sestdiena, 2015. gada 12. decembris

Crocette maritime....


Šķiet netipisks izšuvums Ziemassvētku laikam? Hm.... kā to lai ņem..
Ja izšuvums ir paredzēts kā dāvana Ziemassvētkos, tad domāju, ka šajā laikā tam tomēr ir īstā vieta:))
Jūs noteikti nodomāsiet - nu kā es to visu paspēju???
Reiz viena mana draudzene izteicās: "Es zinu! Tu vienkārši slēp faktu, ka Tev pagrabā sēž ķīniešu brigāde, kas to visu izšuj:))"
Protams, tas bija joks un man tas šķita tiešām foršs joks:)))
Diemžēl man nav ne pagraba, ne arī ķīniešu brigādes. Tā kā nākas vien pašai izšūt. 
Tātad atgriežoties pie šī izšuvuma kā pie Ziemassvētku dāvanas.....
Vasarā, kad biju atpūsties Toskānā, es iegādājos žurnālu "le idee di Susanna". Tā man jau ir kā tradīcija))) (tāpēc man no katra gada ir 1-2 šī žurnāla numuri, kas ir jūnijs un jūlijs). Kad šķirstīju to vēl pirms pirkšanas, man uzreiz iekrita acīs tēma par gliemežvākiem un tajā pašā brīdī es jau zināju, ka tos izšūšu, un kam tos izšūšu!!! Kad atbraucu mājās, tad drīz vien es jau ķēros klāt gliemežvākiem! Tā kā darbs man tapa vasaras garumā un nedaudz arī iestiepās rudenī. Baudīju procesu nesteidzoties:))). Taču atrādīt tos blogā varēju tikai tagad, kad tie jau ir veiksmīgi nokļuvuši pie savas saimnieces. Parasti protams uz Ziemassvētkiem no izšuvumiem dāvina ko tādu, kas saistīts ar šo svētku atmosfēru, taču es zinu, cik ļoti mana draudzene mīl jūru un visu, kas ar to saistīts. Tāpēc ļoti gribas domāt, ka mana izvēle bija pareiza:)))!
Žurnālā tie parādīti noformēti kā spilveni, bet kā tos noformēs pati saimniece..... tas paliek viņas ziņā:)
Diemžēl dizaina autoru man tā arī neizdevās atrast:(((. Izšķirstīju vairākas reizes žurnālu, bet kā neatradu, tā neatradu. Tāpēc, ja kāda no jums zin, kas ir radījis šos skaistos gliemežvākus, būšu priecīga to uzzināt!
 

Žurnāls "le idee di Susanna" No. 302 (Giugno 2015)
Audums Zweigart Jazlynn 28ct. "Creme"
Diegi DMC

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

26 komentāri:

  1. Яна, снег вокруг меня растаял от переизбытка чувств и морской реальности, показанной тобой в вышивке и в дизайне фотоснимков! Честно: я бы желала ещё больше фотографий! Прекрасно вышито, и получилось нежно, элегантно, и просто очаровательно, как очаровываешься самим морем; и какие раковины восхитительные. Упоение красотой! СПАСИБО!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа:))) День этот был довольно пасмурным, по этому в этот раз незавалила пост фотками)))... Я тоже очень люблю эту пару ракушек))) их я привезла с последнего отдыха в Испании.

      Dzēst
  2. Замечательная работа! морем пахнет)

    AtbildētDzēst
  3. Яна! Вышивка оооочень красивая! Воздушная, легкая! Аккуратная!
    И будет оформлена в подушки)))) Спасибо тебе!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка, я очень рада, что тебе понравилось! Будит интересно увидеть результат)))

      Dzēst
  4. Яночка, шикарные работы!!! Очень красиво, нежно и по-летнему!!! Сразу же захотелось на море!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо:)))!
      Хоть и в начале казалось мне непривычно писать такой пост в декабре.. но .. почему бы и нет. Ведь помечтать о лете зимой самое оно)))

      Dzēst
  5. Kādi skaistumi Tev te sašūti! man Tev jājautā..Tu pēdējo mēnesi esi arī gulējusi? :))) Ak, laimīgā Irina! Viņa noteikti var lepoties ar tādu draudzeni kā Tevi! Tu esi īsts dārgakmenis! Tev biežāk vajag arī ielikt blogā darbiņus, kas nav saistīti arī ar izššanu, jo Tavi adītie cimdiņi ir vienreizēji! Velc vien ārā savus sleptos talantus :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Aivuk!!! Es gan guļu, gan strādāju, gan savējos apčubinu)))) Man vienkārši palaimējās ar manu pagrīdes ķīniešu brigādi:))))

      Dzēst
  6. Яна, просто прекрасные работы! Такое нежное сочетание цветов, а уж эта рамочка по краям - ты просто героиня, что ее вышила!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Маша, спасибо:))) Мне так приятно читать твои похвалы))) А рамочка вокруг.. на самом деле она очень приятно вышивается, с легкостью!

      Dzēst
  7. Морская нежность , воздушность! Яночка,от постика получила море удовольствия!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ларисочка, спасибо!!!:) Так приятно, что тебе дал мой небольшой пост море удовольствия!!!:)))

      Dzēst
  8. Яночка, твои вышивки как всегда безупречны. Я тоже очень люблю журнал "Le idee di Susanna",там всегда столько интересного. ;-)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Иреночка, спасибо тебе большое)))) Я всегда стараюсь покупать этот журнал, когда бываю в Италии!!! И по сколько это в основном в конце июня-начало июля, то иногда мне повезет и мне удается купить номера обеих этих месяцов!! Но в этом году я июль неуспела купить(((.... а в анонсе там вроде бы Лаванда светилась..))

      Dzēst
  9. Какие нежные дизайны!

    AtbildētDzēst
  10. Да :) пост совсем не зимний - но до чего же хороши эти ракушки!!! Сочетание коричневого и голубого великолепно смотрится - так нежно и свежо!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:))) Очень люблю вышивать в синих цветах))

      Dzēst
  11. Какие красивые фотографии и какая нежная работа! Зима забылась, море вспомнилось. Прелестно!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ира! Тогда хорошо, что вставила пост с летним настроением)))

      Dzēst
  12. .. nu re cik ātri var domas nomainīt... no ziemas jau vasaras atmiņās...skaisti!...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā... cik tur tā darba)))) Galvenais, lai ir vēlēšanās:)))

      Dzēst