ceturtdiena, 2016. gada 21. aprīlis

GLAMOUR

Mans otrais mūža mega darbs....



Šie divi iemīlējušies zvēri man tapa ļoti ilgi. Tagad nožēloju, ka pusceļā pārstāju atzīmēt pie katras izšūtās lapas, cik ilgi to izšuvu. Tagad jau vairs neko neizlabot.
Sākums man bija ļoti daudzsološs! Puskrustiņi (jā, izšuvu puskrustiņos, jo pamēģinot pilnos krustiņus uz 18.Aidas, man īsti nepatika, kā izskatās pēc faktūras) likās viens aiz otra un lapa gāja pēc lapas, bet tad, kad pirmā rinda (no 3,5 rindām) gāja uz beigām (februāra beigas), piekusu. Palika izšūt 1,5 lapu, bet es nespēju. Jutu, ka man ir totāls krāsu trūkums organismā!
Tad nākamā reize, kad ķēros klāt, bija jau vasaras vidus un es biju morāli gatava atkal pievērsties saviem kaķiem. Šoreiz vien piebeidzu atlikušās nepilnas divas lapas 1.rindai.
Nākamā reize bija jau 2015.gads. Gada sākumā izšuvu 2 lapas un tā paša gada vasarā vēl 3 lapas. Tad atkal iestājās klusums.
Šogad, 2016.gadā sev nozvērējos piebeigt lielāko daļu iesākto darbu (runa iet par dažādiem projektiem), t.sk. šos HAED kaķus! Svēta lieta!
Sākumā nolēmu pabeigt otro rindu un tad ieturēt pauzi. Taču, kad otrā rinda bija galā, jutu, ka ir spēks un vēlēšanās turpināt (izmantoju gadījumu, kad manā organismā vēl bija krāsu krājumi palikuši no iepriekšējiem darbiem). Un tā nemanot izsuvu vēl pāris lapu.
Tad gan nolēmu atkal ieturēt pauzi, bet NELIELU! Jo gribēju šogad līdz rudenim pabeigt!
Taču kad biju procesā pie citiem saviem nelielajiem darbiņiem, jutu, ka mani atkal velk pie kaķiem:))) Tā nu arī ar tiem čubinājos paralēli visam citam.
Godīgi sakot pat nepamanīju... kā tas sanāca, ka bija jau pēdējā lapa. Tad pat kļuva mazliet žēl, jo uz beigām pat pieradu pie šiem bēšas krāsas diegiem. Un arī pēdējās lapas bija vieglākas. Vissarežģītāk bija izšūt pa vidu. Bet uz beigām jau bija lielāki laukumi ar vienas krāsas diegu.
Nu lūk arī stāsta beigas!
Ja jums automātiski radies jautājums, vai manos plānos ir vēl kāds lielais darbs..? Jā, man tāds ir! Nākamais būs no Golden Kite. Man pat ir sagatavoti diegi un audums. Bet es tiem ļaušu vēl pagulēt atvilktnē līdz rudenim:)

Process 26.01.2014 - 22.03.2016

Pārdomā savu dzīvi...:)))

Glamour
Heaven and Earth Designs (HAEIAG 129)
Michele Sayetta shēmas dizains veidots pēc Irinas Germashovas gleznas
Izmantotais materiāls: Zweigart Aida 18ct. Antique white, DMC diegi (52 krāsas)
Izmērs 55x36cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

29 komentāri:

  1. Обалдеть!!!! Яна, ты героическая женщина!!!! Справится с такой работой! Красиво очень! Умница) И оформила быстро)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Аня!!! Да по сравнению с моей Golden Kite, это отдых))) Там местами надо вышивать большие куски одним цветом... Но усталость больше от нехватки цветотерапии.

      Dzēst
  2. Яна, как красиво и чудесно, и нежно! Красота!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Оля, спасибо:))) Все же иногда нужны картины с такими монохромными красками)))

      Dzēst
  3. Яна, потрясающая работа!!! С ума сойти, как долго ты ее вышивала! Поздравляю с завершением))) Теперь она, так красиво оформленная, будет радовать тебя!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Маша:)! Да, она всех нас в доме радует)))

      Dzēst
  4. Шикарно! Сначала подумала, что это рисунок карандашом, такие переходы тонкие. С завершением.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Кира!:))) Я тоже так подумала, когда в одном форуме увидела этот отшив)))

      Dzēst
  5. Потрясающе красивая работа! И такая грандиозная! Поздравляю с завершением!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Аня!!:) Я уже чешусь, т.е. мои руки... к новой большой работе.

      Dzēst
  6. Яна, глядя на фотографии, я даже не сразу поняла, что это вышивка!:) Очень тонкие переходы цветов, кошечки как живые!!!:) Нет слов, одни эмоции!!! Восхитительно!!!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Леночка)))! Люблю я их и поставила в такой место, где мимо них прохожу сто раз в день))))
      P.S. Я теперь, благодаря твоей информации, тоже имею Рождественскую книжку с котиками Марии Павловой!!!

      Dzēst
  7. Eine fantastische Stickarbeit.
    Liebe Grüße Manuela

    AtbildētDzēst
  8. Яна, какая сложная работа по исполнению из-за очень схожих оттенков ниток. Но она того стоит, смотрится классно!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Инна! Да, для меня, любящей пестрых красок, было нелегко, но я знала, что хочу этих котов очень, очень)))

      Dzēst
  9. Januk, bezgala skaists darbiņš! Pormajā momentā paskatoties, es pat iedomāties nespēju, ka darbiņš ir tik liels. Lasīju Tavu rakstu par tām lapām, tad tik sāku pievērst uzmanību izmēram, jo nesapratu par kādām lapām Tu runā. Nu jā uz 18 Aidas 55x36cm iespaidīgi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)))) Sākumā man likās, ka tas būs darbs "viens, divi un gatavs!".... bet nekā.... tās monotonās krāsas mani totāli iegāza. Bet man vienmēr ir svarīgākais, cik ļoti man patīk pats dizains, tās sīkās neērtības, kas ir procesā, nieks!

      Dzēst
  10. Яна, несколько раз уже приходила и бессловесно покидала эту страницу. Даже безотносительно персонажей картины, это же надо так особенно живо изобразить, потом превратить в схему, а уж вышить, используя 52 цвета нитей в этом скопище ворсинок, шерстинок... соединение талантов... и я так рада, что ты, Яна, составляющая этого соединения, проявила столько терпения, мастерства, любви, с такой достоверностью к жизни подобрала багет... героическая работа. Поздравляю! Присоединяюсь к радости и удовольствию всей твоей семьи!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа! Мне так и во время процеса было.. вышиваю, вышиваю, сама непонимаю что, а проходит лист и уже начинает вырисовываться шерстинки))))

      Dzēst
  11. Zini ko man uzreiz gribas teikt- ei tu nost :)))))) Kaut jau bilde bij redzēta, nebija man pirmais pārsteigums, bet te tak es varu izpētīt katru kaķa spalvu :)))) bildei ir nozīmē... un klau, viss fons izšūts???? un es pētu un pētu- kur tie 52!!!! toņi.. es ticu ka ir :)) bet kur??? :))))))
    FANTASTIKA!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Sandru!!! Jā, viss fons ir izšūts)))) (es arī sākumā domāju, ka fons nav jāizšuj un varbūt pat var bez tā, bet tad sapratu, ka pārāk apjomīgs darbs, lai riskētu ar saviem variantiem...)
      ha-ha... es ticu, ka visi toņi neredzās, pati nesapratu, kad pirku diegus... priekš kam...:))))

      Dzēst
  12. Да ты Герой! Еще быстро с ними справилась, у меня есть Димки которые я больше времени мучаю)))
    Работа шикарная! Столько труда ты вложила! Багет красивый!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо)))) Тут не так сложно, но сколько скучно из за цветов...
      ДИМы на много сложнее! Но уверенна, ты хвосты долго недержишь)))

      Dzēst
  13. Яна, столько труда и терпения! Восхищаюсь!

    AtbildētDzēst
  14. Яночка, на днях в Инстограмме видела твою подушку с лавандой) А у тебя есть профиль в Инсте?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Неа, меня там нету... Меня нигде нету)))) единственная соцсеть, где я есть, это тут)))

      Dzēst
    2. И правильно! Это всё очень много времени отнимает((( И блог всё равно для меня остаётся на первом месте)

      Dzēst