ceturtdiena, 2015. gada 1. oktobris

Amid the flowers

Es mīlu sauli, es mīlu ziedus un es mīlu kaķus!!! (Protams mīlu arī daudz ko citu, bet šoreiz šajā rakstā runa būs par šīm trim vērtībām)...
Var jau just, ka tagad saule ir savādāka, kā jau rudenī. Braucot uz darbu vienmēr viņa tik slīpi spīd pa stiklu iekšā, ka pat aiz saulesbrillēm nav iespējams noslēpties))) ...., taču es tik un tā priecājos, jo nav tumšs un nav lietus! Tāpēc man joprojām arī šeit parādīsies darbiņi, kas turpinās atgādināt par vasaru. Protams, var jau fonā redzēt, ka lapas savu zaļumu pamazām nomaina uz zeltaini dzeltenu toni.... Tā silti acīm)))
Šis ir vēl viens vecais darbiņš, kurš nu beidzot ir ticis savos "svārciņos"


Par pašu darbu es neko daudz nerakstīšu, jo to visu var apskatīties un izlasīt ŠEIT.
Lai gan sākumā biju pārliecināta, ka šis darbs gan tiks ātri noformēts, es tomēr nobremzēju, jo visus rāmjus, kurus piemērīju, neredzēju kā piemērotus.
Un tā kā pēc mana lūguma darbnīcā tika atvests rāmis no Lietuvas (toreiz es to īpaši pasūtīju priekš šīs Pūces), es jau toreiz nojautu, ka man vēl būs randiņš ar šo skaisto zaļo koka rāmi.
Gleznas paspartu pēc faktūras ir kā Pūcītei, tikai šim tonis ir siltāks...
Iespējams, ka tas nav īpaši pareizi, taču ierāmēju bez stikla. Man mājās ir atsevišķi darbi rāmēti bez stikla, bet tikai tādos gadījumos, kad jau iepriekš zinu, ka glezna atradīsies "drošā vietā"....
Nu un protams pati "Copy-Paste" nespēja mierīgi paiet garām... kā jau vienmēr))))

 
"Amid the flowers"
Dizainers: Amanda Gregory
žurnāls "Cross Stitch Gold" No.40
Diegi DMC, audums Aida 14
Izmērs 21x28cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif



21 komentārs:

  1. Яночка, чудесная работа!!! Дизайн с котиком среди цветов очаровательный и он, действительно, копия вашего!:)
    Оформление прекрасно подобрано, понравилось текстурное паспарту и теплые переходы цветов в багете!
    Глядя на эту картину, повышается настроение!!!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо:))))!!! Рада, что смогла этим котиком повысить твое настроение))))

      Dzēst
  2. Janku, ļoti skaists noformējums! :) Un Tava mince ir tiešām precīza kopija no Tava darbiņa.Super! Un zini man arī bieži vien patīk darbiņus rāmēt bez stikla, man liekas, ka stikls tikai bremzē saikni ar mūsu izšūtajiem krustiņiem. Cenšos nelasīt un neklausīt profesoru teiktos, kas ir pareiz un kas nav un kā vajag darīt un kā nevajag..ehh..tās visas ir pupu mizas, dzīvojam vienreiz- DARĀM KĀ MUMS PATĪK :))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies Aivuk!!!! Nu re... kur viens kārtīgs cilvēks!!!! :))))) Es arī vienā blogā lasīju, ka ja ļoti gribas, var noformēt bez stikla, tik protams jāņem vērā, kur atradīsies glezna. Un ja padomā par tiem dizainiem, kur klāt dekoratīvās podziņas... nu kā gan viņas var likt aiz stikla... tā faktūra....

      Dzēst
    2. Pareiz, Januk! Nu kur gan mēs to gleznu varam vēl novietot, kā tikai mājās pie sienas, kokzāgētavā pie skaidām jau neliksim..ja mājā būs mitrums- stikls tik un tā tik daudz nemaz to darbiņu nepasargās.. un ja tā padomā neviens gleznieks neliek savus gleznojumus aiz stikla.. tāpec nesaprotu kāpēc ļoti daudzi uzskata, ka pareizi ir izšūtos darbiņus likt aiz stikla.. no kā visi baidās? no izbalēšanas? no putekļiem? es neizprotu.. bet viens man tiešām ir skaidrs, Malacis, Januk, ka darīji, kā sirds Tev velējās, jo tiešām kā lai sajūt to darbiņa tekstūru un auru, ja tas viss ir aizbāzts aiz tā stikla kā aizslēgts. Protams, ja patīk likt aiz stikla, es neko nesaku, tapēc jau, ja cits rāmē bez tā, nevajag jau kliegt, ka tas ir nepareizi :)

      Dzēst
    3. Pasmējos par skaidām:))))).... Bet jā... ja mājās ir sauss un arī putekļi pa māju tiek regulāri dzenāti, un māja apdzīvota 365 dienas gadā, tad tak nekam TĀDAM nevajadzētu būt. Lielākā daļa man gan ir ar matēto stiklu noformēti (vairāk bez stikla ir tematiskie svētku izšuvumi, jo tie nestāv cauru gadu pie sienas, un ar stiklu pēc tam kur nolikt glabāšanā... tas svars....). Bet ir tādi darbi, kas stāv visu laiku pie sienas, un kurus gribas taustīt... kā jau tu rakstīji "sajust tekstūru")))

      Dzēst
    4. Jā, tā ir! Man arī ir darbiņi gan ar stiklu, gan bez..bet ar vien vairāk un vairak patīk stiklu nelikt. Bet jā, nebiju par tiem tematiskajiem darbiniem tā aizdomajusies..tiešām ziemas noskaņās rāmājumi pa visam īsu laiku stāv pie sienas..

      Dzēst
  3. Вау! Фото обалденные!!!!
    Оформление очень гармоничное!!! Модель отлично позировала)))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо ДРуг! Модель всегда рада в любое место и время позировать... даже и свистнуть не надо)))))

      Dzēst
  4. Очень красивое оформление!!!
    Кошечка на поминаем мне детство , у нас такая же была.Эммочка)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ларисочка, спасибо!!! А наша по имени совсем по домашнему - Минце (Mince).. Она как в один летний день зашла к нам на барбекю, так и осталась и уже 9ый год радует нас))))... По этому и имя в начале дали такое "временное"... мы же не знали, что она в тот момент ничья и будит наша)))

      Dzēst
  5. Чудесная картина! Достойное оформление! А розы, розы ! - слов нет, одно восхищение!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо))) В этом году розы решили продлить свое цветение, что меня очень радует)))

      Dzēst
  6. Яна, привет! Очень красиво! Такие котики красивые?Оба твои?
    И оформление мне очень нравится, зеленый такой чудесный!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Привет Оль!!! Спасибочки))) Да... оба мои (наши)... я как увидела этот дизайн в журнале, сразу же знала, что вышью, хоть и не сразу получилось...

      Dzēst
  7. Вылитый твой кот, а кстати как зовут твоего кота? Работа получилась шикарная ;-)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Иреночка спасибо:))). Кошку зовут Mince... Имя самое обыкновенное))) (я в ответе к комментарию Ларисе написала историю про нашу кошку...)

      Dzēst
  8. Каждая фотография, даже сама по себе - красота и удовольствие. Спасибо, Яна!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо тебе Наташа:)))

      Dzēst
  9. è proprio il tuo gatto! Bellissimo, anche la cornice è stupenda

    AtbildētDzēst