trešdiena, 2015. gada 6. maijs

A New Dawn * Un nouveau jour

Pūces ir ļoti neparasti putni. Man viņas vienmēr ir fascinējušas ar savu izskatu, kas vienmēr liek aizdomāties... cik tomēr daba ir interesanta, un šīs visugudrās radības ...  


Jau sen vēlējos izšūt pūci, un man pat jau labu laiku atpakaļ bija iespēja iegādāties polārās pūces gan no "Riolis", gan "Dimensions" ražotājiem, taču kad ieraudzīju DMC komplektu ar pūci, tad zināju, ka šo es izšūšu visātrāk! Droši vien krāsas bija noteicošās.
Pūces, kā jau visiem zināms, ir gudrības simbols. Pat slavenajā "Vinnijā Pūkā" netika aizmirsts par šī putna "prātvēdera" īpašībām, ar ko man viņa bija mīļākais šīs pasakas personāžs.

Izšuvums tika izšūts ar īpašu nozīmi. Tāpēc šis darbs man ir mīļš un svarīgs dubultā.

Tagad par pašu darbu - izšuvu no oriģinālā komplekta, nomainot vien audumu. Taupības nolūkos, ja tiek izšūts viss fons, tad es audumu nemainu, bet ja tas ir daļēji izšūts, kā šajā gadījumā, tad audums tiek noteikti mainīts.
Noformēšanā ir neliela atkāpe no ierastā - lai izšuvums nesaplūstu ar zaļi brūno rāmi (rāmis pēc mana lūguma ir atceļojis no Lietuvas), izvēlējos paspartu, kuram faktūra ir kā ar raupju lina audumu pārklāta.
Stiklu neliku, jo tad man šķita, ka krāsas, kas nav tik košas, paliks neizteiksmīgas.

Varu jau tagad pačukstēt, ka šādu pašu noformēšanas salikumu jau esmu nolēmusi izmantot vēl vienam sen izšūtam darbam, bet par to vēlāk.... kad materiāli tiks pasūtīti un izšuvums noformēts....))))

Un tagad lai runā bildes!


 Persiku koka ziedi mani priecē vairāk kā paši augļi, jo mūsu nepastāvīgās vasaras dēļ augļi nav tik saldi, kādiem tiem vajadzētu būt...

Plūmju koki pilni ar ziedu kupenām...

Mazās "saules draudzenītes".....

... un mūsu "rožtupīte" kā vienmēr savā dobē )))

Izšūšanas komplekts no DMC "A New Dawn * Un nouveau jour"
Mākslinieks Robert Fathers
Izšūts uz Zweigart Jazlyn 28.izmēra, krāsa cream, DMC diegi
Izmērs 27cm x 18cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif 
rose_mini.gif 






34 komentāri:

  1. Januk, kāda kolosāla pūcīte un viss darbiņš kopumā ir vienreizējs. Man ļoti patīk šāda veida paspartu, un pūcītei, tas piestāv kā "vāciņš cibiņai". Man būs noteikti jāuzzina kurā rāmētavā Tu rāmē. :) un bildes ir pavasara pilnas. Man ziedus patīk visvairāk bildēt, tāpēc ziedu bildes mani uzreiz savaldzina. Un..Tu noteikti esi pirmais cilvēks, kuru es zinu Latvijā, kam ir savs persiku kociņš. (Botaniskos un audzētaju dārzus es neskaitu). Gribētos nogaršot LV adzētos, būs Tev man pa pastu jāatsūta! :D hahaha

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies mīļš, Aivuk:))!
      Mana rāmētava atrodas Āgenskalnā, M.Nometņu ielā, bet rāmi es ieraudzīju šeit https://remai.lt/
      Tici man... Tu negribētu nogaršot manus persikus... sevišķi pagājušajā gadā, kad es ilgi gaidīju tos nabaga divus persikus, un kad tos noplūcu, no tiem ārkārtīgi sašutuši par manu nekaunību, ārā izrāpoja spīļastes(((((

      Dzēst
    2. Paldies, Januk, ka padalījies ar savu rāmētavu.
      Es varu iedomāties to sašutumu..runājot gan par Tevi, gan par tām spīļastēm.
      Par Tevi: Tu nabadziņš visu vasaru lolo un gaidi tos divus nabaga persikus un beigu beigās, kad sagaidi, Tev priekšā vēl divi ragainie izlien! Drausmīgi pretīgi kukaiņi.
      Bet par spīļastēm: Šīs ar nabadzītes, nekad Latvijā nav ēdušas šitādu brīnumu, tāds luxus, viņām tas bija mūža sapnis, pabūt "eksotiskās zemēs" un Tu ļaunā saimniece ņem un viņām šito ceļojumu izbojā! Iedomājies cik viņām Tu sapņus sagrāvi :))))

      Dzēst
    3. :))))... re kādi izskatījās tie briesmoņu mājoklīši.... http://piccolecroci.blogspot.com/2014/08/kas-notiek-mana-darza-karstaja-vasaras.html

      Dzēst
    4. Biju palaidusi garām šo ierakstu. Persiki izskatās ļoti vilinoši un apetelīgi, tā vien sauc "apēd mani"! :)

      Dzēst
    5. ..... jā, un dažs labs to uztvēra Pārāk burtiski...(((

      Dzēst
  2. До чего аккуратная вышивка, крестик к крестику! Глаз радует! И очень красивое оформление!

    AtbildētDzēst
  3. Очень красиво! Только сегодня смотрела на эту вышивку, но ее не было в наличии! Оформление очень понравилось! Зеленый-мой любимый цвет!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Оля! У меня тоже зеленый цвет самый любимый))))

      Dzēst
  4. Яночка, очень мне нравится твое оформление! Гармоничное! Подчеркивает всю красоту дизайна!!!
    Пусть будет урожайным цветение персика)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо друг!!! Я передала твои пожелание персику, пусть и не думает лениться)))))

      Dzēst
  5. Какая чудесная сова! у меня лежит одна) от Риолиса) Скорость у тебя какая! тихонечко завидую)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Аня, спасибо!!! К статьи... я нашла вину моей скорости.... я вышиваю без пялец и рамю Ефл я могу одним одвижением иголки сразу втыкать в две дурочки ткани))))

      Dzēst
    2. У меня в процессе всегда +/- 5 работы.... а потом все +/- одновременно закончены)))))

      Dzēst
    3. )))) кто бы меня научил без пялец вышивать!!!!!! я пробую все время в два прокола, но не пойму как! приходится постоянно крутить вышивку и только дольше в итоге выходит((((
      тоже в процессе сейчас три работы, но как то они растянулись очень, может потому что довольно большие. Надо бы мне снова попробовать на один процесс перейти

      Dzēst
    4. А я так и несмогла научиться вышить с пяльцами... купила всех возможных видов... и так они и стоят(((
      Я вседа стараюсь, чтобы "одновременные работы" были разных размеров - очень большие (GK или HAED) и средние.... и малюсенькие отдыхалочки...
      Попробуй перейти на одну работу и закончить а потом одну малявку начать.... для разнообразия)))!

      Dzēst
    5. Это видимо либо сразу на пяльцах начал, либо без пялец) Мне бы просто посидеть рядышком и посмотреть как же так вышивают) может пойму и соображу))))
      Вот! тоже думаю - закончу уже буквы и скворечники и буду одну работу вышивать и какой нибудь хвост в качестве отвлекалочки)

      Dzēst
    6. вот тут можешь "посидеть рядышком и посмотреть"))))
      https://www.youtube.com/watch?v=h5Jz58tfO_c

      Dzēst
    7. О!!!!!!!!! спасибо!!!!! посмотрю обязательно!

      Dzēst
  6. Очень красивая работа и фотографии! Душевно.)))

    AtbildētDzēst
  7. Яна, замечательная работа!!! Прекрасный дизайн, потрясающие цвета и очень гармоничное оформление!!!
    Фотографии отличные!!!!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Лена)))!!!
      Я очень опасалась, что в фотографиях несмогу передать настоящий цвет рамы, но.... удалось)))

      Dzēst
  8. Ma che bell gufetto, questo ricamo fa tanto primavera.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grazie mille Irena)))) Si, vero.... verde colore... )))

      Dzēst
  9. meraviglioso, e che bel gatto!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grazie Irene!!! Si.... il gatto sono nostro una regina)))

      Dzēst
  10. This morning I took a walk very early in the morning and I heard an owl hooting in a nearby tree. I wish I could have seen him - your owl is very beautiful! blessings, marlene

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Thanks, Marlene! Yes, owl is very extraordinary bird. I saw owl only twice in my life(((

      Dzēst
  11. Pūcīte ir burvīga!
    Izskatās, ka izšuvums tāds paraibs un ižšūšanas process varēja būt diezgan darbietilpīgs (daudz atsevišķo krustiņu)... bet kopskats tik harmonisks. Košās magones piešķir visai pastelīgajai bildei īpašu dzīvīgumu, un pūce ar savu cēlumu un gudro acu skatienu īsta ainavas karaliene!
    Jana - Tava "roztupīte" īsta bučmūlīte, ar savu melnbalto kažociņu tik dabīgi iekļaujas rožu dobes klājienā!

    AtbildētDzēst
  12. очаровательная совушка! а как прекрасно оформлена! браво!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирадочка, спасибо:))))

      Dzēst