pirmdiena, 2016. gada 30. maijs

Pleds "Lavandas pļavā"

Mans sapnis nu ir piepildījies ... un esmu sev pierādījusi, ka es arī to varu!


Man jau sen, sen bija sapnis notamborēt lielu, mīkstu pledu. Tādu, ar kuru var tā kārtīgi apsegties, sasegties, ievīstīties kūniņā:)))
Un kad pagājušajā gadā manā rokdarbu bibliotekā nokļuva brīnišķīga spāņu grāmata-žurnāls, kurā starp dažādajiem rokdarbu piedāvājumiem bija tamborējumi, tai skaitā tamborētu pledu varianti, es sapratu - IR! Beidzot tas brīdis IR pienācis!!!
Nākamais solis bija krāsu izvēle. Protams, liels kārdinājums bija krāsains, no absolūti dažādu krāsu kvadrātiņiem satamborēts pleds. BET.... jūs jau zināt, cik ļoti es dievinu lavandas:)))
Un mani nepameta doma - kāda idille būtu vasarā dārzā pie ziedošajiem lavandu pudurīšiem iekārtoties krēslā, apsedzoties ar segu, kura būtu tieši violeti zaļajos toņos (protams, šādu brīdi vislabāk baudīt vakaros, kad karstā saule jau ir ceļā uz rietēšanu)
Nākamais solis, kad ar krāsu esmu tikusi skaidrībā - dzijas izvēle.
Kas var būt ādai vēl tīkamāka, kā maziem bērniņiem paredzētā "wool-bamboo" dzija!
Tātad ziemas sākumā jau biju iegādājusies arī pašu dziju un nu vairs atlika viens neliels sīkums - ķerties klāt tamborēšanai.
Bet tā kā ap to laiku es biju aizņemta ar dūraiņu adīšanu un Ziemassvētku tematisko darbiņu izšūšanu, tāpēc pleda tapšanas proces tika pārcelts uz janvāri, kad svarīgie ziemas rokdarbi būs apdarīti.
Tā nu es janvāra vidū ķēros klāt tamborēšanai. Lai darbs neievilktos, man bija noteikts limits - nedēļā noteikti jānotamborē kā minimums 9 kvadrāti (1 rindā ir 9 kvadrāti), tātad - 1 rinda.
Finišā nonācu burtiski marta pēdējā nedēļā. Nākamais posms - satamborēt visus kvadrātus kopā un aptamborēt visapkārt pledam dekoratīvo malu. Tam man aizgāja pāris nedēļas un..... ECCO LA....

Stāts un process nu ir galā... atliek tik izbaudīt siltos vasaras vakarus un gaidīt lavandas ziedēšanas laiku...


Dzija Wool&Bamboo ALIZE baby
Tumši violeta #42-902170
Gaiši violeta #146-990010
Krēmkrāsas #62-997060
Maigi zaļa #41-972200
No katras dzijas krāsas aizgāja ~ 800-900 g

Kvadrātiņu daudzums 117 gab. (13 rindas, rindā - 9 kvadrāti)
Izmērs 2,30m x 1,65m

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

18 comments:

  1. Яна! Очень красивый летний плед!
    Эти лавандово-зеленые оттенки, как раз для уютных вечеров в твоем саду!
    Здорово смотрится плед на фото в компании книжечки))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо большое)))!
      Очень хочиться чтонибудь вышить этим летом из этой книжки...но... посмотрю как будит с временем)))

      Dzēst
  2. Яна, как красиво! Чудесный плед!

    AtbildētDzēst
  3. Я уже представляю как ты сидишь в этом кресле , укрывшись прекрасным пледом,рядышком стоит чашка с заваренным лавандовым чаем, и листаешь книгу .Мини Прованс!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ларисочка))) Я обязательно этим летом попробую лавандовый чай!!!

      Dzēst
  4. Не плед , а лавандовая сказка!) Очень красивый!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Валя! Вот именно.. . мне хотелось лавандовую сказку))

      Dzēst
  5. Яночка, очень уютный милый плед!!!:) Цвета потрясающе свежие, люблю такое сочетание!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо)))) Когда узнала, что один из лиловых цветов уже непроизводят, была еще больше рада, что покупку материала неоткладывала!

      Dzēst
  6. Даже рассказ о процессе давал ощущение уюта, тепла и удовольствия, а фотографии и вовсе создали рай. И, как прекрасно, что своими руками! (Яна, мамочка твоя, наверное, очень радуется твоим достижениям и проявлениям вкуса!А она ведь опытный мастер вязать.)
    Спасибо тебе!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа! Я очень хотела себе доказать, что я смогу это сделать))

      Dzēst
  7. Какой уютный. И цвет сказочный!

    AtbildētDzēst
  8. Kolosāli! Januk, Tev ir sanākusi loti pasakaina sega. Un vienreizēja krasu salikums! Un lasot Tavu aprakstu es pilnīgi iztēlojos cik omulīgi būs Tev vasaras vakari!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies mīļš))))) Centīšos maksimāli izmantot to vasaras vakaros!

      Dzēst
  9. Kas par lielisku pledu!!! Burvīgs krāsu salikums! :)))
    Vai vari padalīties, kas tā par brīnišķīgu grāmata-žurnālu??? Es arī šobrīd esmu sava ideālā pleda idejas meklējumos...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)
      To žurnālu es nopirku Spānijā (tas ir viņu vietējais izdevums).
      Taču zinu, ka pašlaik ir Zvaigznē izdota grāmata, kur ir visdažādākie kvadrātiņu varianti plediem.

      Dzēst