trešdiena, 2015. gada 4. februāris

Beacon at Daybreak (Dimensions)

Turpinu noformēt "vecos" darbus... un...... sāku gatavoties ceļojumu sezonai))))


Pagājušās vasasas sākumā izšuvu šo skaisto bāku. Izšuvums man bija ļoti nozīmīgs, jo tika izšūts konkrētam mērķim. Noformēšana atlikās, jo nekādi neredzēju vīziju, kādu es to galarezultātā vēlos redzēt.
Taču, kad pagājušajās brīvdienās veikalā nejauši uzgāju šo rāmīti, tad mana vīzija uzreiz kļuva skaidra)))). 
Piebildīšu vien to, ka uzreiz nopirku divus rāmjus (tobrīd arī veikalā tie bija pēdējie), jo man pašlaik top vēl viens darbiņš, kas ideāli derēs šim vienkāršajam koka rāmītim)))
Par pašu izšūšanas procesu jau rakstīju šeit, tāpēc neatkārtošos.
Ja labi ieskatīsieties pirmajā rakstā un šajā, tad redzēsiet nelielu atšķirību logos.....  diemžēl pati es tobrīd par to neaizdomājos, bet pateicoties Iročkas brīnišķīgai idejai, ar viņas laipnu atļauju es aizņēmos šo ideju un arī savos logos nomainīju tumsu pret gaismu)))))


rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif






18 comments:

  1. Яна, красивейший маяк!!! Домик, сочетание цветов, все очень мило и уютно! :) И оформление просто отличное!!! Багет очень достойный и стильный!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Леночка))) Не зрья я больше полгода ждала "ту настоящую" рамку:)

      Dzēst
  2. Bellissimo, il mare mi manca così tanto.

    AtbildētDzēst
  3. Яночка! Оформление бесподобное!!! Очень нравится твоя рама! Гармонично получилось!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо дорогая)))) В начале я еще немножечко сомневалась... как будит без паспарту, но потом решила - а почему бы нет))))). Еще раз огромное тебе спасибо за идею осветлении окошек!!!!

      Dzēst
  4. Здорово получилось!!!Оформление очень оригинальное!!!

    AtbildētDzēst
  5. .. hmmm..zinu ka izklausās smieklīgi jau..arī šis ir skaits..- viss ir PERFEKTS! -bāka taču.... man ļoti patīk bākas..kādreiz domāju, izšūšu daudz..tad padomāju, nebūs labi, jāizdomā viena konkrēta..bet tagad atkal doma- izšūšu vairākas :))))) šobrīd arī šuju vienu dima bāku... protams ar domu, sapni, zemtekstu.. tā es esmu šuvusi visus savus darbus.. nezinot tai laikā ne par kādiem ticējumiem utt.

    Ja par tiem logiem, tad lasu forumos partiem izšūšanas ticējumiem, un tur ir,ka mājām vajag gaišus logus... runāts tur bija daudz,bet bildes tā i neaizgāju aplūkot vai kāda bij kaut ko shēmā reāli mainījusi vai ne.. bet runāja... tagad šujot savu bāku un mājelei melnie logi tūliņ būs jāšuj... nodomāju- hei!- pasaule..dod man atbildi,ko man darīt...nešūt neko,šūt dzeltenus.. nu melnus nemaz negribēju... nu zinu, ka šūšu kaut ko gaišu... tavs bloga ieraksts perfekti laikā- paldies! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sandra, man prieks, ka tagad Tev vairs nav divu domu, kā labāk rīkoties))))) ... es arī turpmāk visos logos, kuru oriģinālā būs tumši, ieslēgšu elektrību:))))

      Dzēst
  6. Надо же, рама совсем не даёт ощущения рамы: будто взгляд на маяк в окно, и это окно такое достоверное, в полном сочетании с простирающимся видом - по цвету, фактуре и по времени.
    Спасибо, Яна, с удовольствием погостила в этом местечке!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Наташа, как всегда рада, что погостила у меня:)))))

      Dzēst
  7. потрясающе точное попадание с оформлением!!! я в большом восторге! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:))) Вроде бы простенькая рамочка, а всем так нравится)))) Так приятно!

      Dzēst
  8. А у меня было первое впечатление, что это иллюстрация из старой книги со сказками! Яна, прекрасный сюжет))) Ну и, конечно, рамка!!! Чем проще оформление, тем интереснее выглядит!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:))) Да.... все простое - гениальное..

      Dzēst