piektdiena, 2015. gada 8. maijs

Solīts... darīts!

Un tā.... es turu savu solījumu un turpinu čakli darboties veco darbu noformēšanā!!!


Arī šis ir SEN izšūtais darbiņš. Ilgi nevarēju atrast rāmi, par kuru es uzreiz varētu pateikt - JĀ, TAS IR ĪSTAIS! Nu beidzot atradu īsto!
Patiesībā daļēji arī tāpēc es noformēšanu veicu "laika gaitā", jo man ir nepieciešama 100% pārliecība par īsto izvēli un kamēr vēl tādas nav, darbiņš skaisti izgludināts tiek noglabāts skapī. Tāda nu ir mana pārliecība...

Pats izšuvums jau tika atrādīts ŠEIT


Veronique Enginger "Le cercle familial"
žurnāls DFEA No.69 (Mai-Juin 2009)
DMC diegi, audums Zweigart Belfast lins "Flax" 32.ct.

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif 
rose_mini.gif

20 comments:

  1. Как красиииво!!! Яночка, просто волшебно! Обожаю веночки! А этот такой нежный. И какая роскошная рама! Просто восторг!

    AtbildētDzēst
  2. Яна, как красиво! Венок из гортензий! Собрано все, что так мне нравится! Оформление замечательное!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:))) Да, гортензии такие нежные, что меня и сразу очаровало!!:)

      Dzēst
  3. uuu, šo darbiņu es ļoti gaidīju. Un..juhūū, sagaidīju! Ļoti skaisti, Januk! Man šis vainadziņš ari ir planā, godīgi sakot, tas man jau ir plānā vairakus gadus, bet vēljoprojām neesmu tam ķērusies klāt un domaju, ka tuvakaja laikā tā arī nepieķersos :( un kamēr es vēl tūļājos, man liels prieks redzēt citiem to, un ja vēl tik skaisti noformēts kā Tev, Januk, tad vispār siekala tek:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aivuk, es sapratu, ko Tu ar to gaidīšanu domāji:))))) ... atceros, ka jau toreiz, kad izšuvu, Tu man jautāji par noformēšanu. Godīgi sakot, es sākumā biju ļoti noskaņojusies uz noformēšanu apaļā rāmī. Gaidīju, gaidīju... gaidīju, gaidīju.... un... sapratu ka tādu brīnumu tā arī nesagaidīšu((... Bet tagad arī esmu ļoti apmierināta, kā viss sanācis!!!!

      Dzēst
  4. Яночка, очень красивый веночек!!! Нежнейшие цветы на натуральном льне замечательно смотрятся!!!
    И оформление идеально подходит!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо!!! Я в начале засомневалась на счет цвета ткани, но во время процесса успокоилась, что все в порядке))))

      Dzēst
  5. This is stunning! So very beautiful.....blessings, marlene

    AtbildētDzēst
  6. Яночка, еще когда ты "примеряла" вышивку, еще тогда я влюбилась в эту работу! Она невероятная! Воздушная, нежная и так гармонично оформлена! Очень нравится!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка, но... как ты уже знаешь, рама изначально была заказанна для другой вышивки, но я очень довольна, что мои планы так благоприятно и естественно поменялись)))))

      Dzēst
  7. Jana, tik pasakaini gaisīgs ziedu vainags! Rāmējums tik askētisks toņu izvēlē, bet tik fantakstiski savā vienkāršībā saskaņojas ar izšuvumu. Rāmis tik elegants, ar faktūraino lapiņu rakstu. Skatos, skatos un priecājos - viss kopā ir tik, tik, tik .... skaisti!!!.

    AtbildētDzēst
  8. До чего красиво, такая нежная!!! И в таком оформлении чудесно!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:))) Приятно, что понравилось оформление)))

      Dzēst
  9. веночек такой нежный и очаровательный! и оформление очень нравится!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирадочка:))))))

      Dzēst