ceturtdiena, 2015. gada 8. oktobris

GLYCINE (Veronique Enginger)


 Beidzot arī kaut kas jauns....

Šis nu ir viens no maniem šīs vasaras izšuvumiem:))).. Kad  pienāca laiks izvēlēties trešo ziedu manam pirmajam Trio, izvēle bija izdarīta uzreiz - tā būs glicīnija, jo es vēlējos, lai violeto īrisu un rozā fuksiju noslēdz violetā glicīnija - violets*rozā*violets.
Žēl, ka pie mums nav iespējams dzīvajā priecāties par šiem brīnišķīgajiem violetajiem ziedu ķekariem. Bet kad es esmu kādā no siltajām zemēm, es vienmēr izmantoju iespēju par tām papriecāties un arī uztaisīt pa kādai skaistai bildei (tās var redzēt dažos rakstos par ceļojumiem).
Kad sāku izšūt, man likās, ka te nu gan būs daudz darba... tik daudz mazu detaļu... piemēram, atšķirībā no magones vai īrisa. Kaut kur man pat atgādināja fuksijas procesu. Bet man patika un tas ir pats svarīgākais!
Tā kā pirmie divi ziedi (fuksija un īriss) bija izšūti uz Antīki-baltā Jazlyn auduma, tad šis man bija jāizšuj tieši tāpat, bet es jau zinu, ka nākamos ziedus turpināšu izšūt uz Belfast lina "Platinum". Vienīgi tiem būs jāmeklē pēc krāsas atbilstošāks rāmis. Bet mani tas uztrauc vismazāk, jo gan jau radīsies risinājums, agrāk vai vēlāk....
Šoreiz arī varēsiet apskatīt dažas bildes, kuras tapušas pirms noformēšanas rāmī... detaļas, kas man tik ļoti patīk:)))...


"Glycine"
Veronique Enginger
(žurnāls "DE FIL EN AIGUILLE" Special No. 62)
Audums Zweigart Jazlynn 28.ct. "Antique white", DMC diegi
Izmērs 35x35 cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

12 comments:

  1. Шикарное пополнение коллекции!
    Ты меня заразила ботаникой, чувствую присяду на неё после Нового года, хотя ещё пару работ выставишь, и это начнётся раньше)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:)))
      :))) в этом году ботанику уже невыставлю(((((... теперь у меня начинается Осенне-Рождественский период. Новые уже 2016 году появится))

      Dzēst
  2. Красота! Цвета изумительные!

    AtbildētDzēst
  3. Очень нежная глициния!!! Красота!!!!
    А, что еще планируешь из ботаники?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка спасибо:))))
      Нууу... я уже знаю, что следующая тройка будит (нитки уже отложены с льном) магнолия, мимоза и орхидея. А потом... потом время покажет. Мне все бы хотелось вышить)))))

      Dzēst
  4. Октябрь начался не холодной осенью, а Французской весной.
    Вся серия просто шикарная!!!
    Яночка!Браво! Браво!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка!!! .... :))))да... у меня весна французская)))))

      Dzēst
  5. Яна, обо всех трёх дизайнах этой серии пишу, в силу обстоятельств, один комментарий:
    багет, багет - как я восхищаюсь удачам в оформлении - ведь важно, когда всё складывается именно удачно, а то и вышивка люкс, и дизайн загляденье, а поиски багета - сущая мУка, то выбор ограничен, то качество, стиль - всё не то, что нужно;
    вот и радость, что твоё, вызывающее аплодисменты, вышивание, прекрасно завершается и в багете, и в фотосессии;
    а ещё тепло от того, что ассоциации с личным-любимым - в виде фуксии, ириса, глицинии.
    Спасибо, Яна!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо тебе Наташа за теплые слова!!!

      Dzēst
  6. Jana...
    Super skaits noformējums.. rāmji piemeklēti jeb atrasti perfekti.... Tagad zinu,ka atrast piemērotu rāmi ir NE- normāli grūti.... tikko rāmēšanai aizvedu uz slaveno Lāčplēšielas rāmētavu divus darbus.... oi, oi... darbiniece tā uzspiež savu viedokli,ka beigās jau pateicu,kāpēc man tā ramēt, ja man nepatīk... rāmju izvēles praktiski nav... nu es tos zelta cakainos vispār neatzīstu... ar tiem jā,pilna siena... bet sakarīgu skaistu rāmju ļooti maz... varbūt citās darbnīcās ir kāda izvēle, bet tur tuvu nullei... Tā ka es tiešām apbrīnoju tavu darbu rāmjus....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!!!
      Jā, atrast atbilstošu rāmi un vēl par atbilstošu cenu.. tas ir vesels darbs!!!
      Par Lāčplēša ielas rāmētavu - nu tas ir garš un sāpīgs stāsts. Sākumā es arī uz to gāju (kad vēl bija lati). Tad man vēl darba ierāmēšana šķita ķīnieša ābece un es nolēmu uzticēties meistariem.
      Man, kā cilvēkam, kas uz mākslu un krāsām ir uz "TU", bija ļoti grūti pieņem, ka man vienmēr iesaka (lasi - uzstiepj) savu viedokli(((... Bija grūti to sagremot un norīt. Bet cenas... tās arī bija stimuls tam, ka beigās man iegūla ļoti daudz nenoformētu darbu. Cenas koda nežēlīgi.
      Bet nesen, kad jau pati rāmēju, atvēru vienu darbu, kas bija rāmēts TUR... Man bija šoks, kā darbi tika "nostiepti"... Esmu priecīga, ka uz turieni vairs neeju, jo arī kā jau Tu teici, tur pārsvarā ir zelts un sudrabs. Arī cenas zelta, un pat jau platīna.....
      Iesaku Tev ieiet Kalnciema ielas rāmētavā. Ir dzirdēts, ka kādam tur nepatīk, jo neseko tūkstošunvieni ieteikumi, bet man tas tieši arī patīk... kad varu pati nesteidzoties izlemt.
      Lāčplēša iela laikam vairāk der tiem, kam vajadzīgs ieteikums (maigi sakot)..

      Dzēst