pirmdiena, 2015. gada 24. augusts

Cik ir laiks?

Jā... cik tad ir laiks? Tā es bieži sev jautāju, kad sēžu dārzā un neesmu līdzi paņēmusi ne rokaspulksteni, ne telefonu...


Zinu, ka laimīgie laiku (stundas) neskaita)))... Bet man ir jāskaita, lai, kad esmu mājās, varētu paspēt izdarīt visu dienā ieplānoto! Un lai man nebūtu nepārtraukti jāprasa... cik ir pulkstenis?, es atradu labu alternatīvu - nelielu pārnēsājamo laikrādi.
Man palaimējās atrast pulksteņa sagatavi (tādu uziet mūsu veikaliņā ir veiksme) un atlika vien izvēlēties atbilstošas salvetes un lūk... rezultāts.
Tagad es vienmēr zinu, cik ir laiks)))))


Izmantojamie materiāli:
pulksteņa sagatave, salvetes, Art-Pock līme-laka TO-DO Varnish laka, TO-DO Paint krāsas

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif



25 komentāri:

  1. Какая винтажность!!! Невероятные часы получились!!!
    Стильно! Нежно!
    Яночка, декупаж это еще одно направление в творчестве, которое на 100% твое!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Друг!)))) Мой декупаж совсем сромный, но я очень рада, что тебе он нравится))))

      Dzēst
  2. Салфетки класс!!!! Мне даже в какой то момент показалось, что это ручная роспись)))) Отличный комплект получился) АААА!!!! Какая кружка красивая!!!!!! ииииии...... уу!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Аня, спасибо))))
      Я сначала увидела салфетку и купила, потом увидела чашку - купила.... и потом наконец и нашла часики))))).
      Межет я и продолжу разширять этот комлект... время покажит)))

      Dzēst
  3. До чего же красиво!))

    AtbildētDzēst
  4. Как всё здорово сложилось!!!Комплект получился просто превосходный !!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка)))) Да.... все как то само собой сложилось))

      Dzēst
  5. Яна, очень нежно, романтично и воздушно!!! Утонченная вещь в духе старинных романов!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Лена, спасибо))).... вот и меня иногда тянет просмотреть какой нибудь фильм из времен Джейн Эйр... или почитать книжку))) с чашкой и печеньями под рукой..... Но это уже, когда начнется похолождения

      Dzēst
  6. Skaists, elegants un gaumīgs laikrādis (pārnēsājamais) !!! :)))))))))))))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies)))) Jā, tas ka pārnēsājamais... tas manās acīs ir ļoti vērtīgi)))

      Dzēst
  7. Januk, ļoti feins pulkstentiņš Tev sanācis un tējas tasīte tik pieskaņota, kā no vienas kolekcijas)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Aivuk))))) Es, kad ieraudzīju to tasīti veikalā, pie kam ar 50 % atlaidi, neticēju savai veiksmei)))
      Tagad tik jāsāk štukot turpinājums...

      Dzēst
  8. Яна, честно, мне пока не до слов - один восторг.
    Спасибо за это чудесное ощущение и фотографии!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Наташа, спасибо за восторг)))) очень приятно!!!:)

      Dzēst
  9. ох, какая красота получилась, Яночка!!! умничка!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирадочка)))))!!!

      Dzēst
  10. Как красиво! Я даже не сразу поняла, что это - декупаж или рисунок! Так аккуратно и красиво! Мне очень понравилось!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Оля)))) то, что не сразу это впадает в глаза как декупаж, это самый большой для меня комплимент!!!!

      Dzēst
  11. uuuu.. kas par skaistuli... pirmkārt teikšu patīk, ka izskatās tāds mazliet retro...sens.. liekas jau ar stāstu.. varētu aizdomāties, ko tik tas pulkstenis nav vērojis.... un vel tie cipari - super.. mūsdienās jau parasti elektroniskie.. man gan patīk parastie, kurus meitas pat lāgā nepazīst:)) un smej, ka es vienīgā viņos lūkojos :)))
    otrām kārtām- apbrīnoju,kurtu visam atrodi laiku.. kā tu paspēj??? es saprotu, ka izdarīt jau varbūt nav ilgi,bet kamēr apgūsti to pašmācību...oiii...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā.... ar tiem pulksteņu tipiem ir dažādi.... Mana meita jau no pašas mazotnes zināja mehānisko pulksteni, bet elektronisko... tikai 2. klasē tā pa īstam iemācījās)))))
      Es paspēju, ko ļoti gribu paspēt, un tai pat laikā nepaspēju daudz ko..... Galvenais taču ir vēlēties, vai ne?:))))
      Un dekupāža patiesībā ir absolūti vienkārša, vismaz tas līmenis, kādu es esmu izvēlējusies)))

      Dzēst
  12. Волшебно! Красота! Яночка, эти фото вызвали у меня большое желание посидеть в Вашем саду) Представляю как он прекрасен!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибочки))) Ой, летом на мой взгляд все сады чудесны))))

      Dzēst