trešdiena, 2015. gada 3. jūnijs

Lādīte Provansas noskaņojumā

Lavandas uzvaras gājiens turpinās...



Atceraties, es jums jau pirms tam rakstīju par manu "Lavandas gadu", un par to, ka tā parādīsies ne tikai izšuvumos... Lūk, ar šo es domāju arī dekupāžu...
Pirmo reizi ar dekupāžu saskāros pirms pieciem gadiem, kad mēs ar meitu nolēmām aiziet uz tādu kā dekupāžas mini nodarbību - vienu reizi dekupējām stiklu, otru - koku.
Man labāk patika darboties ar koku. Nodarbībā mēs izmantojām krekalē tehniku.
Tad bija lielais klusums... acīmredzot vēl nebija pienācis mans laiks...
Kad pavasarī meitai mājturības stundā bija dekupāža, es sapratu, ka es arī gribu dekupēt.
Es zināju, ka man blakus darbam ir neliels omulīgs rokdarbu veikaliņš, kur ir patiešām plaša izvēle gan krāsām, gan salvetēm, gan arī apdekupējamām lietām..... Paralēli iegādājos arī salvetes Ebay, jo tur protams ar salvešu izvēli neviens veikals nevar konkurēt.
Tad pāršķirstīju Dekupāžas grāmatu, kuru iegādājos jau toreiz, pirms pieciem gadiem un sapratu, kādu dekupāžas tehniku es vēlos! Krekalē mani vairs absolūti neuzrunāja un es gribēju tādā kā noberztā/nolietotā Vintage stilā.
Mani darbi nebūs ne sarežģīti, ne arī lieli.... es vienkāši baudīšu pašu dekupāžas procesu un radīšu mīļlietiņas, kas mani tajā brīdī uzrunās:))))
... nu un kā jau sapratāt, šis ir mans pirmais patstāvīgais dekupējums....


Izmantojamie materiāli:
salvetes, Art-Pock līme-laka TO-DO Varnish laka, TO-DO Paint krāsas

mans iedvesmas avots


rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif 
rose_mini.gif






12 comments:

  1. Яночка, какая чудесная шкатулочка у тебя получилась! очень нравится! молодчина!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирадочка:)))!!! приятно читать такой отзыв, а то это мой "первый щенок" :))))

      Dzēst
  2. Какая красота! Лавандовая красота!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Оля:))) Рада что моя мелочушка и другим нравится:))!!

      Dzēst
  3. Jana, ļoti priecājos par Tevu veikumu dekupāžā! Man tiešām ļoti patīk, mana Lauriņa šo kastīti noteikti vēlētos iegūt savā īpašumā, jo tā ir viņas šī brīža miļāķajos toņos - violetīgajos, kas arī manai sirdij tuvi. Skaisti, iedvesmojoši, romanstiski!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:))) Man violetā krāsa ir mīļākā krāsa aiz zaļās un rozās))) Es pat nezinu, vai man šī krāsa iepatikās lavandu dēļ, vai arī lavandas krāsas dēļ..... Nu un protams lavandu smarža ir pati par sevi man ļoti mīļa)))

      Dzēst
  4. Нежно! И что же там будет храниться теперь? Нежные женские нужности с ароматом лаванды...
    Очень красиво Яна!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка))) На счет хранения еще неопределилась, но думаю, что со временем найдется идея.
      Я просто наслождаюсь процессом))))

      Dzēst
  5. Januk, Tava dekupāža ir super! Īsti šedevri! Man gluži kā Tev kadreiz arī patika krekalē (iespējams, ka bara sauciens) bet šobrīd dodu es arī priekšroku šim "nobrāztajam" stilam :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies mīļš Aivuk! Nav jau man tie nekādi šedevri, tas būtu pārāk skaļi teikts))))) man tādi absolūti vienkārši darbiņi, toties ļoti mīļi!!!)))))

      Dzēst
  6. Яна, второй день прихожу и любуюсь - естественно и очень уютно, так и уводит в поле хорошего настроения, светлых и радостных мыслей.
    Спасибо тебе, твоим рукам и вкусу! А ещё - семейным вдохновителям и сподвижникам!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа:))) Очень приятно читать твой комментарий!!!))))) И спасибо за пожелание!!!

      Dzēst