otrdiena, 2015. gada 27. oktobris

Helovīna nedēļa - 2.daļa

Turpinājums Helovīna nedēļas 1.daļai...


Tā kā manas domas par Helovīnu jau sīki un smalki tika izklāstītas 1.daļā, tad šeit tikai un vienīgi par pašu darbu...
Lūk arī, kā jau solīju... romantiskais Helovīns:)))) ... kāpēc gan ne?
Kā nekā "tas notiek rudenī"... , kad gribas siltumu, mīļumu, siltu segu, degošas sveces liesmu un romantisku grāmatu vai filmu)))).. vismaz man...!
Un vēl - rudens ir tas laiks, kad pēc visiem apdarītajiem dārza darbiem, vairāk var nodoties rokdarbiem - izšūt, šūt, adīt, tamborēt.
Es pirmo reizi izmēģināju šādu spilvena noformēšanas variantu un tagad nespēju saprast - nu kāpēc es agrāk neko tā nenoformēju, a????
Varbūt tāpēc, ka agrāk man nebija palaimējies dabūt tik krāšņu platu mežģīni? Nu tagad esmu to iepirkusi daudzus jo daudzus metrus ar domu, paplašināt savu īpaši romantisko spilvenu saimi)))
Helovīna ciematiņu izšuvu uz lina, tamborēto kokvilnas mežģīni piešuvu ar rokām (es daudz mēdzu šūt ar rokām... nezinu vai tas ir tāpēc, ka tā man šķiet pareizāk un kārtīgāk, vai arī tādēļ, ka neesmu tik virtuoza šuvēja ar šujmašīnu...), bet spilvena mugurpusei izmantoju kokvilnas audumus ar sasienamām zig-zag lentītēm (sk. pēdējo bildi). It kā absolūti nekā īpaša, bet man šis spilvena noformējums patīk vislabāk no visiem, kas man ir uz šo brīdi!
Ko domājat jūs?


"The town of  Halloween" 
La Casetta Delle Piccole e Dolci Creazioni
Daniela Stitch Design
Audums: Zweigart Belfast 32.ct. lins "Vintage stormy clouds" (7139)
Diegi: DMC
Noformēšanai: kokvilnas audums un kokvilnas mežģīnes
Spilvena izmērs 44x35cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

6 komentāri:

  1. Яна, сама подушка - с её уютом и красотой - самое первое моё впечатление, а уже затем я стала увлечённо рассматривать дизайн вышивки, её основу - ткань. Яна, так вышито - тонко, аккуратно, что будто ткань с рисунком/принтом.
    .... А кружева я ТАК люблю!
    Спасибо!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа!!! Да, кружева тоже мое слабость))))

      Dzēst
  2. Jana, è bellissimo, un meraviglioso halloween :)

    AtbildētDzēst
  3. man patīk... izskatās kā no senseniem laikiem....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā... un nemaz ne tik baismīgs:)))) ha-ha... romantiskais Helovīns!

      Dzēst