trešdiena, 2015. gada 5. augusts

Berlin - Potsdam

Kam domāta vasara? Protams - ATPŪTAI.... kas reizēm arī tiek apvienota ar patīkamiem ceļojumiem))))


Uz Berlīni es devos jau trešo reizi un, lai gan man šķiet, ka es šo pilsētu ļoti labi pazīstu, tik un tā, kā jau lielpilsētā, daudz kas tiek atklāts no jauna.
Šoreiz beidzot bija iespēja apskatīt iespaidīgo Berlīnes ZOO, kam tika veltīta puse dienas. Bildes gan no Zoo būs maz, jo skaistie karaliskie lielie kaķi uz to brīdi bija iekštelpās, kur bildēs parādās nemīlīgās krātiņu restes un tādas bildes ielikt zem devīzes "skaisti mirkļi" man šķiet nepareizi...
Kāpēc man pati pirmā bilde ir ar fragmentu no Brandenburgas Vārtiem? Tāpēc, ka man Berlīne asociējas tieši ar tiem!
Berlīne man vispār kā tāda ir pilsēta ar nostaļģiju, jo tas bija mūsu pirmais ģimenes ceļojums ārpus Baltijas valstīm un mans pirmais ceļojums, kad lidoju ar lidmašīnu. Tas bija tālajā 2006. gadā..... Tik sen, bet ne tik sen, lai teiktu, ka tad bija debesis zilākas un zāle zaļāka))))
Vēl arī būs bildes no Potsdamas "Piļu parka", kas man ir kā neatņemama sastāvdaļa no Berlīnes ceļojuma.
Atceros, kā pirmajā braucienā uz Potsdamu pirms deviņiem gadiem, kad mēs braucām sabiedriskajā autobusā, mums priekšā sēdēja vecs vācu onkulīts, kurš bez jekbāda iemesla pienāca klāt un no sava nelielā dzeltenā rožu pušķīša pasniedza vienu dzeltenu rozi manai meitai. Toreiz viņai bija tikai 7 gadi. Dzeltenā roze sakaltēta joprojām stāv pie viņas plauktā.....
Bildes nebūs daudz, jo es īpaši neaizrāvos ar fotografēšanu....... izbaudīju visu ar acīm))))...
Jā, kaķus gan Berlīnē neredzēju. Tikai Potsdamā pusdienojot omulīgā restorāniņā, noķēru vienu ļoti mīļu runci, kas acīmredzot piederēja šim restorānam. Viņš bija tik zīžains, murrājošs džentelmenis, ka knapi noturējos, lai viņu nenobučotu uz pakauša:)))))


lūk arī viņš... slavenais "vienīgais kaķis", kuru sastapu 6 dienu laikā....

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

11 comments:

  1. ..šuvu ārā savu vasaru (tu jau zini kuru- Riolis), domāju par šiem smalkajiem krustiņiem, ka tie tomēr manām acīm par smalku un domāju par tevi..hmmm.. nez ko Jana tagad šuj??... Apcerēju tēmu- vasara un domāju visu ko un par visu ko...un tad ienāca prātā doma, nu jāpaskatās tavā blogā, varbūt tava vasara jau būs.. un JĀ!!! tev ir piepildīta vasara! -super!
    Ceļojums burvīgs un tās bildes..apbrīnojami skaistas- atkārtošos, kā no kataloga.. nekā lieka...
    Gaidīšu nākamās ziņas- krustiņziņas... jo no tām var sasmelt kaudzi iedvesmas...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tu arī izšuj Riolis vasaru? Nu tad šujam kopā))) Es ceru augustā pabeigt! NĒ... man IR jāpabeidz!!!!
      Drīz jau arī būs xxx ziņas))))... man arī ļoti lēnām iet ar to atskaitīšanos, jo mājās ļoti negribas lieku reizi pavadīt laiku pie datora... tad jau labāk izšūt!!!! Bet jāsaņemas ir, lai neveidojas "parādu krājumi"))))

      Dzēst
    2. ... ko tur liegties... man jau kaudze parādu.. bet nu tā kā nav vairums noformēti, tad jau nekas ... nu tā es sevi mierinu.
      Jap- top tā pati Riolis vasara- mans vienīgais komplekts no sērijas (rudens pirkums nojuka, bet neraudu). Man jau ar gribētos pabeigt augustā, un tad jau manīs.. es gan tik 2 dieniņas esmu pašuvusi pa mazdrusciņam- lēni iet.... zinu ka vairāk šādus neizvēlēšos šūt... nu tikai VĒL četrus ieplānotos :)))))))))) man iesākts ir biskornīts no Riolis un tagad vasara.. un tad nu atlikušie gadalaiki ar noteikti taps.. cits nekas gan vairāk šādā smalkumā nē... pēc stundas pašūšanas sāk sāpēt galva no redzes sasprindzinājuma... tātad!?- nav priekš manis.... :(

      Dzēst
  2. Яночка, как здОрово вы провели время в Берлине! фотографии замечательные!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирадочка:)))))!!!

      Dzēst
  3. Яна! Спасибо, что делишься впечатлениями и фото!
    Лето - это маленькая жизнь))) Столько эмоций и впечатлений от путешествий, это всегда здорово!
    И не смотря на то, что ты не первый раз в Берлине, думаю, что ты его открываешь для себя вновь и вновь))))
    ...и кошки))) Как же без них)))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка, спасибо дорогая!!!
      Да... как же без кошек.... рада, что этого удалось уловить... он точно стоит десяти кошек)))))

      Dzēst
  4. Яна, я присоединяюсь к твоему фото-взгляду и порадовалась всем фотографиям, потому что они так и излучают лето, отдых, доброту, порядок и покой.
    Спасибо!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа:)))... Конечно город не дерявенские поля, но... и тут можно получить свою долю удовольствия!!!

      Dzēst
  5. uh tiii, kāda lāču parāde..forši, Januk, ka Tev sanāk kārtīgi izceļoties un vēl paspet tik dadz darbiņus uzcakināt. Apbrīnojami un iedvesmojoši! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, lāči ir īsti Berlīnieši:)))) Man tikai žēl. ka ienāca prātā atsevišķi iemūžināt visus satiktos lāčus pēdējās divās dienās((((....

      Dzēst