pirmdiena, 2016. gada 22. februāris

Mazā rokdarbniece

Pašlaik man procesā ir viens ļoti liels darbs, kurš sastāv no pelēkas un bēšas krāsas toņiem, tāpēc nav nekāds brīnums, ka man visu laiku gribas pārslēgties uz ko krāsainu....


Kad vienā no interneta veikaliem ieraudzīju šo firmas "Alisa" izšūšanas komplektu ar šo mazo mīļo kaķenīti, tad zināju, ka šis ir mans! Pirmkārt jau protams tāpēc, ka tas ir kaķis, otrkārt tāpēc, ka tas ir "rokdarbu kaķis".

Kad mans pirkums bija klāt, tad šoreiz es to nenoliku malā pie saviem pārējiem krājumiem, bet gan uzreiz ieliku grozā, kur man stāv jau iesāktie darbi. Es zināju, ka gatavais izšuvums tiks noformēts kaut kur, kur būs saistība ar dzijām. Taču kā tieši, to vēl nezināju.

Bet kad šogad beidzot ķēros klāt tā izšūšanai, tad man jau vīzija kļuva arvien skaidrāka... priekšmets, uz kā es to likšu. Ja nu vienīgi nebiju pārliecināta, kā es piestiprināšu, kurā stūrī (te jau priekš jums sākas intriga....)....

Kad tiku līdz kamolīšu izšūšanai, tad pēkšņi sapratu, ka es nevēlos izšūt zilo un sarkano krāsu diviem no trim kamoliem. Vienkārši roka neceļas, lai gan man patīk abas krāsas, taču šeit man likās, ka kaut kas īsti nav tā... tā lai es justu IR!

Domāju, ka esat jau ievērojušas, ka es neesmu no tām, kas mēdz mainīt gatavo komplektu dizainos diegu krāsas. Tikai retu reizi. Audumus - jā, tos es mīlu mainīt (ja netiek izšūts viss fons)! Starp citu arī šeit parasto krēmkrāsas Aidu #14 es nomainīju uz linu.

Kopumā par pašu izšūšanas procesu varu teikt vienu - ļoti patika! Man joprojām nav nekādu pretenziju pret šī ražotāja izšūšanas komplektiem (auduma maiņa neskaitās kā pretenzija, bet kā mana kaprīze...)

Cēlu laukā kastes ar saviem diegu krājumiem un pirksti paši paņēma oranžīgos un gaiši zaļos diegus.
Pēc tam, kad darbs tika izšūts, noformēts un tapa fotogrāfijas, es sapratu, ka nekas nenotiek tāpat vien, t.i. es sapratu, ka šo divu kamolu krāsu maiņa nebija nejauša!

Bet to, kāpēc tas tā... to jūs drīz vien redzēsiet manā nākamajā rakstā, kurš varētu parādīties pēc pāris dienām)))))


šāds izskatās dizains ar ražotāja piedāvātām dzijas kamolīšu krāsām un audumu...

"Mazulīte - rokdarbniece"
Alisa # 0-97
Diegi "Gamma", audums Aida 14 nomainīts uz
Zweigart Belfast lins 32 ct. Raw
Izmērs 12x10 cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif



28 komentāri:

  1. Какая очаровательная милашка!

    AtbildētDzēst
  2. Кошечка рукодельница, Очаровашка!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка))))!!!

      Dzēst
  3. Крошка! Очень мило!
    Мне тоже нравятся малыши от Алисы. Это те дизайны, на которые иногда хочется переключиться. Быстрый результат и отличное настроение!
    Мне нравятся твои изменения в дизайне!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка, спасибо!!:) Ты полностью права!!! Они такие милые, душевные, что грех их невышить.. хотя бы парачку))))

      Dzēst
  4. Mīlīga rokdarbniecīte! Skaistulīte!!!
    Krāsu maiņa kamoliņiem iederīga un Tava intuīcija droši vien sasaistījusies ar to, kā izšuvumu esi noformē. Nepacietīgi gaidu kaķenīti-kamolu tinēju noformētu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Agnes!!! Zini, es zināju protams, kur noformēšu, bet par krāsām gan... Goda vārds nebija ne jausmas... ka tās beigās tā sakritīs)))

      Dzēst
  5. Яна, какая получилась милая спутница твоему вязанию! Она столько удовольствия излучает, что руки сами тянутся к клубочкам ниток и к спицам, к крючку.
    Яна, спасибо за фотографии и рассказ!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо большое Наташа!!! О да, этот катенок особенно милый!!! хотя... все малыши от Алисы милашки)))

      Dzēst
  6. Славный котенок! Носик в виде сердечка такой милый))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Лида!!! Да, я тоже сразу заметила сердечку))))

      Dzēst
  7. Die Katze ist sehr niedlich. Mir gefällt ihre Stoffwahl viel besser.
    Liebe Grüße Manuela

    AtbildētDzēst
  8. Ganz zauberhaft !!
    Liebe Grüße
    Marion

    AtbildētDzēst
  9. Anche tu hai ricamato un piccolo gattino, e un amore, bacione.

    AtbildētDzēst
  10. Какая очаровательная)

    AtbildētDzēst
  11. Яночка, привет! Давно не заглядывала к тебе в гости...всё никак не вернусь в блог :)))) очень мне нравится твоя замена канвы в этом наборчике! молодчина, что проэкспериментировала- здОрово получилось!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Привет Ирадочка!!!!:)))Да, давненько тебя неслышала...
      Спасибо тебе)))Мне очень милы все, все малыши от Алисы и думаю они заслуживают лучшего!!!)))

      Dzēst
  12. Милая вышивка) Как оформишь? Наверно что то связанное с вязанием) Жду продолжения)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ань, спасибо!!! Скоро, совсем скоро ты увидешь)))

      Dzēst
  13. Auduma maiņa attaisnojusies... kaut noteikti aizdomājies kā būs pelēks uz pelēka, bet ir ok. Nu dzīvē labāk noteikti bij paredzams rezultāts. Un Alisa mazbildes ir super.. ļooti daudzas.. es varētu iepirkt kaudzēm.. vairākas jau ir :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:))) Ha-ha.. zini, es kaut kā par to pelēko nepadomāju)))) laikam intuīcija nostrādāja, ka būs ok))

      Dzēst