pirmdiena, 2015. gada 2. marts

Victorian Teddy Bears Christmas Stocking (Dimensions #8753)

Neskatoties uz to, ka mani ir pārņēmis pilnīgs pavasaris, šis raksts būs veltīts Ziemassvētkiem....


Man nekad nesanāk Ziemassvētkiem sākt gatavoties rudens sākumā, jo man tik daudz ko gribas sašūt, izšūt, ka vienkārši ar trim mēnešiem nepietiek, jo 1. Adevntes dienā jau notiek mājas rotāšana.
Mūsmājās tieši Ziemassvētkos māja tiek izrotāta viskrāšņāk un šajā noskaņā mēs dzīvojam no 1.Adventes līdz Zvaigznes dienai, tāpēc Ziemassvētkiem dažādas lielākas un mazākas lietas es gatavoju visa gada garumā - galdautus, salvetes, ziemassvētku zeķes, eglīšu rotājumus, glezniņas, spilvenus un citus dekorus ....
Esmu pat ievērojusi, ka tieši Ziemassvētku zeķu izšūšana man vislabāk padodas pašā vasaras vidū.

Šoreiz šai zeķei bija izņēmums - sāku to izšūt novembra vidū, lai uz Ziemassvētkiem tā būtu gatava, bet process ievilkās un pabeidzu to tikai februārī.
Šī lāču zeķe man ir visvismīļākā!!!! Es ilgi cerēju uz Dimensions oriģinālo komplektu, bet tad sapratu, ka tas viss beigsies ar mūžīgajām cerībām, tāpēc tikko internetā atradu labas kvalitātes shēmu, piemeklēju no saviem krājumiem DIM diegu atlikumus un trūkstošos aizvietoju ar DMC diegiem un process varēja sākties.
Sākums likās daudzsološs, taču pēc laika es no tā sāku nogurt, jo šis ir mans pirmais (ceru, ka pēdējais) DIM darbs neoriģinālā variantā. Visu vēl apgrūtināja tas, ka shēmu man bija iespējams izprintēt tikai melnbaltu (kā zinām, oriģināls ir ar 3-4 krāsu simboliem), bet izšūt pa tiešo no shēmas datorā manas acis nespēj ilgi izturēt. Tā nu es izšuvu, tad atliku malā, izšuvu ko citu, tad atkal ķēros klāt, tad atliku un tā visu laiku. Par rezultātu esmu ļoti priecīga.... gan par to, ka darbs beidzot ir pabeigts un manas mocības ir galā, gan arī par to, ka zeķe izskatās tieši tā, kā es biju iedomājusies:))))
Jā... uz zeķes nav vārda, jo mums jau visiem ģimenē ir pa zeķei))), bet man tik ļoti patīk tās izšūt, ka turpmākās zeķes būs vnk kā papildus rotājumi mājās visdažādākajās vietās...



Victorian Bears Stocking
Ražotājs "Dimensions", No.8753
Izšūts uz 18.izmēra Aidas, daļēji DMC diegiem, daļēji ar Dimensions diegiem
Zeķes garums 39 cm

 
rose_mini.gif
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif
rose_mini.gif








20 comments:

  1. Ай, какие медведики. И даже ангелочек - мишка. Умиление одно!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:))) Чесно говоря, я ангела-мишку не сразу заметила.... пока мне пальцем не втыкали:))))))

      Dzēst
  2. Ļooti skaista zeķe... Un galarezultāts pat ar pielasītiem diegiem ir pat ļooti ok. Arī es krāju no Dimu komplektiem diegus,lai var pēc paletes plānotiem darbiem pielasīt diegus. Man gan ne seno komplektu dēļ, bet dēļ tā, ka daudzi dizaini ir uz 18 aidas.. kas man laikam nederēs.... gribu šūt uz 16, tāpēc cītīgi krāju diegus toņu pielasīšanai.

    Jā..ir tā,ka tie ziemassvētki ir krāšņākie mājas dekorēšanas svētki,kaut mūsmājās lieldienām arī krājas dekoru kastes.

    Klau, ja kādreiz tāda problēma ar shēmu- uzraksti man.. zinu ka varu palīdzēt- izprintēt krāsainu, lielu un labā kvalitātē. Jautā droši. ;)

    Lai jauka šī pavasara lietainā diena! - krustiņotājām nav sliktu laika apstākļu :)) izšūšanai der jebkuri :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Sandra:)))) Ja man nebūtu tie pielasītie diegi, iespējams process vēl ieilgtu, bet mani visu laiku mocīja nemiers - vai diegu pārkonvertēšana būs veiksmīga....
      Šī zeķe oriģinālā arī bija uz 18. aidas. Sākumā arī es domāju to labāk izšūt uz 16ās, bet tad, kad nomērīju, cik liela būs zeķe, nobijos, un atgriezos pie 18ās, lai gan izšujot sākumā bieži vien to nožēloju - pašā augšā puskrustiņi debesīs bija jāizšuj 5 kārtās!!!!!
      Jā, arī man pamazām top arvien vairāk dekoru Lieldienām, bet Ziemassvētkiem tie visvairāk ir aiz tā vienkāršā iemesla - šajos svētkos dekorācijas savos posteņos nostāv visilgāk:)))
      Paldies par palīdzības piedāvājumu! Es to ļoti novērtēju. Lai gan uz šo brīdi man gribas teikt - DIM izšūt ar piemeklētiem diegiem maniem nerviem ir pārāk liels pārbaudījums. Labi, ka Ukrainas veikaliņš piedāvā pārizdotus DIM retos komplektus, vai ne?
      Un Tev pilnīga taisnība par lietainajām dienām!!!! Mums krustiņotājām un visādu citādu rokdarbu mīļotājām arī šajās dienās ir darba pilnas rokas:))))!!!!

      Dzēst
  3. Дизайн сказочный! С мишками))) Он умиляет своим сюжетом!
    Твое идеальное оформление восхищает! Прекрасная работа, Яночка!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо дорогая:)))) А оформление очень легкое... главное в местах, где округление, не сбиться с пути)))))

      Dzēst
  4. Atbildes
    1. Grazie Irene:))), si... molto tanti nodini, ma io amo questi nodini:))))

      Dzēst
  5. Носочек сказочкий. эти Ми ми мишки )))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Да, Ларисочка))) И если чесно, то ты тоже частично дала мне смелость, что можно вышивать перебором!!! За это тебе отдельное спасибо!!!

      Dzēst
  6. Яночка, какая прелесть!!! люблю этот дизайн всем сердцем и тоже его собираюсь вышивать :)))) даже в совместник по вышиванию сапожков c ним записалась! я правильно понимаю, что ты вышивала подбором в ДМС? если да, очень-очень прошу тебя поделиться ключом :))) akmeya1033@gmail.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирадочка)))) Как здорово, что ты тоже собираешся вышивать этот сапожок!!! Он великолепен, хотя процесс для меня был не легкий, но кого интересует эта легкость, если результат такой!!))))
      К стыду и большому сожалению я разпечатанную схему выбросила, а на ней и были записаны коды ниток DMC:(((. Подбор был частичен - 10% ДИМ нитки, остальные DMC.
      Я их переводила вот из этой таблицы http://round-robin.ru/color_table.html
      Если будут какие то вопросы, не стесняйся, пиши мне на емейл!!!! (он указан под моим профилем)

      Dzēst
    2. жалко, что выбросила :))) но ничего, я тоже переведу нитки по той таблице. и буду использовать тоже не все ДМС, часть будет из остатков оригинальных наборов . Меня более всего интересуют голубые оттенки, которыми вышивался лёд. не помнишь, это были ДМС или родные ДИМ?

      Dzēst
    3. Да, там были все DMC ниточки.Помню, как после вышивания я сравнила фото оригинала, и мне показалось, что местами должны были быть больше серо-синие, а у меня были синие, но в итоге тоже не плохо смотрится)))

      Dzēst
    4. смотрится замечательно. я видела другие отшивы подбором, и у девочек явно серый цвет, мне не нравится, а твой вариант мне очень по душе. А ты переводила по той таблице прямо один в один или всё же меняла по ходу вышивания какие-то оттенки на другие?

      Dzēst
    5. Из синих точно не меняла, что то я меняла в личиках мишек, если не путаю, то там где должен был быть 3776 (я нашла оригинал нитки и они небыли так похожи)

      Dzēst
  7. Какая красота, мишутки просто прелесть. :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирена:)))!!! Жаль только что фото как всегда не передает все краски .....

      Dzēst
  8. Яна, для меня картинка дизайна излучает доброту самого сюжета + теплоту твоей работы и твоих чувств в её процессе. Получилось душевно и очень красиво, верится, что так и есть на белом свете.
    Я очень рада, что и ты сама довольна этим безусловным украшением для своего дома, для семьи в чудесный зимний праздник. Да глядя на эту вышивку можно ощущать праздник каждый день - независимо от времени года..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташенька:)))!

      Dzēst