piektdiena, 2015. gada 5. jūnijs

Dekupāžas salvešu glabātājs

Turpinu čakli dekupēt...


Šoreiz mana ziedu izvēle krita uz hortenzijām. Tām piemīt savs neatkārtojamais šarms, kurš mani nespēj atstāt vienaldzīgu, kad ceļojumos ar šiem ziediem ir apstādīta vai visa Itālijas vai Francijas nelielā pilsētiņa, ciemats.... tad es ķeros pie fotoaparāta un varu aizmirst par visu sev apkārt notiekošo....

Kad veikalā iegādājos šo koka kasti, es vēl nezināju, kāds būs tās izmantošanas mērķis. Taču atbraucot mājās, paskatījos uz savu prāvo dekupāžas salvešu kaudzīti, sapratu - o jā..... te tām būs īstā vieta. Tieši kā nomērīts!

Kā redzat... man salvetes nesastāv tikai no ziedu zīmējumiem, tā kā nākotnē tiks izmantoti arī citi motīvi:))))


Izmantojamie materiāli:
salvetes, Art-Pock līme-laka TO-DO Varnish laka, TO-DO Paint krāsas

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif 
rose_mini.gif


8 komentāri:

  1. Очень, очень красиво!!! Так по летнему!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка:))))

      Dzēst
  2. Ideāls, jo ideāls risinājums salvešu turēšanai!!! Januk, Tu esi burve un estētiska racionālisma iemiesojums! Atkal jau prieks par Tavu veikumu neaprakstāms... :)))))))))))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Jā, tā tas ir, lai gan man šis risinājums nāca pilnīgi neplānoti))))

      Dzēst
  3. Яночка, я должна отметить твой прекрасный вкус и аккуратность! В декупаже это составляющая успеха!!!!

    AtbildētDzēst
  4. Всё-таки это чудо, как можно преобразить якобы простую вещь/предмет, да так, что охватывает радость - даже если ты просто созерцатель, а уж видеть у себя дома эту красоту и царящий в ней порядок - счастье да и только!
    Яна, я продолжаю аплодировать тебе!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа!!!! Очень приятно читать твои слова)))))

      Dzēst