trešdiena, 2015. gada 12. augusts

Apples....

"... vajadzīgi man Tavi āboli.... tfuuu....." - tā teica vilks zaķim.
Domāju šo frāzi no ļoti vecas multfilmas par to kā, zaķis gāja pēc āboliem, lai pabarotu savus izsalkušos zaķēnus, atceras ļoti daudzi... Diemžēl multfilmas nosaukumu neatceros.




Bet man gan ir vajadzīgi āboli. VIENMĒR un ĻOTI DAUDZ! Jo man ļoti garšo āboli jebkurā gada mēnesī. Labi, ka mūsdienās tā nav nekāda problēma))))
Atceros, kad man bija kādi 8 gadi, pašā ziemas vidū no Moldāvijas koka kastē radi atsūtīja ļoti smaržīgus un garšīgus lielus dzeltenus ābolus (ļoti līdzīgi tagad mums veikalā tiek pārdoti, kuru dzimtene ir Itālija). Caur kasti tā spiedās laukā ābolu aromātiskā smarža, ka pasta darbinieces, izsniedzot sūtījumu, pajokoja, ka knapi noturējušās, lai neatvērtu kasti vaļā:))))... 

Šo dizainu no "Alisa" es jau sen biju noskatījusi. Man viņā patika gandrīz viss. Pirmo reizi izšuvu ar Gamma diegiem. Konkrēti par šī komplekta diegiem nevaru teikt nevienu sliktu vārdu. Izvēlētā krāsu palete ļoti patika (tieši tāpēc arī man acīs iekrita šie āboli).  Kā jau norādīju, patika gandrīz viss... jo "gandrīz" attiecas uz audumu, kuru es nomainīju pret naturālas krāsas linu. Ticiet man... tas maina ļoti daudz ko! Man vienkārši adata neceļas izšūt tos uz rupjā 14.izmēra Aidas. 
Patiesībā šos ābolus izšuvu jau pavasarī, taču tie tā arī netika atrādīti, jo gaidīju, kad man dārzā parādīsies āboli, lai varētu izcelt šī izšuvuma būtību. Protams, āboli vēl tikai pa pusei izauguši, bet... tik un tā āboli paliek āboli! ....
Par noformēšanu manas domas vēl strīdās, t.i. strīdās smadzeņu labā puslode ar kreiso...  Bet agri vai vēlu pareizas risinājums būs!
Un kā jums? Vai jums garšo āboli?


"Apples" (Alisa # 5-09)
Audums Cashel Linen 28 ct. Natural, diegi Gamma (24 krāsas)
Izmērs 27 x 15 cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif




22 komentāri:

  1. Яночка! Ты выбрала самое правильно е время для показа вышивки! Яблоки на ветках и на вышивке! Превосходные фото получились! И мне понравилась твоя замена канвы!!!
    И улыбнули твои детские воспоминания о ящике с яблоком))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка))) Да... дотерпела)))... А воспоминание мне каждый раз приходят, когда вижу желтые яблоки в магазине...

      Dzēst
  2. Яна, как здорово, что ты заменила канву! Выглядит вышивка шикарно!
    Фотографии просто прелесть!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Оля)))) Вот просился мне лен именно натурального цветя и все... никак по другому невидела вышивку!!!

      Dzēst
  3. Как красиво на льне! Буду тоже менять.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Таня, спасибо!!! Обязательно меняй))))

      Dzēst
  4. Настало время , собирать урожай ! яблочки такие спеленькие, румяненькие .
    Вышивка очень красивая!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка))) Да... собрать урожай и сразу в живот))))

      Dzēst
  5. Восхитительная вышивка))

    AtbildētDzēst
  6. Даже не знаю, о чём написать в первую очередь из тех мыслей, что есть при уже неоднократном моём приходе в гости на эту страничку с яблоками.... Изумительно, насколько дизайн совпал с яблоками в твоём, Яна, саду... Надо же, крестик к крестику, один цвет ниток-другой, а в целом - достоверная картина. И ведь какое чудо когда-то придумано - и фотография, и вышивание, такие они помощники, чтобы запечатлеть и сохранить для радости и благости сердцу.
    Яна, ведь мечтать можно о многом и почти бесконечно, а ты претворяешь в жизнь - вот этому я очень восхищаюсь и аплодирую. Спасибо тебе!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа!!!))) Есть конечно мечты, которые так и ими останутся... но не все мечты веть предназначены для исполнения)))))

      Dzēst
    2. Я улыбнулась, и даже как-то в одно мгновение утратило силёнку порой гложущее беспокойство о том, что кое-что из мечтаемого так и останется в виде мечты... Яна, спасибо тебе!

      Dzēst
  7. Januk, es zinu, zinu šīs multenītes nosaukumu. Tā ir "Ābolu maiss". Man meita to skatās uz nebēdu. Viņai mīļākā fraze no multenītes ir "meitiņa...peciņa". Un audumiņa nomaiņa uz linu ir trāpīta desmitniekā, lins piešķir darbiņam patīkamu vieglumu, tiešī tāds ka mums patīk, eh, kē mēs abas varētu dzīvot kadā lina rūpnīcā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Tev LABAIS CILVĒK)))))!!!! Cik labi, ka Tu zini nosaukumu!!! Jā... tagad sāku atcerēties, ka "Ābolu maiss")))
      Mmmmm... lina rūpnīca.. izklausās vilinoši)))) Ja kas, tu tikai uzsvilp un es ātri vien sakravāšu koferi))))

      Dzēst
  8. Skaistuļi... tev riktīgs ābolu gads....Kādu ilgu laiku manos pirkumos bij klusums... bet... tagad.. šitas ar krāmēts iekšā, krāmēts ārā no pirkumu groza... nu jā.. kādreiz es gulēju labāk...

    Man Alisa komplektos izbrīna tie dažādie diegu garumi... vakar iesāku vienu mazmazītiņu komplektiņu.. pēc Anchora diegiem šie liekas tik resni :))))) Kā tev vispār patīk Gamma diegi???

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)))) Man šie āboli sen jau nelika mieru, līdz kamēr es tos beidzot nopirku!!!!
      Jā, ir šai firmai tāda "fīča"... dažādie diegu garumi. Bet ja man ļoti patīk izšuvums un pats process, tad mani tādi sīkumi nespēj ietekmēt)))) (protams, pieļauju, ka citiem tā ir būtiska nianse, kas spēj pamatīgi nokaitināt)
      Par diegu kvalitāti neko sliktu teikt nevaru, vismaz pāris izšūtie komplekti manī ir tikai pozitīvas emocijas atstājuši. Par audumu - nezinu.... es visus audumus esmu mainījusi.

      Dzēst
  9. Эти яблоки мало кого оставят равнодушными)
    Я к яблокам отношусь спокойно, видимо в детстве переела их, а вот дочка моя их поглощает со скоростью звука, только успеваю покупать) и даже в школьном рюкзаке у неё всегда лежит яблоко)
    Вышивка замечательная ! Работа аккуратная!
    А мультфильм , если я не ошибаюсь, называется " Мешок с яблоками"!)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Да.... они притягивающие))))
      Я вот как обожала их в детстве, так и продолжаю обожать))) У меня в доме всегда должны быть яблоки!!!:))... Помню, как смотря тот мультик, мои ощущения были... что у этого зайца-папы мешок с сокровищами...

      Dzēst
    2. мультик добрый советского времени, до сих пор смотрим с большим удовольствием)

      Dzēst