trešdiena, 2015. gada 15. jūlijs

French Lavender (Dimensions # 35071)

Turpinu sevi lutināt ar lavandu.....))))


Nu sakiet droši - vai lavanda nav tomēr kaut kas tāds, kas sevī ievelk...!!!! Sākumā gribēju rakstīt - pats skaistākais zieds, bet tad nodomāju... nē, tā nevar teikt, tā nebūs pareizi, jo tad manas rozes uz mani apvainosies......
Man ir savs mīļākais ziedu piecinieks (t.sk. ziedošie krūmi), kurā visi ziedi ir līdzvērtīgi, nedalāmi.... piecas pirmās vietas - roze, lavanda, jasmīns, hortenzija un glicīnija. Tā lūk!

Tagad atgriežoties pie izšuvuma - šo Dimensions komplektu es iegādājos Ebay pirms trīs vai četriem gadiem (precīzi neatceros). Pirkums bija absolūti nejaušs, jo... tad lavandas manā dzīvē bija kā ziedi vieni no daudziem (man dārzā vēl nebija savu lavandu un es nebiju tā pa īstam tās saostījusies:))) ), kā arī atceros to, ka es meklēju tobrīd pilnīgi citu komplektu. Vārdu sakot... nopirku, jo dizains likās jauks..... Tagad man ir kauns par savu "jauks dizains"... jo tagad manās acīs tas ir fantastiski labi izstrādāts dizains - pats labākais, mīļākais!!!!!!

Izšuvās ātrumā, kādā nebiju paredzējusi. Domāju, ka to ietekmēja gan nesarežģītais dizains, gan mana mīlestība pret šiem ziediem, gan arī lietainais un ne pārāk siltais laiks aiz loga...

Protams, man ļoti žēl, ka apdrukātais audums nav lins, bet... visu nevar gribēt, un tā kā man ir laimējies, ka ir oriģinālais komplekts, tad nodomāju, ka tas būtu grēks... mainīt uz citu audumu un palikt bez skaistās apdrukas.

Tagad par pārējo lai stāsta bildes.....


FRENCH LAVENDER
Dimensions # 35071
Dizainers Kathryn White
Izšūts  no oriģinālā komplekta uz apdrukātas 14.izmēra bēšas krāsas Aidas
Izmērs izšuvumam 38x46 cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif





16 comments:

  1. Очень люблю этот дизайн! Лаванда здесь очень реалистична!
    Поздравляю с очередным шедевром в твоей коллекции, Яночка!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо!!! Да, Ирочка, мы с тобой разделяем любовь к этому дизайну))))

      Dzēst
  2. Не Лаванда , а сказка. как же она прекрасна .Крестики такие ровненькие.
    Удачного оформления!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка!!!! И чем команда ДИМ думала, когда сняла это чудо с производства(((..

      Dzēst
  3. Сказочный дизайн! Я его обожаю! Вышит очень аккуратно, крестики - загляденье!
    Я опять таки удивляюсь скорости шитья!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибочки)))) Да... столько поклонников этого дизайна!!!:)

      Dzēst
  4. Lavanda, che buon profumo. Jana il tuo ricamo perfetto, le foto sono stupende ;-)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Si!!! Vero!!!! Adoro profumo di lavanda!!! Grazie mille cara)))))

      Dzēst
  5. Januk, ļoti skaits darbiņš Tev sirsniņā iekritis! Un visi krustiņi tik perfekti vienādi, jau caur fotogrāfijām staro Tava mīlestība! ♥

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)))) ak... mana mīlestība pret šiem ziediņiem ir neizmērāma!!!! p.s. ceru, ka nekļūs par apsēstību))))

      Dzēst
  6. Ak, lavandas, lavandas!!! Ļoti skaists dizains, izšuvums perfekts - ko gan vairāk varētu vēlēties! :)))

    AtbildētDzēst
  7. This is simply stunning - very, very beautiful! blessings, marlene

    AtbildētDzēst