trešdiena, 2015. gada 17. jūnijs

..... lazy days

Beidzot arī man ir iestājies vasaras baudīšanas laiks!!!
Dārzā sākušas ziedēt vasaras puķes, meitai trakais eksāmena laiks ir garām un izlaidums nosvinēts, tāpēc tagad atliek tikai baudīt vasaras priekus:)))
.... jā, protams, man pa dienu ir jādodas uz darbu, bet vakari ir tik ilgi gaiši un silti, ka apsēžoties ārā pēc darba ar izšuvumu rokās, es aizmirstu par visu .....!!!

Šis ir viens no daudzajiem procesiem. Absolūti neplānots, taču šā brīža sajūtas man vienkārši prasa izšūt šādu man neraksturīgu motīvu:))))
Esmu jau ieplānojusi to noformēt vasaras spilvenā priekš meitas. Ja laicīgi neatradīšu atbilstošus kokvilnas audumus, tad tas būs spilvens "Atmiņas par bezrūpīgajām vasaras dienām":))))


mazlietiņ no iedvesmas avota manā dārzā.....


rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif 
rose_mini.gif

24 komentāri:

  1. Яночка, какой прелестный дизайн ты вышиваешь! лёгких крестиков!!!
    цветочки очень красивые :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирадочка:)))!!! Да... и к нам лето заглянула и затянула в себя))))

      Dzēst
  2. ...поваляться так в травке-счастье!Которое мне доступно:) иногда,но все же:)
    Яна,подушечки будут релаксные!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Таня, спасибо:)) Я таже бы повалялась на травке... она мне доступна, но боюсь лечь на мышь, которую моя кошка часто оставляет и забывает нам об этом сказать)))))

      Dzēst
  3. Безумно нравится твой по истине летний процесс!!!! Милый и очень трогательный!!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка, спасибо!!!:))).... да.. чесно - зимой я на этот ежик бы необратила внимание, но сейчас сам напросился))))))

      Dzēst
  4. Si e appisolato, e così dolce. Он задремал, и так сладко. Яночка, процесс очень нежный)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grazie cara:))) Anche ho vorrei dormire come lui))))))
      Спасибо Иреночка!!!!

      Dzēst
  5. Очень притягивает дизайн, вызывает приятные ощущения удовольствия, и ёжик такой милый! Яна, спасибо за показ вышивки и за фотографии цветов!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо большое Наташа что заглянула!!! )))

      Dzēst
  6. Яна, ежик очаровательный и умилительный!!!:) Дизайн чудесный, поднимает настроение!!!
    Цветы - прелесть!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо:)! Вот именно и по этому меня затянул этот процесс))))). Отдельное спасибо от цветов)))))

      Dzēst
  7. Skaisti un iedvesmojoši! Lai raiti izšujas!

    AtbildētDzēst
  8. Januk, Tu, neticēsi.. Atceries, ka es kaut kur minēju, ka man ir iesākts Country Companions viens dizains. Un iedomājies šis ir tiesi šis pats dizains un man tas ari ir paredzēts ka meitai spilventins! Es kad ieraudzīju Tavu bloga ierakstu, nespēju noticēt, kur mums ta abām sagadījies..jo mes tacu neviena nezinājām, ka šujam tiesi šito ezuku. Tik interesanti un smieklīgi! :))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O.... forši!! Man patīk))))) Tad tik tev tagad jāķeras klāt pie turpinājuma/nobeiguma!!!!
      Bet es gan nebrīnos, jo mums ļoti daudz kur sakrīt gaumes:)

      Dzēst
    2. O Januk, tas gan! :))) Sodien biju rametava kuru Tu man ieteici un zini, pasūtīju savai varzu cupinai stipri līdzīgu rāmi ka tavai pucitei. Izmeriju gandrīz visus rāmjus kad tur bija, jeb precīzāk uztaisīju viņiem tur riktīgu bardaku :)) un tas bija visskaistākais, kas piestāvēja. Rit iešu pakal. Nevaru sagaidit. Januk, jauku Tev atpūtu Itālija. Driz jau varēsi itāļu saulīte gozēties! :)

      Dzēst
    3. Man ir tāds prieks, ka atradi rāmi "zaļajai čupiņai":)))). Tas noteikti ir tas pats, kas pūcītei:))
      Es arī pēc atvaļinājuma šo rāmi pasūtīšu vienam darbiņam:))))
      Paldies mīļš Tev par novēlējumu!!! Noteikti izgozēšos un .... šo to arī vakaros izšūšu..!!!
      Lai arī Tev jauka viesošanās LV!!!:))

      Dzēst
  9. Your flowers are gorgeous! blessings, marlene

    AtbildētDzēst
  10. Прелестный добрый детский сюжет .Ёжик просто лапочка.
    Ждем продолжения.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка)))) Да... надо успеть до конца лета!

      Dzēst