pirmdiena, 2015. gada 9. februāris

WINTER SUNSET (Riolis)

Mans četru gadalaiku projekts...


Man ļoti patīk izšūt sērijas "Četri gadalaiki". Līdz šim es esmu izšuvusi gadalaiku kaķus un putniņus, kurus var redzēt šajā un šajā darbu apskatā. Šogad nolēmu izšūt četrus gadalaikus no Riolis, kuri man nelika mieru jau pagājušajā gadā. Tā kā visi ši brīnišķīgie dizaini diemžēl tika noņemti no ražošanas, es nekavējos tos visus iegādāties, kamēr ir tāda iespēja))))
Ar ko man viņi uzrunāja? Protams ar savu dizainu - man ļoti patīk akvareļu tipa izšuvumi, tādi gaisīgi, viegli.....

Gala rezultāts ir neliels - vien 11x15 cm (ja mēra tikai izšūto laukumu), taču man ļoti patīk tas, cik daudz dažādu krāsu ir vienā tik nelielā laukumiņā. Apbrīnojami. Atliek vien pabrīnīties, kāpēc turpmāk šie komplekti netiks ražoti...((((
Kā var redzēt atsevišķās detaļu bildēs, izšūts ir krustdūrienā ar vienu diegu caur vienu auduma diegu. Gluži kā MTSA dizainos.

Esmu ieplānojusi katrā gadalaika sezonā izšūt attiecīgo gadalaiku. Ziemā - ziemu, pavasarī - pavasari utt....
Ar noformēšanu es vēl nesteigšos - ir divi varianti - ja ieraudzīšu kādā no veikaliem gatavu rāmi, kurā varēs satilpināt pa smuko visus četrus gadalaikus (izmēri man jau ir zināmi), tad to iegādāšos jau savlaicīgi, bet ja ne, tad rāmi pasūtīšu tad, ka visi gadalaiki būs uz auduma)))
Nu ko... martā/aprīlī ķeršos klāt pie pavasara))))... ja godīgi, es jau nevaru sagaidīt)))


Winter sunset
Dizains "Riolis" (Anastasia Yanovskaya)
Zweigart Lugana 25 ct., Anchor diegi
Izmērs 18x15 cm

rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif

17 comments:

  1. Красиво! Аккуратно! Много раз смотрела на дизайн, никогда он мне не нравился, но вот в готовом виде, даже очень нравится!!!! Поздравляю! Очаровательно!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка))))) Я первый раз о нем заинтересовалась (и узнала), когда увидела отшив:)))), хоть и ошив был осенний....

      Dzēst
  2. Чудесная работа от Риолис!!! Крестики мммммм,ювелирная работа!!!Аплодисменты!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка:))) А главное, что процесс был очень легким и быстрым)))))

      Dzēst
  3. Яна, класс!!!! Я тоже увидела в блогах осенний пейзаж и влюбилась) купила все наборы, но вышила только зиму...
    Буду теперь с нетерпением ждать твою весну) может присоединюсь

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо)))) Вот как оно.... нас обеих зацепила осень:)))
      Обязательно присоединяйся! Я планирую на март-апрель.... в блоге "дам знать" о начале вышивания весны)))

      Dzēst
  4. Как всё-таки интересно-разноцветно дизайнер Анастасия Яновская увидела жизнь и на нескольких сантиметрах умудрилась выразить столько её оттенков и ощущений...
    Яна, рада, что серия тебя привлекла, что теперь в нашей власти увидеть зимний закат таким же нарядным.
    Спасибо за удовольствие видеть твои красивые вышивки!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа! Я очень люблю, когда цветовой палет нестандартными красками... интересно и дает нам возможность посмотреть на будние дни другими глазами))))

      Dzēst
  5. ļooooti skaists rezultāts... lai arī ziema, bet koša;) super!

    es arī nesaprotu kāpēc tikko sākti izlaist un jau noņemti no ražošanas... man vēl nav visi četri gadalaiki..bet kā ieraudzīju rudeni izšūtu, tā viss.. sakārdinājos... laikam jau visus komplektus nesaganīšu, bet tas jau netraucē izšūt... nezinu ar kuru es uzsākšu....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Sandra! Es nezinu, kuri no visiem Tev trūkst, bet....
      pavasari, vasaru un ziemu var saganīt šeit - http://www.casacenina.com/embroidery/kits/riolis/views.html
      rudens atrodams šeit - http://rukodelki.com.ua/vyshyvka-krestom/krestik-pejzazhy/1171-nabor-dlya-vyshivki-krestom-riolis-kraski-oseni
      Veiksmi!

      Dzēst
    2. Jā.. es pamanīju... bet nu krievu komplektiņus Casā negribas pirkt... cenas strapība ļooti liela... ja nesaganīsies man pa lēto..pirkšu audumiņu un tad šūšu... Un laikam jāsāk ka jānopērk vienkārši audums,lai vismaz tas ir visiem vienāds..cits mani tā īpaši neuztrauc- zinu ka vienalga būs pa smuko;)

      Starp citu, vakar veicu pirmo pirkumu Ukrainas bodītē... aaa..cik daudz skaistumu tur bija... biju ļoooti apzinīga, meitucēm savām nopirku katrai pa vienam komplektam bet sev divus :D :D nu mazajai meitai komplekts liels, lielajai kā dāvanu vienu, jo tā jau pati sev visu pērk... un tad nu sev atļāvos divus... ... ļooti gaidu, jo sūtīju vēl nezināmus dizainus...
      Tā ka paldies..paldies par ieteikumu...(mazās meituces komplektam cenu starpība no 30 eiro Casā uz 12eiro Ukrainas bodītē... atšķirība ļooti liela....) un es jau tur kaudzi sagrāmatzīmoju :))) Tā ka nu tik jāzibina adatiņa...

      Lai jauka diena!

      Dzēst
    3. Man prieks par Tevi! Un forši, ka ir pašai sava kompānija)))))
      Kad saņemsi savus dārgumus, ceru, ka savā blogā padalīsies arī ar mums savā priekā:))))

      Dzēst
  6. Januk, ļoti skaisti! Tev vienmēr ir superīgi izvelēti darbiņi! :) es nevarēšu tagad sagaidīt, kad Tev būs visi pabeigti, eh..ja Tu šūsi katru gadaliku attiecīgajos mēnešos, tad man, lai redzētu šos Tavus jaukumus, būs jagaida līdz rudenim.. Tu mūs moki :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :))))) Toties Tu tagad zini, ko gaidīt!!! Ja man nebūtu paralēli citu 1001 plānu, tad jau varētu arī uzreiz.... bet... ko var zināt... ja atradīšu gatavu rāmi, tad iespējams izšūšu pārējos gadalaikus ātrāk:))

      Dzēst
  7. che colori bellissimi, mi piace molto

    AtbildētDzēst