне тоже знать! я тоже не откажусь от такого сокровищa!

      Dzēst
  2. ...Вот именно - возможность наслаждаться... Такой несомненный рецепт, когда "не хватает двух рук".
    Спасибо, Яна!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Всегда пожалуйста)))).... да, глазам и душе тоже нужна своя доля)))

      Dzēst
  3. Januk, man prieks par Taviem jaunajiem bibliotēkas papildinajumiem! Tās divas grāmtas izskatās iespaidīgas un ļoti valdzinošas arī manām acīm :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tās ir vienkārši burvīgas!!!! Veronikas grāmata vispār ir tāāāāda.... tāda, kurai, ja to var atļauties, jābūt un punkts! Pirmā grāmata, no kuras man gribētos izšūt visu bez izņēmuma)))))

      Dzēst
  4. Skaitas grāmatas.... man gan nav nevienas grāmatas, un laikam nebūs... bet piekrītu, ka Veronikas grāmatas ir pirmās katras izšuvējas vēlmju sarakstā... es gan nevaru atļauties, nopirkt, bet saku paldies tiem kas ieskenē un padalās..zinu, zinu... ka nesmuki, bet tāda ir dzīve... un man arī plāni lieli... visas grāmatas kā saka ievilktas un saplānots no tām daudz:)))
    Tā ka ar prieku baudīšu tavus darbus no tām....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Es arī ļoti gaidīšu Tevis realizētās ieceres)))) Lai izdodas!!!!

      Dzēst
  5. поздравляю с замечательным пополнением твоей коллекции :) я тоже обожаю скупать журналы, даже если точно знаю, что вышивать оттуда ничего не буду. Просто полистать, вдохновиться- это большая радость :)))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Да.... на много интереснее чем телевизор смотреть.... тогда уж лучше журнальчики полистать и помечтать....))))) Хотя я всегда надеюсь, что что нибудь обязательно вышью из каждого журнала, хоть иногда и проходит не мало времени))))

      Dzēst