ceturtdiena, 2015. gada 3. decembris

Neliels galdauts/celiņš Ziemassvētku laikam

Šodien es jums parādīšu, kas man sanācis no vēl viena visiem tik zināmā un mīļā briedīša..


Vispirms es šo stāstu sākšu ar pašu galveno - izšūšanas komplektu, JO bez tā es nemaz nebūtu tikusi pie tik mīļa galda celiņa (tā laikam to sauc...)
Jau pagājušajā gadā man sirdī iekrita šis mīļais mazulis, bet diemžēl pie paša izšūšanas komplekta es nekādi nevarēju tikt, jo tur kur es to varētu iegādāties, tas nebija pieejams, bet tur kur bija pieejams, tur atkal es nevarēju nopirkt (t.i. pirkumi netika sūtīti uz LV).
Kad jau es, atmetusi visas cerības, atradu shēmu internetā un man atlika pielasīt daudz maz atbilstošus diegus (komplektā tie ir Gamma diegi, kurus arī man nebija iespējams iegādāties), mana mīļā draudzene Irina sagādāja man īpašu pārsteigumu... pastā mani gaidīja sūtījums, kurā bija šis sen kārotais izšūšanas komplekts!!! Cik maz cilvēkam vajag laimei:))))
Nākamais svarīgais solis bija izvēlēties, kur vislabāk izmantot šo izšuvumu. Man bija daudz ideju!!! Gribējās viņu izmantot vismaz 5 variantos. Beigās paliku pie neliela galdauta - celiņa. Bet ja kas... man palika diegi vismaz vēl vienam izšuvumam....
Izšūt izvēlējos šoreiz uz īpaši smalka lina (vismaz priekš manis tas ir īpaši smalks) - 35.izmēra. Noformējumam izmantoju pirms pāris gadiem, bez īpaša mērķa iegādātu ļoti mīkstu kokvilnas audumu (man gan tas vairāk šķiet pēc mīksta lina) un nesen īpaši pirktas kokvilnas mežģīnes.
Ak... un atkal jau saulīte bildēs ir iekrāsojusi šo sedziņu dzeltenos toņos... bet pēdējā bildē es pati nostājos saulei priekšā, lai kaut pašu briedīti varētu nobildēt īstajos toņos:))))



BRIEDĪTIS ("Alisa" # 0-100)
Izšūts uz Zweigart Edinburg lina 35.ct. "Raw" (diegi no izšūšanas komplekta)
Noformēšanai izmantota īpaši mīksts kokvilnas audums "Eloa Chambray Grey Red" no Mas d'Ousvan,
tamborētas kokvilnas mežģīnes

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

20 comments:

  1. Какой лапочка! Ткань просто шикарная, как здорова она подошла к Оленёнку!!!
    P.S.Только вчера хотела сказать:--До всей коллекций не хватает оленёнка!", и тут бац , всё хватае))))
    Декабрь только начался, интересно чем еще ты нас Яночка зимним побалуешь!?.....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :))))))
      Спасибо Ларисочка!!! Ну ка же без Олененка? Без него никак!!:)))
      Теперь вроде бы все хватает:)
      Аха... есть у меня процессики по меньше и чуть по больше. Буду стараться!

      Dzēst
  2. Чудеса свершаются! А когда чего-то очень и очень хочется, то это всегда исполнится, главное никогда не терять надежду! Оленёнок прелестен! И дорожка тоже! У тебя, Яна, золотые ручки!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies mīļš Olga:))) Jā, es arī ticu, ka ja ko ļoti vēlas, tad tas piepildās! Tikai pareizi jānoskaņojas un tad jau viss aizies...

      Dzēst
  3. Красота! Какие кружева прелестные! Сочетание великолепное! И зимний узор и яркие краски!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Кира, спасибо:))) Очень люблю всяческие кружева!

      Dzēst
  4. Яна, как красиво! Тканька с ягодками - чудесная!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Оля)))!!! Вот повезло мне с тканей... когда покупала, даже небыла никакой мысли.. куда и когда пригодится.... А всего через пару лет нашлось применение))

      Dzēst
  5. Яночка, олененок очарователен!!!!
    Мне очень понравилось, что ты его поселила на лен, ему идет))) Он стал более выразительным!
    И оформление чудно!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка!!! Это благодаря тебе он смог тут поселиться)))) Спасибо тебе еще раз!!!!!!

      Dzēst
  6. Какая прелесть! Очень нравится прикладная вышивка, чудесное оформление всем знакомого олененка!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ир, спасибо:)))) Я в последнее время все чаще стараюсь оформлять вышивки в прикладные вещи, т.к. нехочу перевешать стены картинами))). Ну а если ничего интересного в голову неприходит, то акуратненько уложу вышивку и жду лучшех времен.. ..т.е. идей:)

      Dzēst
  7. Покорило меня сочетание всего - так естественно, природно - созвучно самому дизайну, получилось. Замечательное проявление вкуса! Спасибо, Яна!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташенька))))!

      Dzēst
  8. Вот какой раз уже вижу этого милейшего оленёнка! - а всё больше и больше нравится!)
    Красивая работа!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Валя, спасибо:))))! Ты его несобираешься вышивать?

      Dzēst
  9. Заворожил. Простотой и красотой! Чудесный оленёнок!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Irina, спасибо:))) Да... для красоты не всегда много надо)))))

      Dzēst
  10. ļoooti, ļoti patīk viss kopskats...un šis motīviņš laikam jau ir klasika... jo ir ideāļs un perfekts. Vispār visi Alisas mazie motīvi ir skaisti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)))) Jā... visi Alisas mazuļi ir tik pūkaini mīļi, ka vienmēr var atrast kādu interesantu pielietojumu šiem izšuvumiem)))

      Dzēst