pirmdiena, 2015. gada 17. augusts

Crockery and violets / Vaiselle et violettes

Virtuves tematika vienmēr ir aktuāla, jo tā ir iespēja padarīt virtuvi vēl omulīgāku.....


Šo DMC izšūšanas komplektu es biju iegādājusies pirms laba laiciņa, jo man vienmēr paticis izšūt šāda stila traukus, un vēl jo vairāk, kad klāt ir arī puķītes un mežģīnes....
Toreiz man bija iespēja izvēlēties - sarkano vai zilo dizainu, un es nedomājot paņēmu zilo. Mana izvēle izrādījās ļoti tālredzīga, jo sarkanais variants tika publicēts izšūšanas žurnālā "Višivaju kresķikom№13, decembris 2014"
Laikam jau lieki rakstīt, ar kādu prieku un atpūtu sagādā process izšujot šāda stila darbiņus, pie kam es vēl lielākai baudai nomainīju parasto Aidas audumu pret baltu linu. 
Darbiņš pagaidām vēl netiks noformēts, jo vēlos vēl izšūt sarkanos traukus un tad jau abus reizē noformēšu))))
Raksta pašās beigās esmu ielikusi abus dizainus, lai tām, kas vēl nav redzējušas šos abus darbus, rodas priekšstats, par ko ir runa....



Crockery and violets / Vaiselle et violettes (DMC #BK769)
Audums Zweigart Cashel Linen 28.ct. white, DMC diegi
Izmērs 25 x 35 cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif



26 komentāri:

  1. Вау, красота какая! Я такую даже не видела вышивку! Цвета изумительные! Все мои самые любимые! Очень красиво!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Оля))) Я тоже к сожалению вышитую работу невидала, а жаль....

      Dzēst
  2. Прекрасный дизайн и бесподобное исполнение!
    Поздравляю, Яночка с еще одним шедевром!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка, спасибо дорогая!!! Вот еще рамку подходящую найти....)))

      Dzēst
  3. Обожаю этот дизайн!!!! Давно мечтала и журнал купила) А вот про синий вариант не знала! Потрясающе красив! Яна, как впечатления от схемы? не тяжело было? Меня в журнале очень смущает мелкая схема(( Но, охота пуще неволи.... интересно, сколько продержусь)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Аня!!)) Да.. в журнале схема мелковата, что и меня разстроило(((((, но синий вариант в наборе к моей радости был приличным, нормальным размером, и что еще больше я люблю - чернобелая схемя))))... вышивать и болдеть)))

      Dzēst
    2. Буду такой набор искать! Не идет из головы) заглядываю к тебе любоваться! Все таки чашки моя больная тема!

      Dzēst
  4. Очень нежная работа!!!И очень красивая!!!
    У тебя иголочка с моторчиком ....))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка:))) Мой моторчик - это как у всех - много одновременно начетых работ, которые потом +/- одновременно стараюсь прикончить))))))

      Dzēst
  5. Wow!!! Sono senza parole e un ricamo magnifico ;-) Jana sei una Ricamatrice con la "R" maiuscola.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grazie mille Irena per tuo complimento))))!!!

      Dzēst
  6. Дизайны сами по себе действительно прекрасные, никак не наглядеться! А уж на фотоснимки с вышивкой смотрю с изумлением: какую чудесность могут сотворить крестики и золотые руки.
    Яна, очень тебе благодарна - и за мастерство, и за возможность порадоваться такой красоте!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:))) Мне очень приятно читать твой комментарий!

      Dzēst
  7. Восхитительная работа))

    AtbildētDzēst
  8. Šie darbiņi man tik ļoti atgādina V.Enginger dizainus, vel tagad atceros, ka tad, kad pirmoreizi ieradzīju šos dizainus, domaju, ka ir drukas kļūda un kāds pamatīgi ir kļūdījies un piedēvejis šos darbiņus kā DMC dizainus un tā es esmu nodzīvojusi līdz šai dienai, kad ieraudzīju sos sadrbiņus tagad Tava blogā un tagad tik šāku petīt, ka tie tik tiešām ir DMC.:))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zini.. man arī ir pilnīga pārliecība, ka dizainers ir Veronique. Es vairākas reizes uz iepakojuma mēģināju atrast, kas ir dizainers, bet nesekmīgi(((.... BET es zinu, ka DMC ir šad un tad izlaiduši komplektus ar viņas dizainiem.

      Dzēst
  9. Būs ļoti skaists papildinājums virtuves mājīgumam! Skaists dizains, skaists izpildījums un gaidāms skaists komplekts!!! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:))) Jā, ceru tuvākajā pusgadā pie tāda komplekta tikt realitātē)))

      Dzēst
  10. Nu man nafff ko teikt :))) skaaaisti.. man ievilktas abiem shēmiņas u nekādi nevaru izdomāt kuru gribētos vairāk... bet tev būs abi- nu fantastiska izvēle :))))))) ai,pilnīgs šoks, ka mums tiiik vienādas gaumes....nu tu jau zini- pozitīvā nozīmē :))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies mīļš)))) Ceru, ka otru ... sarkano.... nevilkšu pārāk garumā)))

      Dzēst
  11. Я в восторге! Люблю такие работы, их хочется и хочется разглядывать) Красивая работа!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Валя:)))) там столько всякой мелочушки, как и должно быть в каждой уютной кухне)))

      Dzēst
    2. эту мелочёвку я просто обожаю)

      Dzēst