sestdiena, 2015. gada 6. jūnijs

Praktiska lieta starp taureņiem....

Kur vislabāk glabāt krāsas? Šeit....!


Jūs laikam domājat, ka es esmu kļuvusi neuzticīga izšūšanai..... Nē, nē, nē.... es joprojām izšuju un man joprojām procesā ir pieci darbi:)))
Dekupāžai ir tā priekšrocība, ka, ja nav īpašu prasību uz megagigantisku darbu un superlielu sarežģītību, tad to var paveikt vienas dienas laikā. Un tā kā man nav nevienas no iepriekš minētajām prasībām, tad es ātri tieku pie kārotā nieciņa:))))
Šoreiz tematika krita uz taureņiem! Ir taču vasara un dārzā zied ne tikai puķes, bet lidinās arī šīs burvīgās radības! Nu, labi... manā dārzā tik iespaidīgi spārnaiņi nelido.....

Šoreiz, iegādājoties šo kastīti, es jau veikalā redzēju, ka tajā ideāli saies 15 krāsu pudelītes:)))


Izmantojamie materiāli:
salvetes, Art-Pock līme-laka TO-DO Varnish laka, TO-DO Paint krāsas

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldiesrose_mini.gif 
rose_mini.gif



10 comments:

  1. Мммм... Как же мне нравится твой декупаж! Очаровательно! Аккуратно!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка)))) Да, очень мне понравился сам процесс декупажа, а главное - быстро))))

      Dzēst
  2. Mmm, ļoti skaisti! Vasarīga un priecīga noskaņa kastītei! :)

    AtbildētDzēst
  3. Яна, чудесный сундучок!!!:) Бабочки создают воздушно-летнее настроение!!!:)

    AtbildētDzēst
  4. Atkal turpini mūs pārsteigt un iepriecināt. Burvīga kastīte - romantiski krāsaina un vasarīga. Taureņi savā krāsu daudzveidībā bez vārdiem raksturo, kas kastītei "vēderā". Skaisti, skaisti, skaisti!!!!!!!!!!!!!! :))) Ak, Jana - Tava centība, rūpība un akurātams - iekārojamas rakstura iezīmes!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:))) Tu mani ļoti saslavēji....

      Dzēst
  5. Яна, радуют меня и нарядность, и аккуратность, и сами фотографии. А ещё представляю, как у тебя дома стоит такой удобный "органайзер" и просто уютная красота!
    Сколько же ты успеваешь сделать и так замечательно + полезно для жизни, и всё за те же самые 24 часа в сутках!?! Всё, отхожу от компьютера, наполнившись радостными впечатлениями и воодушевлением, и с благодарностью к тебе!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо большое за похвалы! Рада, что мои мелочушки понравились:)))))

      Dzēst