ceturtdiena, 2015. gada 10. decembris

Grāmatzīme MEDIEVAL HERB GARDEN

Vēl pirms gada es biju droša par to, ka diez vai tuvākajā piecgadē izšūšu kādu grāmatzīmi. Bet varbūt par spīti šim manam nodomam man bija lemts izšūt tieši šo grāmatzīmi...


Kāpēc es tā domāju? Lūk par ko ir stāsts...
Vasarā mana māsa bija aizbraukusi uz dažām dienām apskatīt Londonu. Tur viņa kādā no veikaliem ieraudzīja šo grāmatzīmi un viņai tā ļoti iepatikās. Viņa to nopirka ar pārliecību, ka tā ir jau "gatava grāmatzīme" un viņai nebija ne mazākās nojausmas, ka tas ir izšūšanas komplekts. Jums tas šķitīs smieklīgi? Man tas tā šķita. Taču manai māsai tieši šķistu smieklīgi tas, ka tā nav gatava, jo viņa ir ļoti tālu no Izšūšanas pasaules. Ar lielu JŪS uz to! Bet viņai palaimējās, jo viņas māsa (t.i. es) izšuju un tāpēc viņai bija iespēja tomēr beigu beigās tikt pie izšūtās grāmatzīmes.
Lūk sviestmaizes likums - es izšuju, bet abās reizēs, kad biju Londonā, es nezin kāpēc nekur neuzgāju šādus dārgumus! Nu kāpēc???? Tāpēc ka tas ir šis "Sviestmaizes likums". Lūk tā!

Nu un par pašu procesu.... ja godīgi, mani tas brīžiem kaitināja, jo tiem mazie knibucīši, tie mazie krustiņi 3 kārtās (!!!) uz šīs niecīgās auduma strēmelītes.. tas mani brīžiem darīja nervozu. Tajā brīdī man šķita, ka es labāk izšūtu kādu Golden Kite lieldarbu, jo tur vismaz ir pieklājīga lieluma auduma gabals:))))
Bet nu darbiņš ir padarīts, un kad tas bija galā, man tas pat iepatikās... Labs darbs, kas padarīts!



MEDIEVAL HERB GARDEN
Textile Heritage Collection

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

19 comments:

  1. Интересная получилась закладка! И не менее интересное приобретение было у сестры))))
    Ты в следующий раз, когда отправишься в Лондон бери с собой сестру для хороших рукодельных покупок))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо дорогая)))).. да интересная закладка с не менее интересней истории)))

      Dzēst
  2. Яна, очень красивая закладка!

    AtbildētDzēst
  3. Яна, закладочки - моя слабость!!!:) Так приятно читать книгу и любоваться красивейшей закладочкой!!! А у тебя она и получилась красивейшая и замечательная! Необычный дизайн, и от этого он еще более интересный!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Леночка:))))
      Да, читать книжки и использовать вышитую закладку... это очень приятно! Вот только я немогу смериться во время процессов, что ткань для закладки такая малюсенькая и все время из пальцев скользит. НО результат всегда радует и я забываю все те неудобства... до следующего раза)))))

      Dzēst
  4. Очень красивая закладка.^_^

    AtbildētDzēst
  5. а в ней есть что-то средневековое) и этим она мне нравится!!!)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:)))
      Да, именно по этому моя сестра ее и выбрала))

      Dzēst
  6. закладка стоит таких трудов,не всё легко дается))))Но получилась очень здорово!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка))) Мне закладки всегда дается трудно, но я их все равно люблю, когда вижу результат)))

      Dzēst
  7. Яна, закладочка замечательная! Очень нравится цветовое сочетание, и кисточка на кончике сразу придает ей "средневековый налет", так и вижу, как какая-нибудь королевишна в своем будуаре такой закладкой странички в книгах закладывала)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Маша:))! Мне так понравилась твоя визия!!! Я бы тоже не прочь посидеть в таком месте с книжкой)))

      Dzēst
  8. Яна, очень красочные фотоснимки - под стать самому дизайну! Когда смотришь - рисунок простой, но как точно отражает вид классических английских садов. Да, а вышивать на такой полосочке - кропотливый/терпеливый труд! Яна, поскольку на озорника гугл-переводчика в полной мере невозможно полагаться, то спрашиваю про кисточку: она была в комплекте или вывязана-сделана тобой?! Очень она мне показалась аккуратной и элегантной!
    * Закладочки ОЧЕНЬ люблю, с детства; мамочка всегда заботилась, чтобы книжки были с закладочками. Благодарю твою закладочку: ещё ближе притянула родное тепло к сердцу.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа:))!!
      Закладка такая уже была в комплекте. Сестра ее купила, предпологая что она уже такая готовая и была в шоке, дома ее открывая и поняв, что все это предстоит еще самой сделать. И т.к. она невышивает, то я эту работу сделала за нее))))

      Dzēst
    2. Яна, спасибо! Поняла: всё было готово, как изделие, дело оставалось "за малым" - за вышивкой! Очень рада, что тебе это, на узкой полосочке, удалось!

      Dzēst
  9. - grāmatzīme ar savu stāstu... un grāmatzīmju nekad nevar būt par daudz.... man gan vairāk patīk tās šūt uz plastikas.. kā bij uz auduma, jau aizmirsies...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)!!! Nu jā, to nekad nav par daudz! Nu un ar to šūšanu uz stērbelītes.. nu ir čakars, bet ko lai dara... Man tikko no māsas vēl viena šāda radiniece atceļoja ar fuksiju. Bet to gan uz pavasarī vai vasaru atlikšu))

      Dzēst