pirmdiena, 2015. gada 7. septembris

LAVENDER VILLAGE

Lavandas, lavandu lauki..... viss violets...!!!



Kā jau pamanījāt, mana mīlestība pret lavandām nav mazinājusies!!!!... tā tikai turpina paplašināties un augt... Redzot violeto krāsu.... nu ko... es uzreiz, protams, iedomājos par lavandām))))
Kad ieraudzīju brīnišķīgo VERVACO dizainu ar lavandu lauku, es to uzreiz ieliku savā "visdrīzāk izšujamo darbu sarakstā"... un tas nebija nemaz tik sen... man šķiet pavasara beigās... Parasti man šādi saraksti ievelkas, jo regulāri tiek paplašināti, pagarināti.....
Bet šoreiz es rīkojos mazliet citādi - pasūtīju laicīgi rāmi, lai tas mani stimulētu pēc iespējas ātrāk izšūt šo darbiņu!!! Jā... jā,jā...  tas patiešām nostrādāja!!!
Un vēl... šis izšuvums ir pilnīgs 100% (pat 200%) svaiga vasaras gaisa darbs, jo no pirmā līdz pēdējam krustiņam tika izšūts dārzā un pabeigts tieši pēdējā augusta dienā, tieši laikā, kad manas kājas juta... viss!.... vasaras siltajām dienām beigas un drīz ārā ar basām kājām nesēdēšu.... būs jāmeklē zeķes(((
Par pašu procesu - vislabāk man patika tas, ka šeit ir tikai un vienīgi pilnie krustiņi!!! Bet viss ir tā nostrādāts, ka neprasās ne kontūru līnijas, ne arī puskrustiņi.
Šogad es iesāku vēl vienu labu lietu lavandu sakarā... es nolēmu, ka man gar celiņu vajadzīgs mini lavandas žodziņš))))... diemžēl ideja radās vasaras otrā pusē, tāpēc šogad paspēju vien iestādīt sešus krūmiņus..... Bet nākamgad sekos turpinājums, jo man ir plāns nākamvasar aizbraukt uz Latvijā plaši zināmu Lavandu audzētavu Limbažos (šeit var rast priekšstatu, par ko ir runa), no kurienes ceru atgriezties ar pilnu bagāžnieku lavandas stādiem!!!! Bet par to tad nākamgad... un es apsolu, ka ja šī mana iecere izdosies, tad veltīšu šai audzētavai atsevišķu rakstu ar bildēm!!! 

Nu nespēj mana kaķene neielīst kadrā... viņa var nerādīties mājās pusi dienas, bet nezin kāpēc, tikko es dārzā sāku darboties ar fotoaparātu, viņa vienkārši uzrodas no nekurienes....

Lavender Village (Vervaco #70091)
18 x 22 cm
DMC diegi, Evenweave 28 ct. Antique white

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

24 komentāri:

  1. Яна, как красиво! Замечательная работа, такие аккуратные крестики! И оформление - суперское! Как же мне нравится эта рамочка!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Оля)))) я и сама влюбилась в эту рамочку))).. эх.. жаль, что в багетной их больше нет..

      Dzēst
  2. Маленький Прованс, в сентябре!Работа чудесная, рамочка ммммм , шикарная.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка)))...... да, Прованс в сентябре )))))

      Dzēst
  3. Шикарно! - и сюжет, и как выполнено, и оформление! Очень нравится мне)

    AtbildētDzēst
  4. Очень люблю лавандовую тему!!!:) Яночка, красивый атмосферный сюжет и замечательное оформление!
    Котик милый!!!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо:)))) Лаванды много небывает, правда?)))))

      Dzēst
  5. Come sempre i tuoi ricami lasciano senza fiato, sei bravissima. Vieni a trovarmi nel mio nuovo blog http://ricamareconstile.blogspot.it A presto ;-)

    AtbildētDzēst
  6. Очень красиво! Такая летняя работа! А про ферму очень интересно! представляю как там пахнет воздух!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Аня, спасибо)))! Мне самой очень интересует... как там у них... какие будут ощущения увидить в живую лавандовое поле в Латвии))))

      Dzēst
  7. Очередной лавандовый шедевр! Очень нравится сюжет!
    Ну, и кошка хороша))))

    ....млею от этой твоей рамы...)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо дорогая)))) да... очередной мой лавандовый сюжетик)))) и долеко не последний...:))

      Dzēst
  8. Ļoti skaiti, it viss..gan darbiņš, gan rēmējums un bildes un, Januk, Tavas pasakainais dārziņš, un mincīte vispār neaprakstāma modele... nekas to nepārspēs!♥

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Aivuk!!!! Par visu, visu!!!))))) Jā... es jau smejos, ka Vogue ir daudz zaudējis, netiekot pie šādas modeles...ha-ha...))))

      Dzēst
  9. Jana...
    Skaista un silta bilde.... Parasti jau Dimensiona darbos pētām detaļas, bet es pat te... pētu,skatos.. un aizpeldu domās.....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)))) jā... šis ir tāds, ka ir kur ieskatīties... tās mazās mājiņas...

      Dzēst
  10. meraviglioso, sembra dipinto, è bellissimo

    AtbildētDzēst