piektdiena, 2015. gada 6. marts

Pavasaris no drauga! ***dāvana*il regalo*подарунок***

Lai gan man jau sen ir iestājies pavasaris.... (vispār man pavasaris jau iestājas tūlīt pēc Jaunā gada:))) ),
mana mīļā draudzene Ирочка dāvāja man īpašu pavasara sajūtu....


Tā nu mums sanāca - gribējām viena otru apsveikt ar pavasari, viena otrai neko par to iepriekš nesakot....
Un sanāca tā, ka mēs vienā un tajā pašā dienā viena otrai izsūtījām šo "pārsteigumu".
Atšķirība vien tā, ka Ukrainas pasts nostrādāja super ātri, bet Latvijas pasts kā vienmēr .... tā lēnāk... (bet tas nav svarīgi)

Mana mīļā draudzenīte mani tagad ir pilnīgi un galīgi sagatavojusi ceļojumu sezonai)))!!!! 
Dāvanā ir mapīte/maciņš, kur salikt visas pases un biļetes, un brīnišķīgais izšuvums "Virši" no Riolis.
Es jau zinu, kā es to noformēšu, bet jums lai paliek kā noslēpums/pārsteigums)))))

Paldies Tev, mīļā!!!
Спасибi дорогий друг!!!


rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif






16 comments:

  1. Замечательные весенние вышивки! :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Да.... настроение поднимающие))))

      Dzēst
  2. Яна, очень красивые работы!!! Последнее время, мне очень начал нравится этот вереск! Уже подумываю соблазниться и самой его вышить!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Лена, непременно соблазняйся!!!))))) Ирочка меня уже соблазнила и я сама тоже буду вышивать)))) Вся серия корзин от Риолиса соблазнительная!!!!

      Dzēst
  3. Мне приятно было тебя порадовать! Bon voyage!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Подружка, ты чудо!!!!!!

      Dzēst
  4. ...надо же - даже просто от самого сюжета и красоты вышивки улыбаешься, а уж если это подарок - с мыслями о тебе да и сделанный так отлично, то и вовсе праздник, действительно. Пусть, девочки, такая доброта, внимание, забота будут всесильными. Спасибо, Яна и Ира за удовольствие пополнять счастье, даруемое семьёй, вот таким общением, и продолжения успеха вашим золотым ручкам.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа)))) Я каждой желаю найти такого настоящего друга!!! Веть каждому важно искреннее общение!!!!

      Dzēst
  5. Skaista dāvana, bet man jau domas aizskrien līdz vasara.. garām pavasarim. Jo kaut kā ceļošana saistās ar vasaru. Bet dāvanas burvīgas. Tie virši koši mmm... šis man pirkumu višlistā :))))

    Jauki jums apmaiņas dāvanu projekti ;) man jau liekas,ka otram grūti ko izšūt,jo man jau patīk viss, bet par otru nekad nevar zināt :)))) Bet Jums izdodas uzminēt vienai otru- forši.;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies))) Ir tik mīļi saņemt no mīļa cilvēka tādas pārsteiguma dāvanas))))) Tāpēc tas īsti nebija projekts, vnk mēs kaut kā sinhroni iedomājāmies viena otru pārsteigt un sanāca ar' pārsteigums)))) Mīļš un negaidīts!

      Dzēst
  6. Ou, šis franču dizains man ļooti patīk, es arī ceru kaut kad šo izšūt.
    un par viršiem gribas citēt Mārtiņu Freimani "Dzīve kā košums!"

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Jā, gan dzīve, gan virši ir košums))) Es gan neesmu redzējusi viršus citiem ražotājiem, bet es nedomāju, ka kāds varētu pārspēt Riolis, jo vilnas/akrila diegi piedod tiem tādu apjomīgumu, ka visu laiku gribas aptaustīt)))

      Dzēst
    2. Vispār ... Es arī gribu iedraudzēties ar kādu, kas māk tik skaisti noformēt pases vāciņus... :)

      Dzēst
    3. :))))) atsūti man savu e-pasta adresi un es Tev "nometīšu" meistarklases adresi:))))

      Dzēst
  7. Es gan neesmu šuvēja, tāpēc nezinu vai meistarklase līdzēs, ja nu vienīgi varētu izlūgties mammai :)
    epasts: elina.sniedze @gmail.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gan jau pa abām kopā tiksiet galā:)))

      Dzēst