trešdiena, 2015. gada 23. septembris

Lai tējai silti......

Mans pirmais tējas sildītājs.... jeb.... lai jau arī tējai būtu silti!!! Man nav žēl:)))



Mans pirmais mēģinājums sašūt sildītāju tējkannai. Briedu es ļoti ilgi... Visu vasaru! Skatījos žurnālus, pētīju internetā meistarklases un beigās izvēlējos par labu 1:1 izmēra piegrieztnei no žurnāla "Višivaju kresķikom", jo baidījos pirmo reizi pati ko zīmēt no jauna vai vienkārši palielināt. 
Un kad parādījās pirmās rudens lietainās dienas, tad ar lielu apņēmību ķēros klāt procesam!
Izšuvums tapis ļoti sen, pirms 3 gadiem (vai pat senāk)... vairs neatceros. Taču tas man ir īpašs ar to, ka bija pirmais izšuvums, kuru izšuvu uz vienmērīgā auduma (līdz tam tikai uz Aidas biju izšuvusi).... sākumā uztraucos diezgan manāmi, bet jau pēc pirmajām desmit minūtēm es vienkārši nespēju atrauties no procesa!!! Tas man likās tik zīžains... Vārdu sakot biju eiforijā un no tā brīža izšuvumus, kas neaizņem 100% visu laukumu, izšuvu vai nu uz šāda vai lina auduma..
Atskaiti par pašu izšuvumu ievietoju ŠEIT


Grāmata "Doucers & gourmandises au point de croix"
Veronique Enginger
Zweigart Jazlyn 28 ct. antique white, DMC diegi
piekariņš, rozā ric-rac lentīte, balta kokvilnas mežģīne

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif




20 comments:

  1. Замечательная вышивка)) Узор на чайнике потрясающий))

    AtbildētDzēst
  2. Очень красивая, нарядная грелочка!!!! с такой только в саду приемы устраивать! какая же ты умница - не только вышиваешь, но и оформляешь замечательно!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Аня, спасибо:)))!!! Ой... к шитью мне каждый раз (когда уже и ткани все нужные отобраны) надо созревать как минимум пару недел.... набраться храбрастью!

      Dzēst
  3. Яночка, прелестная грелочка!!!:) С французским шармом и ароматом!:) Очень нежно, красиво, изысканно....
    С чашечкой чудесно смотрится!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Леночка!!! В начале немогла выбрать .. какую же чашечку брать в компанию, но теперь вижу, что выбрала правильную)))

      Dzēst
  4. Aaaaaaaaa...kā man patīk.... VISSS!!! patīk... motīvs plānu mapē arī stāv gadiem, jo uzrunā... Bet nešuvās, jo spilvenam manā virtuvē nu galīgi nav vietas... biju aizdomājusies par šādu variantu,bet ne tik ļoti lai ķertos pie idejas... Bet tavs darbs pieliek treknu izsaukuma zīmi.....
    nu ļooti smuki tev izdevies.. un tā sirsniņa mazā ir tāds punktiņš uz i..
    SUPER!!

    par ziņu- uz kuru iemests links..... man vispār trūkst vārdu... tāpēc ka es šodien izdomāju pieķerties matemātikai....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Sandru:))) Jā, man tas spilvens arī patika, bet... 1) vienā no blogiem es jau redzēju spilvenu, tāpēc negribējās atkārtoties un....2) ja tā padomā, tad sildītājam tas piederas pat vēl labāk))))...(vismaz manā virtuvē)
      Varbūt arī Tev parādīsies tāds sildītājs? Būtu jauki))))

      Dzēst
  5. meraviglioso, lo schema è perfetto per coprire la teiera e l'hai ricamato benissimo

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grazie Irene:))) Si, vero! Schema come creato per coprire la teiera.

      Dzēst
  6. Грелочка получилась,очень уютной и тепленькой!
    Я бы даже и не сказала , что эта первая работа на равномерке , просто здорово!!!
    Для меня грелка, оказалась даже очень полезной вещью в доме, как я без неё раньше жила?...)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ларисочка, спасибо:))))!!!
      Я вот тоже теперь понимаю ее полезность и думаю, что эта не последняя у меня (только первая) )))))))

      Dzēst
  7. Очень красивая грелочка!!! И такое аккуратное исполнение!!!
    Очень понравилась твоя чашечка рядом!!!! Бесподобна!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка, спасибо!!!:))) Эти все неакуратности только мне видно))))
      Отдельное спасибо за чашечку:))

      Dzēst
  8. Januk, ļoti skaists pielietojums šim izšuvumam! :) un, protams, es atkal pamanu arī citas lietiņas Tavās bildītēs... tā tasīte ir vienreizēja, es kūstu tējas tasīšu priekšā, un Tavejā atkal ir tik pieskaņota darbiņam..vienreizēji:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)))) Es ilgi domāju... ko ar to izšuvumu darīt.. un re.. nepagāja ne 10 gadi, kā izdomāju))))
      Tasīte nāk no Anglijas.... tā ir tik viegla, ka pat visrūgtākā tēja šķiet īpaši garda)))

      Dzēst