ceturtdiena, 2015. gada 9. jūlijs

Watercolour Jasmine (Riolis) #1467

Jasmīns.... tas ir mans mīļākais ziedošais krūms, kura smarža man asociējas ar bērnību.
Laukos pie vecāsmammas un vecātēta mājas, uz stūra pie iebraucamā ceļa bija liels jasmīna krūms, kur smaržoja tik reibinoši, ka vēl tagad atceroties šo ainu, man nāsīs iesitas jasmīna smarža!!!


Šo brīnišķīgo darbiņu es iesāku izšūt jau pavasarī un pabeidzu jūnija vidū, īsi pirms atvaļinājuma, tieši laikā, kad pagalmā uzziedēja mans jasmīna krūms))) Tieši laikā.....
Arī fotogrāfijas tapa pirms atvaļinājuma, taču laika bija tik maz, ka atrādīt jums to sanāk tikai tagad....
Esmu nopirkusi gandrīz visu šo Riolis akvareļu sēriju. Trūkst tikai tulpes, jo man tās kaut kā ne visai patīk... vismaz pašlaik......
Jasmīna izšūšanu jau iepriekš biju ieplānojusi tā, lai darbiņu paspētu uz ziedēšanas laiku.
Par pašu procesu varu teikt to, ka kopumā man viss patika, ja nu vienīgi pirms izšūšanas biju domājusi, ka process būs vieglāks. Nebija grūts, bet ... negāja tik ātri, kā biju iedomājusies.
Vienīgās izmaiņas no manas puses bija auduma maiņa. To, ka izšūšu uz vienmērīgā auduma, zināju jau sākumā, taču īsi pirms procesa uzsākšanas man radās ideja pamēģināt izšūt uz krēmkrāsas lina. Nolēmu, ka visiem būs (līdz šim vismaz bija) uz balta pamata, bet es noeksperimentēšu un izšūšu uz krēmīga pamata. Protams, pašā procesa sākumā man ik pa laikam radās šaubas, vai esmu izdarījusi pareizo izvēli, taču tuvojoties finišam, sapratu, ka viss būs labi! Un beigās, kad izgludināju, sapratu, ka patiešām ir ļoti labi. Vismaz man patīk!))))... kā uzzīmēts uz nodzeltējušas papīra lapas...
Pašlaik vēl darbiņš netiks noformēts, jo vispirms gribu izšūt visus akvareļa sērijas ziedus.


 "Watercolour Jasmine"
Riolis #1467, Dizains Anna Petrosyan
Zweigart Belfast lins "Cream" 32.ct., Anchor diegi 
30x30 cm


rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif





22 komentāri:

  1. Какая красота!!!! Очень люблю акварельную тему у Риолиса! И запах жасмина)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Аня, спасибочки))) да... аромат жасмина ... это что то весеннее, свежее (хотя у нас он в июне только зацветает)

      Dzēst
  2. БЕСПОДОБНО! Я тебе уже говорила и повторюсь вновь - мне безумно понравилась твоя замена канвы!!!! Это подчеркнуло еще больше акварельность дизайна!!! И фото красивые!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка!!!!! Да.... как пожелтевшая бумага))))

      Dzēst
  3. Яночка, очень нежная и красивая вышивка!!! Люблю жасмин, а из всех дизайнов, которые видела, этот понравился больше всего!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо!!!! А я нигде больше жасмин в вышивках невидела... и мне не счем сравнивать((((.... но все равно я знаю - этот жасмин лучше всех!!!))))

      Dzēst
  4. Я в восхищении: очень красивая работа и скорость вышивки - просто вне всякого сравнения!
    Согласна, что акварельные наборы у Риолиса очень красивые, но шить их нужно на равномерке!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Оля, спасибо!!! Да... странно что Риолис нерешился вставить в наборы равномерку((((...

      Dzēst
    2. Согласна, упущение с их стороны! Могли бы делать и на Аиде и на равномерке, чтоб можно было выбрать кому что по душе! Кстати, обратила внимание, что у RTO стали появляться наборы на равномерке! А у Риолиса некоторые новинки я в каталоге красивые усмотрела, они так и просятся на равномерку! Яна, видела новый каталог? http://ru.calameo.com/read/0011042145840209cc613

      Dzēst
    3. Ой, да... видела новый каталог))))).. сирень нравиться, и мухоморки... и Нойшванштейн (этот замок вышила как свою первую работу из журнала ВК)... эх...
      Молодцы РТО, что переходят на равномерку!!!!... может и Риолис со временем подумает о нас в этом плане!!!

      Dzēst
  5. Januk, kolosals Tev darbiņš! Es arī sajutu jasmīna smaržu. Un man patīk Tava ideja par auduma nomaiņu, bet man arī patīk orģinālais baltais pamats...hmmm..man būs ko palauzelēt galvu, kad tikšu es arī līdz siem jasmīniem...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies mīļš Aivuk!!!! Es Tev varu vēl galvas palauzīšanai ieteikt trešo variantu - Platinum krāsas linu)))).....

      Dzēst
    2. Januk, kāpēc Tu man to teici?!?! Tev pēriens! {joks} bet jāā... nu būs vēl grūtāk izvēlēties...man jau tā ir vājība uz Platinum, bet gribas tomēr arī pamainīt..

      Dzēst
    3. Es gribēju tevi vairāk pamocīt:)))))))

      Dzēst
  6. Как нежно и какой приятный запах жасмина. :-)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Иреночка, спасибо)))) и отдельно за "запах жасмина"))))

      Dzēst
  7. Что то в ленти этого поста не было(((
    Красота ! очень понравилось на тканюшки такой, они стали более выразительные , и детальки можно разглядеть.
    Поскорей наряжайтесь.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка)))!!!! С каждым комментарием я все больше рада, что выбрала кремовый лен))))

      Dzēst
  8. skaisti.... man nav cita ko teikt :)))))
    Jo?!-man pie datora tepat blakus uz galda stāv viss rindiņā izņemts.. gribēju pliku audumiņu kaut iesākumā nofočēt ar jasmīna zaru, bet dienas kaut kur skrien.. viens jasmīnkrūms noziedēja, nu jau pārzied nākamais, bet es šuju tik kaut ko citu un te pat sākumu neesmu nofočējusi. :( BET!! tagad es zinu kapēc!!!!- tāpēc ka man patīk tava ideja par auduma nomaiņu uz citu toni.... ļoooooti patīk.... mani visu laiku nodarbināja šī doma, nu kā būs tas baltais uz balta... kaut bildēs redzēts simtiem reižu un ir labi... nu zinu, ka visam savs laiks.
    Man arī ieplānotas pāris bildes no šīs sērijas.. vai visas?- vēl nezinu... man bail ka nespēšu šūt, ja viņas būs vēl un vēl.... :))))) jo man patīk viss un daudz kas :))))))

    Lai jauka diena!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu re kā!!! ... tā taču ir... ja kaut kas īsti neliek mierā, tad jānogaida īstais brīdis)))) Es atkal paralēli izšuvumam ik pa laikam domāju... vai pareizi izdarīju??? Lai gan sākumā, kad nolēmu izšūt uz krēmīgā lina, tad uzreiz zināju - jā.....
      Vienu aizmirsu pierakstīt - uz krēmīga lina vietas, kas ar balto diegu bija jāizšuj vienā kārtā, es izšuvu divās, citādi diegi nebija redzami...

      Dzēst
  9. Личное перенесено на красивую ткань с аккуратно-нежными крестиками... Яна, можно только порадоваться, что так бывает в жизни! Спасибо!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо тебе Наташа, что зглянуда в гости)))

      Dzēst