pirmdiena, 2015. gada 20. jūlijs

Noformēta "French Lavender" (Dimensions # 35071)

Šoreiz es jums neliku ilgi gaidīt noformēto lavandu:))))... jo es pati vēlējos to redzēt pēc iespējas ātrāk redzēt manā jau labu laiku iepriekš pasūtītā rāmī!


Nu kā? Kā jums šķiet... noformējums ir veiksmīgs? Personīgi es esmu ļoti apmierināta. Kad es nejauši savā rāmēšanas darbnīcā uzzināju, ka viņi savā noliktavā ir atraduši manu mīļo rāmja materiālu (precīzi vienu 3m garu stieni), es uzreiz mājās izrēķināju, ka man šis materiāls aizies divām lavandas gleznām... lielākai un mazākai (mazākā vēl nav izšūta, bet noteikti ir šā gada "izpildāmajos plānos").
Par pašu izšuvumu nesen visu, kas man ir rakstāms, uzrakstīju ŠEIT, tāpēc tagad būs daudz, daudz bilžu, jo es nespēju izvēlēties tikai dažas:)))))


rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

16 comments:

  1. Оформление просто супер! Очень мне понравилось! Идеальное! Красота!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Оля, спасибо! Рада, что тебе понравилось мое оформление)))

      Dzēst
  2. Безумно красивые фото! Оформление 100% гармоничное!!!!
    Очень-очень нравится, Яночка!!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка, рада тебя!!! Ты лучше всех знаешь мое помешательство на этих цветочек))))

      Dzēst
  3. Изумительно красиво!!!! Так все гармонично! Нравится.....!

    AtbildētDzēst
  4. Rāmītis kā radīts šim darbiņam. Tik harmoniski! Man paties prieks, ka ramētava atradās šie pazudušie 3m!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aivuk, mīļš paldies:))))) Galvenais, ka darbinieki laikus atcerējās par to, ka es ļoti meklēju šo rāmi!!!

      Dzēst
  5. Самое шикарное оформление ! Этот багет просто рожден для этой работы!
    Яночка БРАВО!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ларисочка, спасибо!!! Да, я тоже очень рада, что мне повезло достать эту рамку, а то бы лаванда залегла в ожидании своего оформления. В мастерской я несмогла найти рамку достойную в замен этой....

      Dzēst
  6. Яна, прекрасная работа и отличное оформление!!! Эта лаванда - моя голубая мечта!:) Но такой набор пока найти не удается. Багет очень хорош, как раз то, что нужно чтобы подчеркнуть всю прелесть лаванды!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Леночка:))))) Я могу тебе предложить сфоткать схему (к сожалению у меня нет цветного сканера) и подобрать нитки DMC от живой палитры!!!)))

      Dzēst
  7. Обрамление вышивки оказалось её продолжением... И восприятие картины в целом сразу даёт ощущение тех мест, куда ты любишь уезжать в отпуск, Яна. А на фотографиях мир отпускного блаженства и разнообразия так естественно соединился с милой, уютной атмосферой, созданной для повседневной личной жизни...
    Яна, спасибо за фотографии, за плод твоего труда-увлечения, за мастерство, которые пополняют моё настроение удовольствием и вдохновением.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа)))) Да, ты почувстовала правильно - продолжение вышивки...:))) Я всегда стараюсь оформлять свои работы с этой целью, может я слишком разборчивая и из за этого иногда оформление у меня длятся годами.....

      Dzēst
  8. Lielisks darbs... esmu redzējusi izšūtu uz parasta auduma, bez apdrukas.. nav tas....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies!!! Zini, ja man nebūtu palaimējies tikt pie oriģinālā komplekta, es noteikti izšūtu pēc piemeklētiem diegiem uz parasta lina auduma, jo man tik Ļoti patīk šis motīvs)))))

      Dzēst