sestdiena, 2015. gada 10. janvāris

Biscornu CAT LOVERS (The Sweetheart Tree)

Mans pirmais biscornu)))

Agrāk man likās, ka šie biscornu ir sarežģīta padarīšana...... no malas tas pilnīgi noteikti tā izskatījās, bet tad, kad meitai skolā, mājturības stundā vajadzēja izgatavot biscornu, izrādījās, ka viss ir pavisam vienkārši. Sarežģītību var radīt vienīgi izvēlētā izšūšanas tehnika.
Šo komplektu no "The Sweetheart Tree" es jau biju iegādājusies pirms gada, tāpēc tagad atlika vien ķerties klāt un pierādīt sev, ka es velti baidījos no paša procesa....
Izšūšana gāja ļoti ātri - 4 dienas un gatavs!
Komplektā bija Opelscent Raw Zweigart Belfast lins 32. izmēra, DMC diegi, 2 sirsniņpodziņas, metāla kaķa galviņa un Mill Hill pērlītes.
Iesaku ikvienam izbaudīt biscornu procesu no šī ražotāja))))


rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

19 comments:

  1. Ой какая прелесть!!! Много видела бискорню, и нравятся мне они очень, но эта "кошачья" покорила сразу!!!:) Хорошенькая такая!!! Кошачьи следы и шармик - милые!!!:)

    AtbildētDzēst
  2. Tad nu apsveicu ar pirmo biscornīti...

    Man gan nekad nav licies tas sarežģīts, laikam tāpēc, ka neviens to vēl tad nebija teicis..:)) Savu pirmo izšuvu jau pirms gadiem astoņiem... ha.. tikko skatījos, ka man nemaz viņš nav nofočēts.. bet lietoju es viņu ik dienas....

    Smuks darbņš- patīk, tā kaķa galviņa... ;) bet man vienmēr ir kaut kas atturējis šūt adatu ķušus kur attēlots kaut kas dzīvs... man ir dāvināts berlingo ar pūcīti, tad nu reti to lietoju, bet ja lietoju, tad domāju,kurto adatu durt :))))

    un vispār,domāju ka "The Sweetheart Tree" ir tikai shēmas.. ne komplekti.... būs jāpievērš šamiem lielāka vērība.. ;)

    Lai jauka diena un raiti krustiņojas...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tagad manas bailes man arī šķiet smieklīgas. Bet toreiz... likās ka GK ir daudz vienkāršāks.... tikai krustiņš pie krustiņa, bet šeit tie daudzie stūrīši.....
      Laikam man tas tāpēc, ka visu, kas saistīts ar izšūšanu, es mācījos pati, jo kad to visu sāku, neviena no manām draudzenēm, paziņām un tuviniekiem neko tādu nekad nav darījuši.
      Par to duršanu es pat nebiju padomājusi)))) es viņu vairāk smukumam izmantoju, jo adatiņām ir viens cits sens spilventiņš. Bet ja duršana notiks, centīšos netrāpīt dzīvajā radībā))))
      Un noteikti pievērs uzmanību šim ražotājam, jo viņā ir tāda noslēpumainība, kuru gribas izšujot izzināt..... Man ir vēl 2 tādi komplektiņi, vienu no tiem gribas pavasarī izšūt, otru - rudenī..... :)))))

      Dzēst
  3. Яна, когда увидела, что пост о бискорню, вовсю улыбнулась: как раз занята впервые вышивкой и сборкой бискорню! Так что это занятное совпадение умножило мой интерес! Рада тому, что у тебя получилось, тем более такой оригинальный, прежде лично мной не виденный дизайн! Спасибо за фотографии, дающие возможность любоваться!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :))))) Всегда пожалуйста!

      Dzēst
  4. Januk, brīnišķīgs darbiņš un ļoti fantastisks mincis. Man tik ļoti tas minka patīk, ka gandrīz vai aizmirsu pastatīties uz biskornu :))) man arī ar pirmo biskornu ir kuriozs stāsts, es ar kad sāku krustiņot (dažus gadus atpakaļ) tad es domaju, ka esmu pati pietiekami gudra un nevienam neko nejautāju, lai arī mamma, kad biju maziņa daudz nodarbojās ar visādiem rokdarbiem un arī šo to izšuva un skolas laikos man mājtrība nebija mīļakais priekšmets un vienmer kaut kā tiku tur sveikā cauri. un bija tieši tāpat kā tev, ka nebija neviena radinieka, vai dradzenes, kam pajautat..neviens neizšuva. Un kad ķeros klāt savam pirmam biskornu, lasīju pamācību..un tur bija rakstīts, to četrstūrīti izšuj sujmašīnas dūrienā, tad es nodomaju, ak dieniņas, pat izššūšanai vajag sujmašīnu, piesēdos pie tās nomērīju, nošuvu..un tad štukoju, ka to visu dabūt kopā, jo dūriens nav pret dūrienu, tad nošuvu vēlreiz, lai sanāktu abiem četrstūriem viss vienādi, kad sāku šūt abas daļas kopā, tad domāju, kapēc man nesanak tik smuki kā citiem bildēs..bet nu kopā sašuvu un pagaja vairākas nedēļas līdz es beigās sapratu, kas tas bija par šujmašīnas dūrienu, tagad pašai nežēlīgi pat to nāk smiekli. Esmu to biskornu pāršuvusi un vēl vienu citu uzšuvusi. šo atgadijumu kādreiz ierakstīšu savā blogā, lai visi pasmejās.. jo nekad neesmu kautrējusies par savam kļūdām :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :))))) Aivuk, noteikti ieraksti.... Es tā kārtīki izsmējos.... ka brīnums, ka paliku ar sausām biksē....))))
      Man pirmais darbs bija tā Bavārijas pils, ar kuras bildi sākas blogs. Un mans pirmā darba "negadījums" bija tāds, ka izšuvu to ar visām 6 diegu kārtām!!!!! Es taču nezināju, ka jādala divās diegu kārtās. Un es atkal nekādi nespēju saprast..... cik tad ilgi man vēl būs jāpiepērk tie diegi, jo ficīte izbeidzās nežēlīgā ātrumā!!!! Labi vēl ka tie bija lētie diegi no RIMI, bet tik un tā tas darbs ar lētajiem izejmateriāliem man sanāca diezgan dārgs....
      Bet tas "mašīndūriens" Tev labi izdevās:))))))

      Dzēst
    2. Januk, mēs esam vienā maisā bāžamas :))) šāds šedevrs ir arī manā kolekcijā :))) un arī tas bija pats, pats pirmais darbiņš ko jebkad biju izšuvusi :)))

      Dzēst
    3. tas ar to īsto mašīndūrienu???

      Dzēst
    4. nē, tas ar tiem 6 diedziņiem :)))

      Dzēst
  5. Дизайн очень милый! На все 100% твой))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ага, он мой)))) Спасибо!!!!

      Dzēst
  6. è meraviglioso! anch'io vorrei provare a fare un biscornu

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grazie Irene)))) Sicuramente!!! Il processo sono entusiasmante!!!

      Dzēst