ceturtdiena, 2015. gada 6. augusts

Noformēta "La cabane au fond du jardin" (Veronique Enginger)

Vasara ir brīnišķīga ar to, ka tā dod mums iespēju izbaudīt tik daudz krāšņu ziedu visapkārt.....


Šo darbu izšuvu jau 2013. gadā (to var redzēt ŠEIT raksta beigās), bet ierāmēt sanāca tikai tagad. Tik ilgi tas vilkās ļoti vienkārša iemesla pēc - es ilgi naivi cerēju atrast ovālu rāmi, bet kā redzat.... neatradu....
Nu nekas... šis arī ir laba alternatīva)))
Kad iegādājos V. Enginger grāmatu "Mon journL au point de croix", es uzreiz zināju, ka šis motīvs būs pirmais, kuru izšūšu! Man tas rada tādas noslēpuma izzināšanas sajūtas, ka es varētu iziet cauri šīm ziedu dobēm un nonākt tādā kā Brīnumzemē.... Ne velti, kad radīju savu blogu "Le mie piccole croci", šo izšuvumu izmantoju par bloga "cepurīti" un kopš tā laika neesmu to mainījusi un arī neplānoju mainīt....
Bet tagad būs daudz bilžu... kā vienmēr... man ir grūti izvēlēties dažas labākās:)))


Grāmata "Mon journL au point de croix" Sophie Bester-Baque, Veronique Enginger
Audums Zweigart Cashel Linen (1019) 28 ct. Vintage Antique White.
DMC diegi saskaņā ar shēmas atslēgu.
Izmērs 23cm x 30cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

24 komentāri:

  1. Mani parasti neuzrunā ovāli, apaļi dizaini- piemēram Heitage ainavas. Viss patīk, bet tas ka aplis, ne. Bet šis-super..... es nezinu kā būtu, ja būtu ovālā.. pazustu tas plašums priekam... Tagad liekas kā bērnības sapņu zeme.. un tas plašums ir lieliski... Man ļooti audums patīk, rāmējums- ir labi, patīk pats rāmis...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies mīļš:))))) Es atkal ilgi nevarēju samierināties, ka nevarēšu dabūt ovālu rāmi. Protams, apaļi gan man nepatiktu. Man patīk apļi no Heritage, tikai jāformē kvadrātā un tad būs pa smuko (priekš manis) :)))))

      Dzēst
  2. Очень, очень красиво !!!!! Нежно, изысканно, великолепно подобрана основа для вышивки, так здорово сочетается. Багет идеальный !!!! Как же все вместе замечательно смотрится :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Лена, спасибо!!!! Да, я очень довольна тем, что решилась на винтажный лен)))))

      Dzēst
  3. Яночка, какой красивый, воздушный дизайн! очень нравится!!! и оформлено потрясающе!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирадочка:))))... да... воздушности в нем столько))))

      Dzēst
  4. Прекрасная вышивка, очень романтичная. :-)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Иерночка!!!! Grazie mille:)))

      Dzēst
  5. Очень красивая вышивка, а багет , эти вензеля, прям голову вскружили.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ларисочка, спасибо тебе))))) Да, вензеля так скружили.... что уже две картины ими оформила:))))

      Dzēst
  6. Ļoti skaisti! Rāmis ar savu faktūru ļoti labi piestāv izšuvuma tematikai. Jeb varbūt otrādi!? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies:))))... es domāju - abējādi))))

      Dzēst
  7. Этот сюжет у меня ассоциируется с тобой)))
    Очень красивое оформление!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ирочка!!!:)))) да... со мной... лет 30 назад точно)))))

      Dzēst
  8. Красота! Очень красивое оформление! Рамочка просто супер!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Оля!!!! Рада, что с рамочкой непрогодала))))

      Dzēst
  9. Здравствуй, Яна! Вчера приходила на эту страничку, любовалась, но до отзыва дело не дошло, поскольку кликнула ссылку - и оказалось в самом начале - там, где мой первый комментарий, и я изумилась, что ещё 10 дней - и год, как я впервые встретилась с твоим Блогом! Надо же, год, а такое ощущение, что давным-давно! А ещё - увлеклась, пересматривая фотографии с вышивками, и, что примечательно - спустя год я также восхищённо смотрела на них. К тому же вспомнилось, что однажды писала тебе о вышивке в "шапке" Блога - будто это ты и твой сад... Что касается оформления, то на мой взгляд: вышивка счастлива, обретя такой естественный, уместный, элегантный дом - и я счастливлюсь вместе с ней, благодаря тебя, Яна, твою семью-вдохновительницу, и, как всегда, радуясь количеству прекрасных фотографий!
    P.S. Яна, как ткань и её расцветка, структура сродни дизайну и самой вышивке, дополняет её, продолжая и соответствуя каждому цвету, цветочку, каждому твоему крестику и настроению...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Большле спасибо Наташа за твои душевные слова!.... и я помню, как ты мне раз писала про "шапку"))))

      Dzēst
  10. Какая нежная работа! Прекрасная вышивка))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Лидия! Рада знакомству))))

      Dzēst
  11. Es Tevi saprotu, man ir tā pati problēma ar ovalajiem un apaļajiem rāmjiem.. neesmu vēl pa šiem nedaudzajiem gadiem nevienu atradusi, bet Tavs risinajums sim darbiņam arī ir burvīgs! Piestāv darbiņam šis ramis pat ļoti, ļoti! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies mīļš Aivuk)))) Vienu ovālu rāmi es dabūju, t.i. spoguli ovālā rāmī, kas bija paredzēts šim izšuvumam, bet kad mājās to piemērīju, izrādījās par mazu(((... Bet nekas, toties man ir mājās viens ovāls rāmis kādam nākotnes darbiņam)))

      Dzēst