trešdiena, 2015. gada 7. janvāris

Into the Light (Dimensions #70-35289).

Kā redzat, es neesmu aizmirsusi par izšūšanu))))...  lāčukus šuvu paralēli izšujamajiem procesiem.
Lūk arī viens lielāks darbiņš padarīts..... gandrīz padarīts, jo vēl tas jāieformē spilvenā!

Vispār man pašlaik procesā ir 5 darbi.... lielāki un mazāki. Tā es jūtos viskomfortablāk, jo varu pēc noskaņojuma pieslēgties uz to brīdi tīkamākajai krāsu paletei. Un tad pēkšņi man pabeigtie darbi birst kā no pārpilnības raga))))
Pats Dimensions izšūšanas komplekts manos krājumos bija jau sen iepirkts, kādus 2 gadus atpakaļ. Ik pa laikam pirksti ķērās klāt pie iepakojuma, pārcilāja to, atvēra, bet tad nolika atpakaļ plauktā. Laikam vēl nebija pienācis īstais brīdis. Bet tad, pagājušā (skan vēl neierasti, jo tas bija nepilnu mēnesi atpakaļ) gada decembra vidū es nolēmu ķerties klāt pa īstam.... izšūt. Iemesls vienkāršs - man uz Valentīna dienu nepieciešams dāvanā spilvens. Tagad, kad izšuvums gatavs, atlicis iegādāties pildījumam spilvenu, lai man būtu skaidrs, cik lielu šūt spilvenam pārvalku (arī pārvalkam audums stāv krājumos jau labu laiku).
Šis spilvens būs pārī šim spilvenam.
Par pašu procesu runājot, varu pateikt to, ka pats process bija patīkams, un atšķirībā no klasiskajiem DIM darbiem, šim bija ļoti maz jāšuj kontūras. Vislabāk man patika "veidot" ūsas un uzacis, kā arī izšūt zilās acis.
Mazliet nogurdināja izšūšana uz melnā auduma ar pelēkajiem toņiem, jo sanāca izšūt tieši gada īsākajās dienās, tātad - pie elektrības gaismas. Lai gan vislabāk uz melna auduma izšūt dienas gaidmā, vismaz man....
Pagaidām fotogrāfijas tikai bez noformējuma, bet līdz februāra vidum būs arī gatavā spilvena raksts ar fotogrāfijām)))


Dizains veidots pēc Collin Bogle fotogrāfijas

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

12 comments:

  1. Pirmkārt- Laimīgu un raženu Jauno gadu! Lai izdodas viss iecerētais un vēl mazliet.....

    Otrām kārtām- tās ACIS!!! .. viii... neko citu neskatos, kā tikai acīs...ļooti skaists darbs...

    Un tad kad darbi birst kā no pārpilnības raga, tas iedvesmo....

    Treškārt :))) -gribētos redzēt tavu pagājušā gada darbu kolāžu... noteikti ražena...

    Es pērn ieplānoju piecus darbus izšūt, izšuvu trīs... vairāk kā pusi.. un priecājos.. nu sīkumus es nemaz neskaitu... šogad plāni lielāki... un man arī šobrīd top vairāki vienlaicīgi- tas ir interesanti...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Arī Tev lai šis gads ir laimīgs un pilns jaunu darbu, ideju!!!
      Jā... Tieši acis mani arī uzrunāja, kā dēļ es arī izvēlējos iegādāties tieši šo lielo kaķi)))
      Ļoti ceru, ka spēšu Tev arī šogad sniegt iedvesmu jauniem varoņdarbiem))))... bet par kolāžu ir tā... esmu par to domājusi... gandrīz jau ķērusies klāt, bet tad pārdomāju. Principā jau man patīk redzēt kolāžas citu meiteņu blogos, bet tad... atkal no otras puses.... es labāk paklejoju pa blogiem un katrs raksts iznirst jā jauna pērle, nezināma pērle.....un tas man atgādina kā grāmatu, ar daudzām pārsteiguma lappusēm))))
      Varbūt nākamgad es domāšu citādi un tad arī radīsies kolāža))))

      Dzēst
  2. Яна, впечатлила каждая фотография - и с вышивкой, и с самим фотокадром. А ещё "сражает наповал", как скоро достигается вами, Яна, результат. Браво!
    Этот фото-рассказ продолжается моей фантазией: как будет оформлено и подарено, какой радостью станет и семье, и уюту дома.
    Удачи и в дальнейшем, Яна!

    AtbildētDzēst
  3. Kolosāls darbiņš, ar nepacietību gaidīšu kādi lieldarbi Tev parādīsies nākamie. Ļoti interesanti sekot līdzi Tavam krustiņošanas ātrumam.. es vienmēr esmu apbrīnojusi Tavus darbiņs un turbo režīmu. :)

    AtbildētDzēst
  4. Очень реалистичная вышивка, титанический труд. Очень красиво.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо! ДИМ как всегда неразачеровывает))))

      Dzēst
  5. вау!!! вот это работа!!! я просто в немом восторге!!! поздравляю с завершением!

    AtbildētDzēst
  6. Раньше и не смотрела в сторону этого тигра. Но, вот после твоего отшива и подачи... Он меня очаровал!!! Особенно в оформленном виде))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка!!! Да, глаза окалдовали))))

      Dzēst